(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ Στάδια στην εξέλιξη της γραφής : λεξιγραφία, συλλαβική γραφή, αλφάβητο στους σημαντικότερους λαούς από την αρχαιότητα έως σήμερα : Σουμερίους,
Advertisements

Mυκηναϊκός Πολιτισμός
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Η Επιχειρηματικότητα των Γυναικών Έρευνα ομάδας έργου του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την αιγίδα του καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα, στα.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
Tαυτότητα, αυτοεκτίμηση Όλα τα ανθρώπινα όντα, που είναι αρκετά ώριμα, για να αποκτήσουν έστω και μια υποτυπώδη εικόνα του εαυτού τους, έχουν ανάγκη να.
Αλληλεπιδράσεις φαρμάκων με υποδοχείς και φαρμακοδυναμική.
Στρατηγική Επιχειρήσεων Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
«Σχολική Βία: αιτίες & αντιμετώπιση» Ανθή Καρατράντου Πάτρα 2016.
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΙ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΧΟΡΔΩΝ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ. Η θεωρία των υπερχορδών γεννήθηκε στην προσπάθειά μας να κατανοήσουμε τους νόμους των θεμελιωδών αλληλεπιδράσεων.
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ 1η ενότητα: «Η έννοια της «Η έννοια της Αναψυχής», Υπαίθριας Αναψυχής» «Διαστάσεις της Υπαίθριας Αναψυχής» Κουθούρης.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΣΧΗΖΟΦΡΕΝΕΙΑ !!! 1)ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ 2)ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 3)ΑΙΤΙΑ 4)ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
ΑΠΡ 530 Εισαγωγή στον Μυκηναϊκό πολιτισμό Διδάσκων: Ανδρέας Βλαχόπουλος.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΣΥΠ Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ Εργασία: Kινηματογραφική ταινία «The white ribbon»
ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Σεμινάριο: Θέματα Γνωστικής Ψυχολογίας Παρουσίαση: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός
Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία ΙΙ
Αρχιτεκτονική στα μαθηματικά
Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό Σχήμα
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Ειδήσεις από το John Hopkins
ΣΤΑΘΗΣ ΜΠΑΛΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Η εποχή των άκρων. Ο σύντομος 20ος αιώνας ( )
50 ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιμέλεια : Ιωαννίδου Νικολέτα
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Αλκοολιςμος.
Κεφάλαιο 11 Ψυκτικοί Κύκλοι
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Α4’ Π.Μ.Γ.Λ.Π.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
Αντιπολεμικά Τραγούδια
Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΤΗΣ:ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΠΡΕΚΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ: Κα ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΘΕΜΑ: ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΗΣ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Α – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β.
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
ως “ορυχείο” διδακτικού υλικού
Ενότητα 2η : ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ μ.Χ.
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας 4η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού
ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο Ναύπλιο, 01 Οκτωβρίου 2017 «Ο ρόλος της Αυτογνωσίας στον προσανατολισμό και την επιλογή επαγγέλματος στα Κωφά.
Project.
Από τον αιθέρα στη θεωρία πεδίων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΨΗ
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Μακροοικονομία
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ
Γάλα και γαλακτοκομικά
Ρεαλισμός και νατουραλισμός
Κόπανου Μαρία Κιώρη Έλενα Τσιάντα Ελένη
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Mυκηναϊκός Πολιτισμός
Destino Eργασία Project Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Λάζου
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Ψηφιακή Σχεδίαση Morris Mano &Michael D. Ciletti
Κεφάλαιο 10 Κύκλοι παραγωγής ισχύος με ατμό & Συνδυασμένοι Κύκλοι
Μια διαφορετική άποψη Θα εξηγήσω πώς η σκέψη μου άλλαξε με την πάροδο του χρόνου με την ελπίδα ότι εσεις θα αποφύγετε τα ίδια λάθη η γενιά μου έκανε, έχοντας.
John McMurry, ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2016,
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Η ΗΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΤΟΥΝΔΡΑ.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)

ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ Τα ιερογλυφικά είναι ένα πρώιμο σύστημα γραφής. Τη γραφή συναντούμε σε αρκετά για την τότε εποχή ανεπτυγμένους λαούς όπως είναι η Αίγυπτος και η Μινωική Κρήτη. Η λέξη «ιερογλυφικά» είναι αρχαία ελληνική και σημαίνει «ιερές γλυφές» δηλαδή «ιερά ανάγλυφα» επειδή χρησιμοποιήθηκαν σε ιερά θρησκευτικά κείμενα. Τα Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά με τη χρήση μιας εικόνας μπορούν να αποδώσουν και μια εσωτερική ιδέα. Τα Κρητικά Ιερογλυφικά σε κάθε εικόνα αποδίδουν και μια φωνητική αξία, αλλά ακόμα δεν έχουν αποκρυπτογραφηθεί.

Το σπουδαιότερο δείγμα ιερογλυφικής γραφής είναι ο δίσκος της Φαιστού, ο οποίος δεν έχει ακόμη αποκρυπτογραφηθεί .

ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’ Η Γραμμική Γραφή Α’ είναι μια μινωική γραφή που ανακαλύφθηκε από τον αρχαιολόγο Άρθουρ Έβανς στην Κρήτη το 1900. Ήταν αποτυπωμένη κυρίως σε πήλινες πινακίδες. Τέτοιες πινακίδες έχουν βρεθεί στην Κνωσό, στη Φαιστό, στην Αγία Τριάδα, στα Μάλια, στα Χανιά, στις Αρχάνες κ.α. αλλά και εκτός Κρήτης στη Μήλο, στην Κέα, στα Κύθηρα, στη Θήρα, στη Μίλητο και στην Τροία.

Αποτελείται από συλλαβογράμματα και ιδεογράμματα Αποτελείται από συλλαβογράμματα και ιδεογράμματα. Έχουν βρεθεί 60-70 συλλαβογράμματα και 60 ιδεογράμματα. Περίπου τα μισά από αυτά είναι κοινά με τους χαρακτήρες της Γραμμικής Β, κάτι που οδήγησε στην άποψη ότι η Α είναι πρόγονός της. Η Γραμμική Α δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της σύγχρονης αρχαιολογίας. Η αποκρυπτογράφησή της θα αποκαλύψει τη γλώσσα και ενδεχομένως και την καταγωγή των Μινωιτών.

ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’ Η Γραμμική Γραφή Β’ ήταν η γραφή των Μυκηναίων. Πήλινες πλάκες γραμμένες στη Γραμμική Β’ βρέθηκαν στην Κνωσό και χρονολογήθηκαν μετά το 1400 π.χ., τότε που έγινε η υποτιθέμενη κατάληψη της Κρήτης από τους Μυκηναίους . Το 1952 οι πλάκες αποκρυπτογραφήθηκαν από τους Βρετανούς αρχαιολόγους Michael Ventris και John Chadwick.

Τέτοιες πλάκες ανακαλύφθηκαν και στη Θήβα, τις Μυκήνες,στην Τίρυνθα και στα Χανιά. Η γραφή είναι συλλαβική δηλαδή κάθε σύμβολο αποδίδει μια συλλαβή. Πολλοί επιστήμονες πιστεύουν πως η Γραμμική Γραφή Β’ είναι μια τελειοποιημένη μορφή της Γραμμικής Γραφής Α’. Επίσης πολλοί πιστεύουν πως είτε ξεκίνησε από την ηπειρωτική Ελλάδα και μεταφέρθηκε στην Κρήτη ή ότι προήλθε από τη Γραμμική Γραφή Α’ στην Κρήτη και ύστερα πέρασε στην Ελλάδα. Τα κείμενα αναφέρονται σε εμπορικές-οικονομικές δραστηριότητες των ανακτόρων. Μόνο εξειδικευμένοι γραφείς είχαν το προνόμιο να γνωρίζουν να γράφουν και μάλλον αυτός ήταν ο λόγος της εξαφάνισης της γραφής μετά την πτώση των Μυκηναϊκων ανακτώρων το 1200 π.Χ.