COMENIUS MULTILATERAL SCHOOL PARTNERSHIP EUROPEAN MULTIGUIDE

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι αλυκές του κόλπου Καλλονής και οι φτερωτοί επισκέπτες τους
Advertisements

To χρυσό τσακάλι.
Ο ΤΡΙΧΩΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΡΟΥΖΟΥ.
Αλεξία -Ιωάννα -Γιώργος Ε2’ ΤΑΞΗ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Ανδρέας Στρατηγάκης Έλενα Συλλαίου Χρήστος Σπηλιόπουλος
Τα ονόματα των πλανητών, σύνδεση με τη μυθολογία!
10 Αγαπημένα μου ζώα Χριστίνα Στ ΄1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
ΤΙΓΡΗΣ Το μεγαλύτερο αιλουροειδές του πλανήτη μας.Το μήκος του φτάνει τα 3 μέτρα και το βάρος του τα 300 κιλά. Έχει το χαρακτηριστικό  κιτρινοκόκκινο τρίχωμα.
Και γυρίνοι Βατράχια Στυλιανός Γεωργίου Γ΄2.
Άννα-Μαρία Ξενοφώντος και Κορίνα Χρίστου E΄τάξη 6/11/13
Προστατευόμενα ζώα του τόπου μας
Σοφία Σαββοπούλου, Φωτεινή Σωτηροπούλου, Παύλος Σινιγάλιας
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑ Δ΄2
Αγριόγιδο. Είναι ορεσίβιος τύπος και μάλιστα ιδιαίτερα ευκίνητος
Εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα: «Τα ζώα του δάσους»
6.3 Η αναπαραγωγή στους ζωικούς οργανισμούς
Φώκια Monachus Monachus
Kαφέ αρκούδα Είναι ζώο σωματώδες με μεγάλη μυϊκή δύναμη, ιδιαίτερα στο λαιμό και στα άκρα. Έχει τριγωνικό κεφάλι, κυκλικά μικρά αφτιά και μικρά μάτια.
“Ο λύκος των παραμυθιών και ο λύκος της φύσης ”
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ Κ΄ ΚΑΛΛΙΟΠΗ.
Πολλά ζώα σιγά-σιγά εξαφανίζονται!
Αθηνά Η Αθηνά, κατά την Ελληνική μυθολογία, ήταν η θεά της σοφίας, της στρατηγικής και του πολέμου. Παλαιότεροι τύποι του ονόματος της θεάς ήταν οι τύποι.
ΕΧΙΔΝΑ Οι Ταχυγλωσσίδες (Tachyglossidae) γνωστές και ως έχιδνες είναι οικογένεια της τάξης των μονοτρημάτων, τάξη ωοτόκων θηλαστικών. Υπάρχουν τέσσερα.
ΤΑ ΖΩΑ.
1 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ.  Το παιχνίδι της πολιτιστικής κληρονομιάς Το παιχνίδι της πολιτιστικής κληρονομιάς  Το παιχνίδι της πολιτιστικής.
Χρυσό τσακάλι Το χρυσό τσακάλι (Canis aureus - Κύων ο χρυσός) ένα από τα τρία είδη τσακαλιού που απαντώνται , είναι ένα μεσαίο θηλαστικό που ανήκει στην.
ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ.
Ζώα υπό εξαφάνιση Γιάννης και Λυδία.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΘΙΟΥ
Το Γιγαντιαίο Πάντα Το Πάντα είναι ένα ζώο το οποίο είναι ένα από τα πιο γνωστά είδη υπό εξαφάνιση.
ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΤΑΖΜΑΝΙΑΣ.
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ
ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ – ZΩΑ ΤΟΥ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΟΣ
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Δάφνη +Ηλίας.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Γ 2 ΤΑΞΗ.
 Δημοτικό Σχολείο Ελευθερών  Σχ. έτος :  Συντονιστής : Αποστολίδης Χρήστος.
Τα ζώα έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα
Το ομορφότερο αιλουροειδές!!!!!♥♥
ΤΟ ΠΟΛΥΧΡΟΜΟ ΠΑΓΩΝΙ.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Στάθης και Γιώργος.
Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα
Της Σοφίας, της Αθηνάς Και της Παρασκευής
Χαριτωμένα ζωάκια ΑΠΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ & ΒΙΚΥ Γ΄2.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
O θαυμαστός κόσμος ενός ξεχασμένου βασιλείου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΑΛΥΣΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΜΑΡΑ ΜΕΛΙΣΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.
 Η καμηλοπάρδαλη είναι το ψηλότερο ζώο στον κόσμο. Ανήκει στην τάξη των Αρτιοδάκτυλων στο οποίο ανήκει ένα μόνο είδος, η κοινή Καμηλοπάρδαλις. Το εν.
Αγγελική Μποσμαλή Μουσικό Λύκειο Βέροιας
ΖΩΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη και σκελετό ονομάζονται σπονδυλωτά. Τα σπονδυλωτά ταξινομούνται σε πέντε υποκατηγορίες: τα ψάρια, τα αμφίβια,
Γεια σας παιδιά, είμαι η Μάγια η μέλισσα. Τι λέτε πάμε να μάθουμε κάποια πράγματα για μας τις μέλισσες;
Ζώα της άγριας φύσης. ● Παρότι δεν βλέπουμε γύρω μας ζώα και φυτά της άγριας φύσης,αυτό δε σημαίνει ότι δεν μας αφορά η προστασία τους. ● Η εξαφάνιση.
 Γενικά στοιχεία  Οι Αρκούδες είναι τα θηλαστικά της οικογένειας των Αρκτιδών (Ursidae) — από το αρχαίο ελληνικό άρκτος, και το λατινικό « ursus» αντίστοιχα.
Σταχτοτσικνιάς - ardea cinerea
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΚΑΙ ΜΑΡΕΝΙΑ
Θηλαστικά που δεν γεννούν μικρά
ΤΣΑΚΑΛΙ Στέλλα – Εμμανουήλ Δ2.
Ζώα της Ζούγκλας! Τα Ζώα είναι πολυκύτταροι, ευκαρυωτικοί οργανισμοί που αποτελούν το βασίλειο των Ζώων. Ο σωματότυπός τους σταθεροποιείται όταν αναπτύσσονται,
Εργασία Σχ έτος: Λίλα -Ελένη
Αντώνης Χατζηστυλλής Ε’1 Σταχτοτσικνιάς
COMENIUS MULTILATERAL SCHOOL PARTNERSHIP EUROPEAN MULTIGUIDE
Famous people from Arkadia Greece
Δελφίνια Μια παρουσίαση από τις:
Τα οικοσυστήματα.
Εξαμηνιαία εργασία στο μάθημα “Εισαγωγή στην χρήση Η/Υ”'
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκη Τάξη Ε
Η φύση είναι το σπίτι μας
Εργασία project Γιώργος Σταμούλης Σωτήριος Παπαδόπουλος
Αγριόγατος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

