Ποιά η καλύτερη προσέγγιση για την επιβολή πειθαρχίας στα παιδιά;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Quiz για το διαδίκτυο !.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Ενότητα 1 Το σχολείο ως κοινωνικό σύστημα
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Η οριοθέτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας
34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Alfred Schutz. O Alfred Schutz θεωρείται ως ένας από τους σημαντικότερους θεωρητικούς της φαινομενολογίας στις κοινωνικές επιστήμες. Η συνεισφορά του.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 5 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 4 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 4 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
Είναι δυνατόν τα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν εναντίον μου ; 1. OXI OXI 2. NAI NAI.
3 / 4 / 2002 μοντέλα ανάλυσης ενεργειών χρήστη
Μια δυναμική προσέγγιση όσον αφορά τη διαχείριση του χρόνου και η βελτίωση της αποτελεσματικότητας μας. Παρουσίαση από Γιώργο Δημητριάδη MBA FBIM.
Πειθαρχία.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Εντολές Επιλογής και Αποφάσεων
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
 Μάθηση είναι η διαδικασία στο πλαίσιο της οποίας το υποκείμενο αποκτά γνώσεις, δεξιότητες, συμπεριφορές και αξίες μέσα από γνωστικές διαδικασίες. Παρόλο.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
Είναι η διακοπή της θεραπείας αποτυχία;
ΜΑΘΗΣΗ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Η Πειθαρχία στον Αθλητισμό
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Χρόνος ο Χορόνους» σχολ. Έτος
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Γιαννακοπούλου Γεωργία Θεοκλήτου Φοίβη
Σιασιαμούτης Κωνσταντίνος
Αναπτυξιακη ψυχολογια συναισθηματικη και κοινωνικη αναπτυξη παιδιων
Φυσιολογικό και παθολογικό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιά η καλύτερη προσέγγιση για την επιβολή πειθαρχίας στα παιδιά;

Για όλα τα παιδιά του κόσμου, ο διαλεκτικός τρόπος ανατροφής έχει τα καλύτερα αποτελέσματα. Οι γονείς πρέπει να είναι σταθεροί και συνεπείς, παρέχοντας σαφείς οδηγίες για επιθυμητές μορφές συμπεριφοράς. Οι διαλεκτικοί γονείς ορίζουν τους κανόνες, αλλά, επίσης, εξηγούν στο παιδί, γιατί οι κανόνες αυτοί έχουν νόημα, χρησιμοποιώντας λόγο που αντιλαμβάνεται το παιδί. Προσαρμόστε την επιβολή της πειθαρχίας στα χαρακτηριστικά του παιδιού και της κατάστασης. Να έχετε πάντα κατά νου τα ιδιαίτερα γνωρίσματα της προσωπικότητας του παιδιού και να προσαρμόζετε την επιβολή της πειθαρχίας σε αυτά. Η θεωρία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των γνωστικών θεωριών μάθησης (cognitive psychology)

Το ξύλο δεν αποτελεί ποτέ κατάλληλη μορφή πειθαρχίας Το ξύλο δεν αποτελεί ποτέ κατάλληλη μορφή πειθαρχίας. Το ξύλο αποτελεί αφενός μια λιγότερο αποτελεσματική τεχνική καταστολής της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς και αφετέρου προκαλεί επιπλέον ανεπιθύμητα αποτελέσματα, όπως επιθετική συμπεριφορά. Ως τιμωρία, χρησιμοποιήστε τη μέθοδο της προσωρινής διακοπής κατά την οποία το παιδί απομακρύνεται απο το χώρο της «παράβασης» και για ένα χρονικό διάστημα , δεν του επιτρέπεται να κάνει πράγματα που απολαμβάνει. Η θεωρία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των γνωστικών θεωριών μάθησης (cognitive psychology)

Καθορίστε ένα πρόγραμμα ενεργειών, π. χ Καθορίστε ένα πρόγραμμα ενεργειών, π.χ. Μια σειρά ρουτινών για το μπάνιο ή τον ύπνο, ώστε να αποφύγετε τις συγκρούσεις. Χαρακτηριστικά, η ώρα του ύπνου μπορεί να μετατραπεί σε σύγκρουση ανάμεσα στο παιδί που ανθίσταται και στο γονέα που επιμένει. Οι γονικές στρατηγικές που οδηγούν στη συμμόρφωση και καθιστούν τη διαδικασία ευχάριστη για το παιδί – όπως το να διαβάσετε ένα παραμύθι- μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες σύγκρουσης. Η θεωρία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των γνωστικών θεωριών μάθησης (cognitive psychology)