Υπεύθυνος καθηγητής: Παλάσκας Μιχάλης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
Η Μεγάλη Έκρηξη, αστέρες μεγάλης μάζας, και το Λαύριο Η κοσμική προέλευση του αργύρου και του μολύβδου Η Μεγάλη Έκρηξη - αρχή του Σύμπαντος Εσείς και τα.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Το μάθημα της Αστρονομίας και Μάτια στο Ηλιακό Σύστημα
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Αραμπατζή Ευθυμία Βογιατζόγλου Δήμητρα
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
Ταξινόμηση κατά Hubble, Σμήνη Γαλαξιών, Σκοτεινή Ύλη
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
9. Αρχή και πορεία του κόσμου
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ- ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Το Σύμπαν.
Διημερίδα Αστροφυσικής
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τι είναι ο κόσμος; Από πού; Πότε και πώς υπάρχει; Πού θα καταλήξει; Πανάρχαια αλλά και διαχρονικά ερωτήματα : Βίβλος, μύθοι και θρησκείες φιλοσοφία.
Μια ιστοεξερεύνηση για τους Θεούς του Ολύμπου Εισαγωγή Εργασία
Περισσεύει το παραπλανητικό κλίμα Για τις κλιματικές αλλαγές.
Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.
Alexander Friedmann ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΑΗ ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ
ENOTHTA ΠΡΩΤΗ: H IΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ENOTHTA ΠΡΩΤΗ: H IΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
3. Οι συγγραφείς της Παλαιάς Διαθήκης: άνθρωποι εμπνευσμένοι από το Θεό Η Π. Δ είναι ένα κείμενο παλιό, μιας άλλης εποχής: πόσο εύκολο είναι να το προσεγγίσουμε;
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ 2 Ο ΓΕΛ ΚΟΖΑΝΗΣ Θ έμα:«Από το σύμπαν στο μικρόκοσμο, κυνηγώντας το σωματίδιο Higgs» ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:
Η ΓΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ.
ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑ;.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
Διδασκαλία Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ MSc Βιολόγος.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Ερμηνεία γελοιογραφίας
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ηλιακο συστημα.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Τι είναι; Τι περιλαμβάνει;
Σύμπαν Από τι αποτελείται; Υπάρχουν κι άλλα;…
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Παρασκευή Πυρπιρή A2 ΠΓΕΣΣ Κλασσική Μουσική
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Θεωρίες για την δημιουργία του σύμπαντος
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ας θαυμάσουμε το σύμπαν μαζί!!!. Το διάστημα όπως δεν το έχεις ξαναδεί!
ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΙΠΛΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ
2/Θ Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αγίων Σαράντα Χανίων
Αυτό είναι ένα ταξίδι το οποίο αρχίζει και τελειώνει με αποστάσεις δύσκολες να συλληφθούν με το ανθρώπινο μυαλό. Είναι καταγεγραμμένες σε επιστημονική.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεύθυνος καθηγητής: Παλάσκας Μιχάλης Σύμπαν: Από πού ερχόμαστε; Τι είμαστε; Που πάμε; Γ.Ε.Λ Σκύδρας 2013-2014 Υπεύθυνος καθηγητής: Παλάσκας Μιχάλης

Για την εργασία, δούλεψαν οι παρακάτω μαθητές: Για την εργασία δούλεψαν τα παρακάτω παιδιά Αδαμίδου Μαρία Ευαγγελέλη Μαρία Καρυπίδου Έλενα Κελεσίδου Όλγα Κουρίκη Νικολίνα Κόντρα Αματέα Λεονταρίδου Βάσια Ξενίδου Μαριάνθη Σελίδου Στεφανία Σιδηροπουλου Έλενα Στουγιανίδου Μένια Συκοβάρα Κωνσταντίνα Σωτηριάδου Γεωργία Τζάφερι Νίκος Φαντίδης Ραφαήλ Φαντίδου Δήμητρα

Η ιδέα… Ο παραπάνω πίνακας είναι ένας από τους γνωστότερους πίνακες του Γάλλου ζωγράφου Πωλ Γκωγκεν. Ο τίτλος του πίνακα είναι Από πού ερχόμαστε; Τι είμαστε; Που πάμε; , ο οποίος είναι γραμμένος στα γαλλικά στην πάνω αριστερή γωνία του πίνακα, δηλαδή: D'où Venons Nous / Que Sommes Nous / Où Allons Nou, ενώ στην πάνω δεξιά γωνία ο Πωλ Γκώγκεν υπέγραψε και έβαλε την ημερομηνία του πίνακα (P. Gauguin / 1897).

Τι είναι το σύμπαν; Ως σύμπαν εννοούμε το σύνολο των πραγμάτων Ως σύμπαν εννοούμε το σύνολο των πραγμάτων που υπάρχουν, το σύνολο δηλαδή των όντων. Σύμφωνα με την επιστήμη το σύμπαν αφορά το χωροχρονικό συνεχές, στο οποίο περιλαμβάνεται το σύνολο της ύλης και της  ενέργειας.

Αλήθεια, σκεφτήκαμε ποτέ πώς μπορεί να δημιουργήθηκε η Γη ή ολόκληρο το Σύμπαν; Αυτό είναι ένα από τα ερωτήματα που απασχολούσαν, απασχολούν και θ’ απασχολούν πάντα τον άνθρωπο. Πολλοί επιστήμονες και αστρονόμοι όμως, θέλοντας να λύσουν αυτό το μυστήριο, υποστηρίζουν ότι όλα ξεκίνησαν μετά απ’ την «Μεγάλη Έκρηξη» ή το «Big Bang» όπως τ’ ονομάζουν.