COMENIUS MULTILATERAL SCHOOL PARTNERSHIP 2012-2014 EUROPEAN MULTIGUIDE FAUNA OF ARKADIA, GREECE Et in Arkadia ego

Τσακάλι Κάποτε ήταν κοινό σε ολόκληρη την Ελλάδα και επικηρυγμένο ως επιβλαβές, σήμερα κινδυνεύει με εξαφάνιση. Η Ελλάδα είναι η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα με βιότοπους τσακαλιών, όπου οι πληθυσμοί τους τα τελευταία χρόνια διαρκώς μειώνονται. Έχει χαρακτηριστεί ως «καθαριστής» της φύσης επειδή λειτουργεί ως θηρευτής των τρωκτικών, περιορίζει τα οργανικά υπολείμματα και σκουπίδια, ενώ μπορεί σε μεγάλες πυκνότητες να δράσει περιοριστικά ως προς τις αλεπούδες.

Αετός Ζει σε ώριμα δάση, όπως του Μαινάλου και του Πάρνωνα. Τρέφεται με έντομα και μικρά πουλιά. Το σώμα του είναι λεπτό και έχει αδύναμα πόδια. Η κεφαλή είναι πολύ μικρή, ενώ ο λαιμός είναι μακρύς. Το τέλος της ουράς έχει σκούρο χρώμα. Φωλιάζουν στα δέντρα κατά την περίοδο Απρίλιο – Μάιο και γεννούν δύο αυγά, τα οποία επωάζονται για 30-37 ημέρες. Οι νέοι αετοί μπορούν να πετάξουν μετά από 45 ημέρες.

Αηδόνι Είναι ωδικό πτηνό. Το μελωδικό του τραγούδι ακούγεται κυρίως την εποχή του ζευγαρώματος και ιδίως κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ζει συνήθως σε θάμνους και σε δάση, ενώ τρέφεται με έντομα, αράχνες, σκουλήκια, και μικρές ρώγες σταφυλιού. Τον Απρίλιο, χτίζει τη φωλιά του σε σωρούς φύλλων, όπου το Μάιο το θηλυκό αηδόνι γεννά 4-5 αυγά και τα επωάζει για δύο εβδομάδες.

