ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Ο Ενότητα Αγροτική κοινωνία 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
«Περιοδική έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ εμπορικών επιχειρήσεων» ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013   Ενίσχυση της επιστημονικής και επιχειρησιακής ικανότητας.
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Σχόλια και προτάσεις σχετικά με τη διεκπεραίωση RTN προγραμμάτων…
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
To παιχνίδι των Πλήκτρων #piano4all εναλλαγή ρόλων, μοιραζόμαστε χώρο, χρόνο, εμπειρία σεβόμαστε τον ρυθμό του άλλου, αναπνέουμε μαζί.
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: 18/1/2012 (ΥΠΔΒΜΘ 97364/Γ2, 30-08-2011) 10ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπ. Καθ.: Παπαϊωάννου Βασιλική, ΠΕ06

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΟΒΙΑ (ΟΜΑΔΑ Α): Οικονόμου Στέλιος, Μπαλή Μαρία, Μπαλή Κατερίνα, Μπατζέλιος Θάνος Ερευνητική εργασία α΄τετραμήνου 2011-2012 10 Λύκειο Λάρισας

Παρουσίαση μελών της ομάδας Μπαλή Κατερίνα Παρουσίαση μελών της ομάδας Παρουσίαση του θέματος με το οποίο ασχοληθήκαμε Γενικές πληροφορίες για το θέμα

Οικονόμου Στέλιος Κάναμε μια έρευνα για την Κοινωνική φοβία σε συμμαθητές μας ηλικίας 15 ετών. Χρησιμοποιήσαμε ερωτηματολόγια προς συμπλήρωση. Σύμφωνα με τις απαντήσεις των παιδιών βγάλαμε αποτελέσματα – συμπεράσματα τα οποία παρουσιάζονται πιο κάτω.

Μπατζέλιος Θάνος

Μπατζέλιος Θάνος

Μπαλή Μαρία Κριτική της συνολικής διαδικασίας από τα μέλη της ομάδας Προβλήματα που αντιμετωπίσαμε Τι θα μπορούσαμε να αποφύγουμε; Σημαντικότερα στοιχεία που αποκομίσαμε από την ερευνά μας Μελλοντικοί στόχοι

Λίταινας Γιώργος, Αγροδήμος Μιχάλης, Μέρκου Έλενα ΖΩΟΦΟΒΙΑ (ΟΜΑΔΑ Β): Θεοδοσίου Περικλής, Λίταινας Γιώργος, Αγροδήμος Μιχάλης, Μέρκου Έλενα Ερευνητική εργασία α΄τετραμήνου 2011-2012 10 Λύκειο Λάρισας

Θεοδοσίου Περικλής Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Περικλής Θεοδοσίου και θα ήθελα να σας παρουσιάσω μαζί με την ομάδα μου την ερευνητική μας εργασία. Το θέμα μας είναι η ζωοφοβία στην παιδική ηλικία. Οι φοβίες των παιδιών συνήθως ξεκινούν από μία οδυνηρή εμπειρία που έζησαν με ένα ζώο όπως π.χ. δάγκωμα σκύλου.

Επίσης ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας που ίσως ενθαρρύνει την ανάπτυξη της ζωοφοβίας στα παιδιά είναι οι ίδιοι οι γονείς οι οποίοι σε μικρότερη ηλικία είχαν ζήσει κάποιο συμβάν με ένα ζώο - και έτσι χωρίς να το θέλουν περνάνε τις φοβίες στα παιδιά τους. Παρακάτω θα σας μιλήσουμε για τα ερωτηματολόγια τα οποία δημιουργήσαμε. Ευχαριστώ για την προσοχή σας

Λίταινας Γιώργος Σαν ομάδα δημιουργήσαμε ερωτηματολόγια κλειστού τύπου για να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα σχετικά με την ζωοφοβία. Αρχικά επιλέξαμε να δώσουμε τα ερωτηματολόγια μας στο 27ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας αλλά η προσπάθεια μας απέτυχε διότι ο διευθυντής του σχολείου δεν μας το επέτρεψε, επειδή δεν είχαμε άδεια για έρευνα από το ΥΠΔΒΜΘ.

