Το μουσικό ερωτηματολόγιο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Advertisements

Καλώς ορίσατε στο πρόγραμμα που καθορίζει το ποσό του Δώρου Αδείας σας. Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση: Θα θέλατε Δώρο Αδείας; Επόμενο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 15o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Έρευνα για το διαδίκτυο
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Ε΄ τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων σας προσκαλεί στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Ιταλία Ισπανία Ελλάδα Θέμα: ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Το αγαπημένο μου μάθημα
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Καλώς ορίσατε στο πρόγραμμα που καθορίζει το ποσό του Δώρου Χριστουγένων σας. Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση: Θα θέλατε Δώρο Χριστουγένων ; Επόμενο.
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Κιθάρα Μαριέττα.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Μουσική Σχολικό Έτος
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Από την Πρώτη ως την Έκτη μαζί...
Εργασία των : Άντρεα Ιωάννου Μαρία Στυλιανού Μιχαέλα Παυλίδου Αναστασία Δεσπότ Αναστασία Δεσπότη.
Η μουσική είναι …κύμα.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΤΣΙΛ ΜΠΕΡΕ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΙΜΠΕΛ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΒΑΠΤΙΣΗ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Γ2
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Απαντάτε μόνο για όσα ακούτε!! #yolo_turboswag_attack_attack
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ Έγχορδα ή Χορδόφωνα. ΚΙΘΑΡΑ ΣΑΝΤΟΥΡΙ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Ελμπαχλαουάν Μαρουσώ,Δαρλής Μιχάλης,Καραγιάννη Λίνα,Καβέτσος Γιάννης
Παρασταση θεατρου σκιων
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μουσικό ερωτηματολόγιο ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΜΑΝΤΖΑΝΑΡΗ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΑ ΟΜΑΝΗ

Εμείς οι μαθητές του 13ου δημοτικού Σχολείου Πολίχνης κάναμε μια έρευνα για την αγαπημένη μουσική των παιδιών της Ε και ΣΤ τάξη. Μαζί με την κυρία Μαντώ, δασκάλα της πληροφορικής, οργανώσαμε ένα ερωτηματολόγιο. Πήγαμε από τάξη σε τάξη για να τα μοιράσουμε

Πολλά παιδιά απάντησαν στην ερώτηση: Πόσες φορές την εβδομάδα ακούτε μουσική; 3 παιδιά απάντησαν καθόλου ,10 παιδία απάντησαν 1 ημέρα,30 παιδιά απάντησαν 2-3 ημέρες,50 παιδία απάντησαν από 4ημέρες και πάνω.Σύνολο93

Άλλα παιδιά απάντησαν στην ερώτηση για ποιο λόγο ακούνε μουσική:  34 παιδία απάντησαν για χαλάρωση, 5 για εκτόνωση ,45 για διασκέδαση και 10 γιατί δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν .Σύνολο 94 παιδιά,.

Επόμενη ερώτηση είναι τι είδος μουσικής προτιμούν: 0 λαϊκή ,κλασσική 4 , ροκ 31,ποπ 20,heavy metal 2,hip hop22, και άλλα παιδιά απάντησαν 14.Σύνολο 93.

Με ποιο μέσο ακούτε μουσική :ραδιόφωνο 8,MP3 PLAYER30,ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΉ 34,ΚΙΝΗΤΌ 21.ΣΎΝΟΛΟ 93

Η επόμενη ερώτηση μας ήταν : Αν παίζουν κάποιο μουσικό όργανο και Απάντησαν ναι 45 και όχι 48 δηλαδή σύνολο 93.

Πάνε συχνά σε συναυλίες ήταν η επόμενη ερώτησή μας ΝΑΙ απάντησαν 34 ΟΧΙ απάντησαν 58 Τα παιδιά που απάντησαν σε αυτήν την ερώτηση είναι 92.  

Η έβδομη ερώτηση από το ερωτηματολόγιο ήταν : Αν ναι ποιο είναι αυτό : Κιθάρα 21, πιάνο 0,βιολί 1 , φλάουτο 3, ντραμς 7κι άλλο 13.Σύνολο 45

Η τελευταία ερώτηση μας είναι : αν θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν τραγουδιστής/τρία ή DJ: άλλοι απάντησαν ναι και άλλοι όχι. Αυτοί που απάντησαν ναι ήταν 44 και αυτοί που απάντησαν όχι ήταν 48. Σ.σύνολο 92.

Με αυτό το ερωτηματολόγιο καταλάβαμε πόσο πολύ τα παιδιά αγαπούν τη μουσική και πόσο τη σέβονται!!! Μάλιστα πρέπει να ακολουθούν το όνειρό τους για την μουσική.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