Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εργασία 28/10/2016 – 20/01/2017 Δρ. Νίκος Καλογεράς Δρ Faculty of Economics and Business Administration
Αντικείμενο Έρευνας Διερεύνηση των πιστεύω, πεποιθήσεων, και αντιλήψεων των καταναλωτών για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.
Στάδια Μελέτης/Έρευνας Μάρκετινγκ Θεωρητική προσέγγιση (μέσω βιβλιογραφίας) Δημιουργία εννοιολογικού πλαισίου (ποια/ες υπόθεση/εις εργασίας θα εξετάσει/τουν εμπειρικά)
Επικοινωνία με υπέθυνο ομάδας μέσω: Email ( nikos.amades@gmail.com ) & Παράδοση 20/1/2017 μέσω E-class Επικοινωνία με υπέθυνο ομάδας μέσω: Email ( nikos.amades@gmail.com ) & skype ( pelineo)
Συλλογή Πρωτογενών δεδομένων: Στάδια ...(συνέχεια) Ανάλυση Ευκαιριών Συλλογή Πρωτογενών δεδομένων: ποιοτική ερευνά: Εις βάθος συνέντευξη (in-depth interviews) Μονάδες Εστίασης (focus-groups) Περιγραφική Στατιστική Ανάλυση από Αποτελέσματα δομημένου ερωτηματολογίου. Ανάλυση Πρωτογενών δεδομένων Πρόταση Στρατηγικής
Μέγεθος: περίπου 10 σελίδες Καλογραμμένη σε Ελληνικά η Αγγλικά Μορφή Εργασίας Μέγεθος: περίπου 10 σελίδες Καλογραμμένη σε Ελληνικά η Αγγλικά Αναφορές:Σωστές!!! “Evidence-based” προσέγγιση Δημιουργία “knowledge Blocks”