Στη συνέχεια σκεφτήκαμε να δώσουμε τα ερωτηματολόγια στο 10ο Γυμνάσιο Λάρισας τα οποία ο διευθυντής δέχτηκε και τον ευχαριστούμε θερμά για αυτό. Μετά το χρονικό διάστημα μιας εβδομάδας μας επεστράφησαν τα ερωτηματολόγια, τα οποία με μεγάλη μας χαρά είχαν απαντηθεί με μεγάλη επιτυχία. Κατόπιν όλων αυτών τα επεξεργαστήκαμε και βγάλαμε κάποια συμπεράσματα τα οποία θα σας τα παρουσιάσει ο συμμαθητής μου Μιχάλης.

Αγροδήμος Μιχάλης Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον συμμαθητή μου Γιώργο Λίταινα που μου έδωσε τον λόγο. Ο λόγος για τον οποίο βρίσκομαι σήμερα εδώ είναι επειδή θα ήθελα να σας παρουσιάσω τα αποτελέσματα που βγάλαμε μετά την μελέτη των ερωτηματολογίων. Για αρχή διαπιστώσαμε ότι όλα τα παιδιά αγαπάνε τα ζώα και αυτό είναι πολύ ευχάριστο γεγονός για την έρευνά μας. Στην συνέχεια ανακαλύψαμε όμως ότι παρόλη την αγάπη των παιδιών για τα ζώα δεν παύουν να έχουν κάποιες έντονες φοβίες για αυτά.

Κατόπιν θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι σημαντικός παράγοντας της ανάπτυξης των φοβιών στα παιδιά είναι οι ίδιοι οι γονείς οι οποίοι με το δικό τους τρόπο περνούν τις φοβίες τους χωρίς να το θέλουν. Τέλος έχω να σας πω ότι έχουμε βγάλει κι άλλα συμπεράσματα τα οποία δεν μπορώ να σας τα παρουσιάσω λόγω έλλειψης χρόνου και έτσι δίνω τον λόγο στην συμμαθήτρια μου Έλενα Μέρκου. Ευχαριστώ!

Μέρκου Έλενα Γεια σας ονομάζομαι Έλενα Μέρκου και θέλω να σας παρουσιάσω τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε εγώ και η ομάδα μου κατά την διάρκεια της ερευνητικής μας εργασίας. Το 1ο και σημαντικότερο πρόβλημα ήταν ότι είχαμε έλλειψη υπολογιστών και πρόσβασης στο διαδίκτυο στο σπίτι αλλά και στο σχολείο. Σχετικά με το σχολείο η αίθουσα της πληροφορικής ήτανε συνεχώς κατειλημμένη και έτσι είχαμε μείνει πίσω στην ερευνά μας.

Τέλος εμείς σαν μαθητές δεν είχαμε ξανα-συμμετάσxει στο παρελθόν σε τέτοια ομαδική εργασία και έτσι δεν μπορούσαμε να τη φέρουμε εις πέρας. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω εκ μέρους της ομάδας μου για την ώρα την οποία διαθέσατε να μας ακούσετε.

ΦΟΒΙΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ(ΟΜΑΔΑ Γ): Ράφτη Ελένη, Παπαντωνίου Ελλη, Δημινίκος Γιώργος , Μακρίδου Σοφία Ερευνητική εργασία α΄τετραμήνου 2011-2012 10 Λύκειο Λάρισας

ΦΟΒΙΕΣ Τα άτομα που υποφέρουν από φοβίες βιώνουν παράλογο φόβο, τρόμο ή πανικό όταν έρχονται αντιμέτωποι με συγκεκριμένο αντικείμενο, κατάσταση ή δραστηριότητα. Αποφεύγουν την κατάσταση που τους προκαλεί φόβο, χωρίς να δοκιμάσουν να την αντιμετωπίσουν. Οι κυριότερες φοβίες είναι: •Οι ειδικές φοβίες •Η κοινωνική φοβία •Η αγοραφοβία Ράφτη Ελένη

Παιδική κακοποίηση Το φαινόμενο της παιδικής κακοποίησης πρόκειται για ένα ζήτημα, οι συνέπειες του οποίου επηρεάζουν και τη μετέπειτα ζωή του παιδιού. Η σεξουαλική κακοποίηση είναι ένα φαινόμενο ιδιαίτερα εξαπλωμένο. Παπαντωνίου Ελισάβετ.

