ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ TABLET. Ρωτήσαμε: «Αν έχουν tablet» 21 αγόρια 28 κορίτσια 6 ενήλικες.
Advertisements

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Από τις Τεχνολογίες στις Υπηρεσίες
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
Διαχείριση δικτύων άρδευσης από τη ΔΕΥΑΛ ANNA ΖΑΧΙΔΟΥ Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΥΑΛ ΝΕΕΣΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
- Έλα Αναστασια πάμε βόλτα να δούμε τις βιτρίνες είναι Χριστούγεννα, θα περάσουμε τέλεια θα ψωνίσουμε ρούχα, θα πάμε στα jumbo και το κυριότερο θα πάμε.
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
mke.uop.gr [open source doc / internet]
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «Ο ΑΡΔΗΤΤΟΣ»
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Γερμασόγειας Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017
Το υλικό του Υπολογιστή
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Project: Εθισμός στο Internet
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Χρήση του Tablet.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Ανάκτηση δεδομένων από κάθε μέσο
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΙΟΥ

ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΙΟΥ Συλλέχθηκαν ερωτηματολόγια από μαθητές Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Χίου Επεξεργαστήκαμε και αξιολογήσαμε τα 155 Ημερομηνία ερωτηματολογίου: Δεκέμβριος 2016 Ανώνυμα ερωτηματολόγια Διεξαγωγή έρευνας στις αίθουσες διδασκαλίας

Πώς αξιοποιείτε τον ελεύθερο χρόνο σας;

Πώς αξιοποιείτε τον ελεύθερο χρόνο σας;

Πώς αξιοποιείτε τον ελεύθερο χρόνο σας;

Πώς αξιοποιείτε τον ελεύθερο χρόνο σας;

Πώς αξιοποιείτε τον ελεύθερο χρόνο σας;

Πώς αξιοποιείτε τον ελεύθερο χρόνο σας; Συχνά Αρκετές φορές Σπάνια - ποτέ Αθλητικές δραστηριότητες 50% 31% 19% Διάβασμα 47% 22% Συνάντηση με φίλους 34% 52% 14% Πρόσβαση στο Διαδίκτυο 59% 28% 13% Άλλες δραστηριότητες 12% 25% 63%

Πόσο ετών αρχίσατε να χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Ποιο μέσο χρησιμοποιείτε για να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο;

Ποιο μέσο χρησιμοποιείτε για να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο;

Ποιο μέσο χρησιμοποιείτε για να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο;

Ποιο μέσο χρησιμοποιείτε για να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο;

Ποιο μέσο χρησιμοποιείτε για να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο; Συχνά Αρκετές φορές Σπάνια - ποτέ Κινητό 65% 22% 13% Tablet 14% 16% 70% Laptop 28% 31% 41% Σταθερός Η/Υ 18% 68%

Πόσες ώρες κατά μέσο όρο χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο καθημερινά;

Χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο όταν βρίσκεστε:

Χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο όταν βρίσκεστε:

Χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο όταν βρίσκεστε:

Χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο όταν βρίσκεστε: Συχνά Αρκετές φορές Σπάνια - ποτέ Σπίτι μου 79% 17% 4% Σε σπίτι φίλων 14% 36% 50% Σε Internet Cafe 18% 19% 63%

Σε ποιο χώρο του σπιτιού βρίσκεστε όταν χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Σε ποιο χώρο του σπιτιού βρίσκεστε όταν χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Σε ποιο χώρο του σπιτιού βρίσκεστε όταν χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο; Συχνά Αρκετές φορές Σπάνια - ποτέ Στο δωμάτιό μου 54% 27% 19% Σε κοινόχρηστο χώρο 39% 35% 26%

Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο;

Για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο; Συχνά Αρκετές φορές Σπάνια - ποτέ Εργασίες - πληροφορίες 26% 37% Μέσα κοινωνικής δικτύωσης 40% 27% 33% Παιχνίδια 35% 24% 41% Συνομιλία με άλλα άτομα 60% 16% Παρακολούθηση ταινίας, βίντεο 22% ΄Άλλο λόγο 15% 12% 73%

Αν χρησιμοποιείτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε ποια ηλικία δημιουργήσατε λογαριασμό;

Οι γονείς σας γνώριζαν ότι δημιουργήσατε λογαριασμό σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Έχετε κάνει "φίλο" στο Διαδίκτυο κάποιο άγνωστο άτομο, επειδή έχετε κοινούς διαδικτυακούς "φίλους" ή επειδή θεωρείτε ότι έχετε κοινά ενδιαφέροντα;

Έχετε ανεβάσει προσωπικό υλικό στο Διαδίκτυο (πχ φωτογραφίες, βίντεο);

Έχετε ανεβάσει στο Διαδίκτυο κοινές φωτογραφίες με φίλους σας χωρίς να σκεφτείτε να πάρετε την άδειά τους;