ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ 15ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ <<ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ>> ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2015-2016 ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΘΕΣΜΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ειδικό Σχολείο Τάξη Ένταξης (Τ.Ε) ΘΕΣΜΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ειδικό Σχολείο Τάξη Ένταξης (Τ.Ε) Παράλληλη στήριξη Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες
ΣΤΟΧΟΙ Τ.Ε Εξατομικευμένη βοήθεια Καταπολέμηση αρνητικών συνεπειών Εξατομικευμένη βοήθεια Καταπολέμηση αρνητικών συνεπειών ΣΤΟΧΟΙ Τ.Ε ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Επιστροφή στην τάξη Ενίσχυση αυτοεκτίμησης και προσωπικής επάρκειας Καλλιέργεια αισθήματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης
ΣΤΟ Τ.Ε ΦΟΙΤΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία κλπ) Περιορισμένες νοητικές δυνατότητες ΔΕΠ / ΔΕΠ-Υ Αυτισμό Προβλήματα συμπεριφοράς Ψυχικό ή ψυχολογικό πρόβλημα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ & ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΤΟ Τ.Ε Επισήμανση από τον δάσκαλο της τάξης Μαθησιακή αξιολόγηση από το δάσκαλο του Τ.Ε (με την γραπτή άδεια του γονέα) Κατάρτιση εξατομικευμένου προγράμματος Ενημέρωση δασκάλου τάξης Ενημέρωση γονέα Αίτηση γονέα στο αρμόδιο ΚΕ.Δ.Δ.Υ* *ΚΕ.Δ.Δ.Υ: Kέντρο Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Τ.Ε Αίθουσα του Τ.Ε Ατομική υποστήριξη ή ολιγομελείς ομάδες Ορισμένες ώρες την εβδομάδα Μαθήματα Γλώσσας και Μαθηματικών Ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες
ΡΟΛΟΣ ΓΟΝΕΑ: ΔΑΣΚΑΛΟΥ Τ.Ε: Τακτική επικοινωνία και Τακτική επικοινωνία και Συνεργασία με το δάσκαλο του Τ.Ε ΔΑΣΚΑΛΟΥ Τ.Ε: Εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων Συνεργασία με τη Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου Ενημέρωση της σχολικής κοινότητας σε θέματα ειδικής εκπαίδευσης
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!