Επιλέξαμε το θέμα της ομάδας και έγινε μια πρώτη βιβλιογραφική έρευνα ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Επιλέξαμε το θέμα της ομάδας και έγινε μια πρώτη βιβλιογραφική έρευνα Στη συνέχεια, συγκεντρώσαμε το ερευνητικό υλικό, συντάξαμε την βιβλιογραφική επισκόπηση και διερευνήσαμε τι έχει γραφεί σχετικά με το θέμα μας. Ασχοληθήκαμε με την δημιουργία ερωτηματολογίων, διανείμαμε και συγκεντρώσαμε τα ερωτηματολόγια . Επεξεργαστήκαμε τις απαντήσεις και προβήκαμε σε συμπεράσματα. Δημινίκος Γιώργος

Συμπεράσματα-Μακρίδου Σ. Η υγιής παιδική ηλικία είναι καθοριστικός παράγοντας για την μετέπειτα ενήλικη ζωή του ατόμου. Μέσα από τη θεραπεία αναζητούνται οι βαθύτερες αιτίες που πυροδοτούν τη φοβία. Οι φοβίες διατηρούνται καθώς τα άτομα αποφεύγουν την κατάσταση που τους προκαλεί φόβο, χωρίς να δοκιμάσουν να την αντιμετωπίσουν, έτσι ώστε να ελέγξουν αν οι σκέψεις τους αντιστοιχούν στην πραγματικότητα. Έτσι το άγχος παραμένει και τα άτομα διατηρούν την αντίληψη ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το φόβο τους ενισχύοντας τη συμπεριφορά αποφυγής. Αυτό το οποίο χρειάζεται να γίνει με τη βοήθεια του ειδικού για να αντιμετωπιστούν οι φοβίες είναι να αναγνωρίσει κανείς τις σκέψεις που κάνει, να ελέγξει αν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα έτσι ώστε να τις τροποποιήσει.

A smile is the light in the window of your face that tells people you are at home! 25

ΦΟΒΙΕΣ (ΟΜΑΔΑ Δ): Ερευνητική εργασία (Δ ομάδα): Λαρίση Κατερίνα Κωστομοίρη Νικολέττα Δεσύλλας Θανάσης Ζιάκας Στέλιος Κωστούλας Μάριος α΄τετραμήνου 2011-2012 10 Λύκειο Λάρισας

Λαρίση Κατερίνα Όλα σχεδόν τα παιδιά εκδηλώνουν άγχος η φόβους κατά την πορεία της ανάπτυξης τους για διαφορετικούς λόγους . Θεωρούνται παθολογικά όταν δημιουργούν προβλήματα στην καθημερινή λειτουργικότητα και στην ηρεμία του παιδιού. Οι γενικευμένες φοβίες είναι δυνατόν να παραμείνουν για χρόνια μέχρι την ενήλικη ζωή τους. Σε αυτή την ψυχολογικά διαταραγμένη περίοδο χρειάζεται να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στα προειδοποιητικά της σημάδια όπως οι φοβίες και το άγχος που καταβάλλουν όχι μόνο τους εφήβους αλλά και τους ενήλικες εφόσον δεν βρεθούν οι πιθανοί τρόποι αντιμετώπισης τους.

