Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος Στρατηγική Επιχειρήσεων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης
2. Θεωρία Πόρων και Ικανοτήτων Κάθε επιχείρηση διαφέρει από ανταγωνιστές ως προς πόρους και ικανότητες που διαθέτει, καθώς και ως προς τον τρόπο με τον οποίο τους εκμεταλλεύεται Πόροι: Υλικοί Ανθρώπινοι Συστήματα Άυλοι πόροι
3. Διάκριση Ικανοτήτων Οριακές και Θεμελιώδεις ικανότητες Πόροι Ικανότητες Θεμελιώδεις Ικανότητες Διατηρήσιμο Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Στρατηγική Ανταγωνιστικότητα Θεμελιώδεις ικανότητες: Προσφέρουν διαφοροποίηση Συμβάλλουν πολύ θετικά στην εικόνα μας Παρέχουν δυνατότητα εισόδου σε νέες αγορές Είναι μακρόβιες Είναι υπερβατικές
Εθελοντές πριν την επόμενη διαφάνεια 4. Fun Theory Εθελοντές πριν την επόμενη διαφάνεια
5. Η Ιστορία Μετράει (1)
6. Η Ιστορία Μετράει (2)
7. Η Ιστορία Μετράει (3) Δεδομένα Πληροφόρηση Γνώση M – Squares test
8. Η Ιστορία Μετράει (4) Polanyi: γνωρίζω περισσότερα από όσα μπορώ να εκφράσω Φύλαρχος
9. Η Ιστορία Μετράει (5) Όσα ήδη γνωρίζουμε επηρεάζουν το πώς αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα
10. Πλυντήριο…
11. Η Πραγματικότητα δεν είναι πάντοτε Αληθινή (1)
12. Η Πραγματικότητα δεν είναι πάντοτε Αληθινή (2)
13. Απλές Παράδοξες Λύσεις (1) Το τι θα κάνεις στο μέλλον εξαρτάται από το τι στάθηκες ικανός να κάνεις στο παρελθόν
14. Απλές Παράδοξες Λύσεις (2)
15. Απλές Παράδοξες Λύσεις (3)
16. Βάση Γνώσης Γνώση είναι η κατανόηση μιας σειράς αιτιακών σχέσεων Μάθηση; Παρεμβολή Μαϊμούδων
17. Διαμόρφωση Στρατηγικής βάσει Πόρων και Ικανοτήτων
18. Αξιολόγηση Πόρων & Ικανοτήτων Διάρκεια Διαφάνεια Μεταβιβασιμότητα Δυνατότητα αντιγραφής
19. Αλυσίδα Αξίας
Όχι πάντα τελικοί αγοραστές/καταναλωτές 20. Σύστημα Αξίας Όχι πάντα τελικοί αγοραστές/καταναλωτές
21. Αστερισμός Αξίας Norman – Ramirez: αξία αυξομειώνεται ανάλογα με την χρήση του προϊόντος - υπηρεσίας Μόνο δύο πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: Γνώσεις (δηλ. ικανότητες) Σχέσεις [δηλ. προμηθευτές + πελάτες (+ συνεργάτες)] Αξία δημιουργείται μέσα από την συν – λειτουργία / βελτιστοποίηση όλων των μερών του συστήματος
22. Δίκτυο Αξίας Πως δημιουργούμε αξία για τον πελάτη ΜΑΖΙ με τους ανταγωνιστές μας; Συμπληρωματικότητα από την πλευρά των προμηθευτών; Παράδειγμα χαρτόκουτων
23. Ανταγωνισμός - Τηλεοράσεις CRT OLED Projectors TFT
24. Απροσδόκητος Ανταγωνισμός – Οθόνες
25. Απροσδόκητος Ανταγωνισμός – Ετικέτες
26. Απροσδόκητος Ανταγωνισμός – Βιβλίο Ανταγωνιστές και συμπληρωματικοί ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ;
27. Νέες Προσεγγίσεις Οργανωτικής Δομής (1) «Αρθρωτός» τύπος οργάνωσης
28. Νέες Προσεγγίσεις Οργανωτικής Δομής (2) «Εικονικός» τύπος οργάνωσης
29. Τύποι Συνεργασιών
30. Jet Network
31. Μέλη Διοικητικών Συμβουλίων Εταιριών ΗΠΑ
32. Βιομηχανική Οργάνωση F-35