Δηλαδή… Πιστεύουν ότι το Σύμπαν ήταν στην αρχή συμπυκνωμένο σε ένα μόνο σημείο, το οποίο άρχισε να διαστέλλεται. Το γεγονός που προκάλεσε αυτή τη διαστολή ονομάστηκε «Μεγάλη Έκρηξη» και έθεσε σε κίνηση την αλυσίδα των γεγονότων που οδήγησαν στη δημιουργία του Σύμπαντος. Μ’ αυτή την έκρηξη, το καθετί στο Σύμπαν εκτοξεύτηκε προς τα έξω με τη μορφή πυκνού αερίου. Αυτό το αέριο, άρχισε να σχηματίζει γαλαξίες αστέρων που συνεχίζουν να απομακρύνονται καθώς το διάστημα διαστέλλεται συνεχώς.

The Big Bang

Επιστήμη και Θρησκεία Στο ερώτημα ποιος δημιούργησε τον κόσμο η Αγία Γραφή μας λέει ότι δεν έγινε μόνος του, όπως νομίζουν πολλοί, ούτε υπήρχε πάντοτε, ούτε προήλθε από το χάος. Τα μεγάλα επιστημονικά επιτεύγματα της εποχής μας δημιούργησαν γενικά την εντύπωση ότι η επιστήμη έρχεται σε σύγκρουση με όσα λέει η Παλαιά Διαθήκη σχετικά με τη δημιουργία του κόσμου και του ανθρώπου.  Η θρησκεία πιστεύει ότι ο κόσμος δημιουργήθηκε από τον Θεό μέσα σε 7 «μέρες» ενώ η επιστήμη ερευνά τα επιμέρους γεγονότα και προσπαθεί να βρει τον τρόπο που εξελίχθηκε η δημιουργία από τα κατώτερα προς τα ανώτερα. Τίποτα από αυτά δεν έχει αποδειχθεί και η μία θεωρία βέβαια δεν αναιρεί την άλλη.

ΠΟΥ ΠΑΜΕ… Μπορεί οι περισσότεροι να μη γνωρίζουμε τι πρόκειται να συμβεί μέσα στο επόμενο 24ωρο, (πόσο μάλλον τον επόμενο αιώνα!) όμως αυτήν την ικανότητα ορισμένοι την έχουν πολύ ανεπτυγμένη… «και λέγεται επιστημονική φαντασία», γράφει ο Peter Coy στο Bloomberg Business Week.

ΠΟΥ ΠΑΜΕ… Και οι δέκα δοκιμιογράφοι αναφέρονται μέσα στα κείμενά τους στην κλιματική αλλαγή και την υπερθέρμανση του πλανήτη, λέγοντας ότι αν δεν μειωθούν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο πλανήτης μας το 2114 θα είναι πολύ πιο θερμός από τώρα. Οι πεσιμιστές χαρακτηρίζουν την κλιματική αλλαγή ως τη «χαριστική βολή», ενώ για τους πιο αισιόδοξους η κλιματική αλλαγή, όπως συντελείται στις μέρες μας, αποτελεί «προειδοποίηση».

ΠΟΥ ΠΑΜΕ… Φαίνεται ότι από αυτή διαθέτουν αρκετή δέκα οικονομολόγοι, οι οποίοι συμμετείχαν με τις… προβλέψεις τους στο βιβλίο «In 100 Years: Leading Economists Predict the Future» του Ignacio Palacios-Huerta από το London School of Economics. Και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ένας εκ των οικονομολόγων- δοκιμιογράφων: «Δε θα υπάρχω για να γελοιοποιηθώ, όταν οι προβλέψεις μου αποδειχθούν θεαματικά λανθασμένες!».

ΠΟΥ ΠΑΜΕ… Eικάζεται ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη μπορεί να επιλυθεί με πιο κινητοποιημένους πολίτες. Προβλέπει ότι η «επανάσταση των δικαιωμάτων» των περασμένων δεκαετιών θα συνεχιστεί, δίνοντας τη δύναμη στους απλούς ανθρώπους να απαιτήσουν περισσότερα από τους ηγέτες τους.

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ… Την επόμενη φορά που θα κοιτάξετε τα αστέρια κατά τη διάρκεια ενός βραδινού περιπάτου, θα έπρεπε να αφιερώστε μερικές γλυκές σκέψεις γι’ αυτές τις λαμπερές μπάλες που περιφέρονται σιωπηλά στο τεράστιο Σύμπαν. Γιατί βλέπετε κατά κάποιον τρόπο τους προγόνους σας: οι άνθρωποι και όλοι οι άλλοι ζωντανοί οργανισμοί πάνω στη Γη – και η Γη η ίδια – είναι παιδιά των αστεριών! Τα περισσότερα από τα στοιχεία που μας αποτελούν ή μας επιτρέπουν να ζήσουμε – ο άνθρακας, το οξυγόνο, το άζωτο και πολλά άλλα – δημιουργήθηκαν στα αστέρια. Ακόμη και το φθόριο που κάνει τα δόντια μας δυνατά!

ΤΕΛΟΣ ?