Κωστομοίρη Νικολέτα Ένα συντριπτικό ποσοστό των ερωτηθέντων της τάξης του 90% στους άντρες και στις γυναίκες το 90,9% έχει συμμετάσχει σε διαγωνισμούς χορού, τραγουδιού, άσκησης κτλ. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον να δείξουν το ταλέντο τους χωρίς να φοβούνται την έκθεση. Το 45% των αντρών πηγαίνει σε συναυλίες με πολύ κόσμο. Κανένας από αυτούς δεν ένιωσε αμηχανία. Το διπλάσιο σχεδόν ποσοστό των γυναικών της τάξης του 90,9% πηγαίνει συχνά σε συναυλίες με πολύ κόσμο πράγμα που δείχνει ότι δεν υπάρχει το αίσθημα της αγοραφοβίας κυρίως στις γυναίκες

Το 50% των αντρών δεν έχει δοκιμάσει ακραία αθλήματα γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έτυχε ενώ το 12,5% φαίνεται ότι δεν τους ελκύουν τέτοιου είδους αθλήματα, πιθανών να υπάρχει το αίσθημα της υψοφοβίας ή κάτι άλλο οτιδήποτε που προϋποθέτει περαιτέρω έρευνα. Το 100% των ερωτηθέντων γυναικών απάντησε πώς δεν έχει δοκιμάσει κάποιο ακραίο άθλημα. Το 30% των αντρών θα κρυβόταν σε έναν σεισμό για να προφυλαχθούν και το 60% φαίνεται ότι δεν φοβούνται, ενώ το 10% δεν έδωσε κάποια απάντηση. Ενώ το 54,5% των γυναικών θα κρυβόταν για να προστατεύσουν τον εαυτό τους.

Project Δ’ ομάδας α’ τετραμήνου Στέλιος Ζιάκας Εμείς σαν ομάδα επιλέξαμε το ερωτηματολόγιο ως εργαλείο για την έρευνά μας. Αυτό το κάναμε επειδή θεωρήσαμε ότι ο τρόπος αυτός είναι αρκετά αξιόπιστος. Ακόμα, δημιουργήσαμε κάποια πιλοτικά ερωτηματολόγια στην αρχή για να αποφευχθούν τυχόν ελαττώματα που θα μας οδηγούσαν σε λανθασμένα αποτελέσματα, έτσι ώστε τα συμπεράσματα που θα εξάγουμε στο τέλος να είναι ορθά. Παρά τις κάποιες δυσκολίες που συναντήσαμε στην πορεία της έρευνας, πιστεύουμε πως τα καταφέραμε. Τα αποτελέσματα αυτά θα τα δείτε παρακάτω, σε μορφή ποσοστών, με την βοήθεια ενός πίνακα.

Δεσύλλας Θανάσης Αφού λάβαμε πίσω τα ερωτηματολόγια καταγράψαμε τις απαντήσεις και βγάλαμε τα ποσοστά τα οποία τα αναρτήσαμε σε αυτό τον πίνακα.

Το 50% των αντρών δεν έχει δοκιμάσει ακραία αθλήματα γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έτυχε ενώ το 12,5% φαίνεται ότι δεν τους ελκύουν τέτοιου είδους αθλήματα, πιθανών να υπάρχει το αίσθημα της υψοφοβίας ή κάτι άλλο οτιδήποτε που προϋποθέτει περαιτέρω έρευνα. Το 100% των ερωτηθέντων γυναικών απάντησε πώς δεν έχει δοκιμάσει κάποιο ακραίο άθλημα. Στους άντρες το 95% δεν ένιωσε μειονεκτικά όταν βρέθηκε σε πολυκοσμία και μόνο το 5% ένιωσε το αίσθημα της αγοραφοβίας, ενώ στις γυναίκες το ποσοστό που δεν ένιωσε μειονεκτικά μειώνεται στο 90,9%. Τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω εκ μέρους όλης της ομάδας που παρακολουθήσατε την πρώτη μας προσπάθεια στο νέο αυτό μάθημα το Project.

http://fovies.pbworks.com/w/browse/#view=ViewAllObjects

Που όμως δε φοβάται να τολμά στην έρευνα! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ! ΟΜΑΔΑ ‘ΦΟΒΙΕΣ’ Που όμως δε φοβάται να τολμά στην έρευνα! 10ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