ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Advertisements

Αντάμ!! Aφού είδαμε ποιο φύλλο κάνουμε αντάμ σε περίπτωση που έχει αγοράσει ο συμπαίκτης, τώρα θα δούμε τη δεύτερη επιλογή μας, στην περίπτωση που δεν.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ 5 Οκτωβρίου 2006 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΛΕΜΕΣΟΥ.
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
ΜΠΟΥΦΕ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αναναναν Ποια από τα πιο κάτω γινόμενα ξεχωρίζουν από τα άλλα και γιατί; 2 ∙ 3 ∙ 4 2 ∙ 3 ∙ 4 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 4 ∙ 4 ∙ 5 ∙ 9 4 ∙ 4.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Δημιουργία Διαφανειών
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Κοστολόγηση Μάθημα 3ον.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
1 Πρώτη διαφάνεια Εξώφυλλο. 2 Εισαγωγή Παρουσίαση του θέματος.
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:5 ΤΟ ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
MID-TERMS OFFICE ORGANIZATION I.  Τί πρέπει να περιλαμβάνει μία αίτηση εργασίας και πώς πρέπει να είναι το ύφος της;  Πώς πρέπει να είναι η εμφάνιση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ 2
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος Session 3.2. Δημιουργία προσωπικού φακέλου n 1. Βιογραφικό Σημείωμα - Απαραίτητο για το «κυνήγι» της εργασίας n 2. Τεκμηρίωση.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Μορφοποίηση Περιεχομένου και εμφάνισης κελιών, γραμμών, στηλών
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
H θεωρία του Lev Vygotsky
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητης να μπορει να: Εξηγεί τη σημασία που έχει η εμφάνιση του εδεσματολογίου στην προώθηση των στόχων της επιχείρησης. Αναφέρει και αναλύει τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση του εδεσματολογίου. Αξιολογεί ένα έντυπο μενού σύμφωνα με τα κριτήρια για την καλύτερη εμφάνισή του.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Η εμφάνιση, ο χαρακτήρας και το περιεχόμενο του μενού αντικατοπτρίζουν την επιχείρηση. Το μενού πρέπει να είναι καλογραμμένο και ευανάγνωστο.

ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Ο τρόπος γραφής του μενού. Το μέγεθος του μενού. Το εσωτερικό του μενού. Η ποιότητα του χαρτιού. Το χρώμα του μενού.

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Δακτυλογραφημένο, όχι χειρόγραφο. Η σειρά παράθεσης των φαγητών να ξεχωρίζει και να γίνεται σωστά. Εκεί που χρειάζεται σωστά είναι να υπάρχει μια σύντομη περιγραφή για κάποιο συγκεκριμένο φαγητό.

ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Ποικίλλει ανάλογα με την επιχείρηση. Τα προκαθορισμένα μενού χωρίς επιλογή φαγητών μπορεί να τυπωθούν σε μικρό χαρτονάκι. Τα ειδικά μενού είναι μικρού μεγέθους και πρέπει να ταιριάζουν ανάλογα με την περίπτωση. Πρέπει να ειναι λειτουργικό. Τα μεγάλα μενού κουράζουν και δύσκολα διαβάζονται από τους πελάτες.

ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΧΑΡΤΙΟΥ Το εσωτερικό του μενού διακοσμείται με παραστάσεις γαστρονομικού περιεχομένου. Η ποιότητα του χαρτιού δείχνει το είδος της επιχείρησης. Ειδικά μενού = Καλή ποιότητα χαρτιού. Δεν πρέπει να είμαστε “φτηνοί”. Το φτηνό χαρτί και η κακή εμφάνιση ενός μενού δύσκολα ελκύουν τους πελάτες.

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Το χρώμα του μενού πρέπει να εναρμονίζεται με το διάκοσμο της τραπεζαρίας. Το χρώμα πρέπει να ειναι τέτοιο που να επιτρέπει στον πελάτη να διαβάζει όλα τα φαγητά. Τα σκούρα χρώματα δυσκολεύουν. Προσοχή στους χαρακτήρες γραφής (fonts). Τα καλλιτεχνικά γραφεία μπορούν να βοηθήσουν στη γραφή του μενού. Το περιεχόμενο του μενού αποτελεί ευθύνη της διεύθυνσης, του αρχιμάγειρα και του εστίαρχου.

Αξιολογηςη: Εξηγείστε τη σημασία που έχει η εμφάνιση του εδεσματολογίου στην προώθηση των στόχων της επιχείρησης. Αναφέρετε και αναλύστε τους παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνιση του εδεσματολογίου.