ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12 ΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΗΤΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ-ΑΓΟΡΑΣ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΕΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΝΕΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΞΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ-ΝΕΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΔΑΠΑΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΟΦΕΛΟΥΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΕΤΡΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΦΕΛΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΑΞΙΑΣ (ΝPV)/ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (IRR)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΟΦΕΛΟΥΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΑΞΙΑΣ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΘΑΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΑΞΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ
ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΩΦΕΛΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΔΟΜΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Getz, D. (2008). Defining Event Tourism; Event Tourism: Definition, Evolution and Research, Tourism Management, 29, 403-428. Βασιλειάδης, Χ. (2014). «Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας Getz, D. (2005). “Event Management and Event Tourism”. New York: Cognizant.