Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο …και να μην επιστρέψει: ένα διδακτικό σενάριο για τη σωματική τιμωρία Τάξη: Στ’ Δημοτικού Μαρία Παπαδοπούλου
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Φίλτρο καθαρισμού νερού με νανοπόρους
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Εργασία του μαθητή της στ’ τάξης
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Υπερ – Υδρόφοβες Επιφάνειες
ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Το μέγεθος και η κλίμακα της νανοκλίμακας
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Από τη μεταφορά της γνώσης στην οικοδόμηση των ιδεών
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για τη διδασκαλία και μάθηση της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου Μάνου Λεωνίδας – Σπύρτου Άννα 21/11/2015

Διδακτικό Ερώτημα Μπορούν οι δραστηριότητες των φύλλων εργασίας να δοθούν στους μαθητές σας; Μέχρι τώρα διδάξαμε για αντικείμενα διαφόρων διαστάσεων που έχουν ως κοινό ότι δε φαίνονται με γυμνό μάτι. Κατασκευάσαμε μία κλίμακα, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας, παρακολουθήσαμε video. Αυτά που ετοιμάσαμε, λέμε να τα πάμε στο Δημοτικό σχολείο. Θέλουμε λοιπόν να συζητήσουμε για τις δραστηριότητες. Σας καλώ να αξιολογήσετε αν αυτά τα διδακτικά υλικά μπορούν να δωθούν στους μαθητές σας ώστε να μάθουν για ένα κόσμο που δε φαίνεται με γυμνό μάτι. Καλείστε να απαντήσετε λαμβάνοντας υπόψη ο κάθε εκπαιδευτικός τους μαθήτές της τάξης του και το σχολειο όπου εργάζεστε!!!

Προβληματισμοί 1. Με ποιον τρόπο θα προσεγγίσω διδακτικά ένα περιεχόμενο που αναφέρεται σε ένα κόσμο στον οποίο οι μαθητές δε βλέπουν; 2. Πώς μπορούμε να διδάξουμε τις τρεις «κλίμακες» (μάκρο – μίκρο – νάνο) στο Δημοτικό Σχολείο; Πάμε να διδάξουμε τώρα μία σειρά από δραστηριότητες, οι οποίες θα είναι κατάλληλες για τους μαθητές μας

Αναζητώ & Παρατηρώ τον Μακρόκοσμο Βγες στο προαύλιο Αναζήτησε τρία αντικείμενα μεγάλου, μεσαίου και μικρού μεγέθους Επίστρεψε στην ομάδα σου Παρουσιάστε στην ομάδα τα αντικείμενα που βρήκατε Αν χρειαστεί, χρησιμοποι-είστε μεγεθυντικό φακό

Αναπαριστώ το μακρόκοσμο Επιλέξτε μέσα στην ομάδα τρία αντικείμενα μεγάλου, μικρού και μεσαίου μεγέθους Αναπαραστείστε με διάφορους τρόπους (πχ ζωγραφιά, πλαστελίνη κ.τ.λ) τα αντικείμενα Στερεώστε τις κατασκευές σας στη δεύτερη περιοχή της αφίσας Προετοιμαστείτε ώστε να παρουσιάσετε την αφίσα στις υπόλοιπες ομάδες

Προετοιμασία Παρουσίασης 1. Ποια χαρακτηριστικά του κάθε αντικειμένου επιλέξατε να φαίνονται στην κατασκευή σας; 2. Εντοπίζετε κάποιο χαρακτηριστικό των αντικειμένων που δε φαίνεται στην κατασκευή σας;; 3. Νομίζετε ότι το αντικείμενο απεικονίζεται καλύτερα με τη ζωγραφιά, με την πλαστελίνη, ή με άλλο τρόπο απεικόνισης; 4. Ποια νομίζετε ότι είναι η χρησιμότητα της κατασκευής σας;

Παρουσιάζω τον μακρόκοσμο Παρουσιάστε την αφίσα σας στις υπόλοιπες ομάδες, δίνοντας έμφαση στις απαντήσεις που δώσατε στις παραπάνω ερωτήσεις.