Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Στο σχολείο όπως και στην κοινωνία οφείλουμε να καλλιεργούμε σχέσεις αλληλεγγύης και ανθρωπισμού. Η χρήση σωματικής ή λεκτικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής.
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Τάξη Έ.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Αναλύοντας τη Δημοκρατία
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κουίζ για τη διάκριση 1 στους 6 Ευρωπαίους έχει γίνει θύμα διακρίσεων τους τελευταίους 12 μήνες.*— Τι γνωρίζετε για.
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Οι Αθηναίοι πολίτες.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Ευγνωσία Ραφτοπούλου-Χατζηπρίμου
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Οι χώρες της Ε.Ε..
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
15ος – 18ος αι. εξελίξεις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Δικαιώματα Γυναικών στις θρησκίες
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (2010/C 83/02)
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος Ελένη Μιχαηλίδου Μαριλία Οικονομοπούλου Θρησκευτικά Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Σχολικό Έτος: 2016-2017 Π.Γ.Ε.Σ.Σ Θ.4 Δ.2 Σχολιασμός: Οικουμενική Διακήρυξη Ανθρώπινων Δικαιωμάτων

Οικουμενική Διακήρυξη Ανθρώπινων Δικαιωμάτων Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων έγινε έτσι ώστε: Κάθε άνθρωπος να μπορεί να επικαλεστεί τα δικαιώματα του και τις ελευθερίες του Χωρίς πολιτική, φυλετική διάκριση

Ισότητα Τα ανθρώπινα δικαιώματα αποτελούν συνεκτικό στοιχείο για όλους τους λαούς. Κάθε κάτοικος αυτής της γης έχει τα ίδια δικαιώματα με όλους τους άλλους χωρίς να έχει σημασία η διαφορετικότητα. Όλοι μας γεννιόμαστε ελεύθεροι Όλοι αξίζουμε σεβασμό Όλοι πρέπει να έχουμε ίσες ευκαιρίες Ιατρική περίθαλψη Προστασία από τον νόμο Ελευθερία της άποψής μας Εργασία και οικονομικές απολαβές Εκπαίδευση Κοινωνική Συμμετοχή Δικαιοσύνη Στέγη Τροφή Ενδυμασία Διασκέδαση Όχι Βία Πίστη μιας θρησκείας Γάμο, οικογένεια

Σήμερα Έτσι καταλαβαίνουμε πως τα δικαιώματα εμφανίζονται για να φέρουν την ισότητα: Των κοινωνικών τάξεων Των διάφορων φυλών Των φύλων (ανδρικό- γυναικείο) Του χρώματος, των συνηθειών, της πίστης, της γλώσσας Παρόλ’ αυτά, η ισότητα δεν παρατηρείται στις μέρες μας. Οι άνθρωποι είναι γεμάτοι φθόνο και ζήλια χωρίς να υπολογίζουν, ούτε καν να σκέφτονται πως πραγματικά όλοι είμαστε ίδιοι, έχουμε τις ίδιες ανάγκες, ελευθερίες και επιθυμίες. Το μόνο που θέλουν είναι να καταπατήσουν τον συνάνθρωπο αναζητώντας την δική τους άνεση.

Είναι δική μας απόφαση… Έτσι λοιπόν πρέπει να στοχαστούμε τις πραγματικές αξίες των ανθρώπινων δικαιωμάτων, οι οποίες διδάσκονται μέσα και από την θρησκεία μας. Από την στιγμή που είναι απλά γραμμένα πολύ τα αγνοούν και τα παραμερίζουν. Οπότε η πίστη σε αυτά δεν προέρχεται μόνο στην ακολουθία της έγκυρης πηγής αλλά και στις προσωπικές μας επιθυμίες. Καθώς οι πράξεις μας προέρχονται από προσωπικές αποφάσεις Επομένως το αν αντιμετωπίζουμε όλους τους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο εξαρτάται από εμάς.

Τ Ε Λ Ο Σ!