Κότσυφας Το αρσενικό είναι μαύρο με κίτρινο ράμφος και κίτρινο δαχτυλίδι γύρω από τα μάτια και έχει πολλές διαφορετικές μελωδικές φωνές, ενώ το θυληκό και τα νεαρά πτηνά έχουν σκούρο καφέ φτέρωμα. Είναι παμφάγο ζώο, τρώει μια μεγάλη ποικιλία εντόμων, γαιοσκώληκες, μούρα και φρούτα. Κατά τη μετανάστευση, το ζευγάρι θα μείνει πίσω μαζί, αν η θερμοκρασία είναι αρκετά υψηλή. Πολλές λογοτεχνικές και πολιτιστικές αναφορές, σχετικά με το τραγούδι του.

Ελληνική Χελώνα Στην ελληνική μυθολογία, σύμφωνα με το μύθο του Αισώπου, η Χελώνα ήταν μια νύμφη της Αρκαδίας, η οποία αρνήθηκε να παραστεί στο Θείο γάμο του Δία και της Ήρας. Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή, η Χελώνα πήγε στο γάμο, αλλά ήταν ασεβής. Έτσι, οι θεοί την τιμώρησαν και τη μεταμόρφωσαν στο ομώνυμο ζώο (χελώνα), καταδικάζοντας την σε αιώνια σιωπή (η χελώνα συμβολίζει τη σιωπή στην αρχαία Ελλάδα). Από το κέλυφος, ο Θεός Ερμής αργότερα κατασκεύασε την πρώτη λύρα τεντώνοντας χορδές στην κοίλη πλευρά του κελύφους. Είναι μακρόβια σπονδυλωτά. Καθοδηγούνται από την όσφρηση, η όραση είναι αρκετά καλή ώστε να διακρίνουν τα βασικά χρώματα, ενώ η ακοή βασίζεται στους κραδασμούς.

Κουκουβάγια Από την αρχαιότητα η κουκουβάγια ταυτιζόταν με τη σοφία και θεωρείτο ως το σύμβολο της θεάς Αθηνάς. Λέγεται ότι πριν από το ξέσπασμα της μάχης της Σαλαμίνας, μια κουκουβάγια είχε πετάξει ως πρόδρομος της νίκης των Ελλήνων. Οι περισσότερες κουκουβάγιες είναι χρήσιμες για τον άνθρωπο επειδή κυνηγούν τρωκτικά και ποντίκια. Ωστόσο, οι άνθρωποι, ιδίως οι αγρότες, τις κυνηγούν επειδή πιστεύουν ότι η παρουσία και η κραυγή της κουκουβάγιας είναι κακός οιωνός.

Βίδρα Βρίσκονται στη λιμνοθάλασσα του Μουστού, κοντά στο Άστρος Αρκαδίας. Ζουν σε παράκτιες περιοχές, έτσι ώστε να έχουν πρόσβαση σε καθαρό νερό, που είναι απαραίτητο για να καθαρίζουν τη γούνα τους. Οι βίδρες (ή ενυδρίδες) κολυμπούν γρήγορα, κουνώντας την ουρά τους και το ευέλικτο σώμα τους. Τρέφονται με ψάρια, έντομα, βατράχια και άλλα μικρότερα θηλαστικά.

Νυφίτσα Αν αιχμαλωτιστεί σε μια νεαρή ηλικία, μπορεί εύκολα να εξημερωθεί και να χρησιμοποιηθεί για να κυνηγάει τα ποντίκια. Στην αρχαία Αθήνα, ήταν εξημερωμένη, αλλά αντικαταστάθηκε με την σημερινή γάτα. Σύμφωνα με την παράδοση, η Νυφίτσα ήταν μια όμορφη νεαρή κοπέλα που ύφανε την προίκα της με τα χέρια της. Την παραμονή του γάμου της, όμως, η αδελφή της τής έκλεψε όλα τα προικιά της. Έτσι, ο Θεός μεταμόρφωσε τη Νυφίτσα στο ομώνυμο ζώο. Από τότε, λέγεται ότι η νυφίτσα μπαίνει στα σεντούκια των κοριτσιών και ροκανίζει τα προικιά μέχρι να γίνουν κουρέλια, παίρνοντας εκδίκηση για την κλεμμένη προίκα της.

Team involved: Georgopoulos Leonidas and Liontou Labrini –teachers of the 5th grade of our School, with their students, and Antonios Terzis – School Headmaster and Program Coordinator.