Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Advertisements

FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Στόχευση - Τοποθέτηση.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Chapter 7: business risk analysis σ. 1 Κεφάλαιο 7 Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ) Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)Θεματολογία:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Βασικές Θεωρήσεις της Στρατηγικής - Κύριες Σχολές Στρατηγικής Σκέψης Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Κεφάλαιο 6 Επιλογή Στρατηγικής: Στρατηγική σε επίπεδο αγοράς ή κλάδου Θα ασχοληθούμε με την στρατηγική σε επίπεδο αγοράς ή κλάδου (business level strategy)
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Η επιστήμη της Διοίκησης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Επιχειρηματική / Εταιρική Στρατηγική (Corporate Strategy)
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Εταιρική Διακυβέρνηση
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η έννοια της επιχείρησης
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος Στρατηγική Επιχειρήσεων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης

2. Θεωρία Πόρων και Ικανοτήτων Κάθε επιχείρηση διαφέρει από ανταγωνιστές ως προς πόρους και ικανότητες που διαθέτει, καθώς και ως προς τον τρόπο με τον οποίο τους εκμεταλλεύεται Πόροι: Υλικοί Ανθρώπινοι Συστήματα Άυλοι πόροι

3. Διάκριση Ικανοτήτων Οριακές και Θεμελιώδεις ικανότητες Πόροι  Ικανότητες  Θεμελιώδεις Ικανότητες  Διατηρήσιμο Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα  Στρατηγική Ανταγωνιστικότητα Θεμελιώδεις ικανότητες: Προσφέρουν διαφοροποίηση Συμβάλλουν πολύ θετικά στην εικόνα μας Παρέχουν δυνατότητα εισόδου σε νέες αγορές Είναι μακρόβιες Είναι υπερβατικές

Εθελοντές πριν την επόμενη διαφάνεια 4. Fun Theory Εθελοντές πριν την επόμενη διαφάνεια

5. Η Ιστορία Μετράει (1)

6. Η Ιστορία Μετράει (2)

7. Η Ιστορία Μετράει (3) Δεδομένα  Πληροφόρηση Γνώση M – Squares test

8. Η Ιστορία Μετράει (4) Polanyi: γνωρίζω περισσότερα από όσα μπορώ να εκφράσω Φύλαρχος

9. Η Ιστορία Μετράει (5) Όσα ήδη γνωρίζουμε επηρεάζουν το πώς αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα

10. Πλυντήριο…

11. Η Πραγματικότητα δεν είναι πάντοτε Αληθινή (1)

12. Η Πραγματικότητα δεν είναι πάντοτε Αληθινή (2)

13. Απλές Παράδοξες Λύσεις (1) Το τι θα κάνεις στο μέλλον εξαρτάται από το τι στάθηκες ικανός να κάνεις στο παρελθόν

14. Απλές Παράδοξες Λύσεις (2)

15. Απλές Παράδοξες Λύσεις (3)

16. Βάση Γνώσης Γνώση είναι η κατανόηση μιας σειράς αιτιακών σχέσεων Μάθηση; Παρεμβολή Μαϊμούδων

17. Διαμόρφωση Στρατηγικής βάσει Πόρων και Ικανοτήτων

18. Αξιολόγηση Πόρων & Ικανοτήτων Διάρκεια Διαφάνεια Μεταβιβασιμότητα Δυνατότητα αντιγραφής

19. Αλυσίδα Αξίας

Όχι πάντα τελικοί αγοραστές/καταναλωτές 20. Σύστημα Αξίας Όχι πάντα τελικοί αγοραστές/καταναλωτές

21. Αστερισμός Αξίας Norman – Ramirez: αξία αυξομειώνεται ανάλογα με την χρήση του προϊόντος - υπηρεσίας Μόνο δύο πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: Γνώσεις (δηλ. ικανότητες) Σχέσεις [δηλ. προμηθευτές + πελάτες (+ συνεργάτες)] Αξία δημιουργείται μέσα από την συν – λειτουργία / βελτιστοποίηση όλων των μερών του συστήματος

22. Δίκτυο Αξίας Πως δημιουργούμε αξία για τον πελάτη ΜΑΖΙ με τους ανταγωνιστές μας; Συμπληρωματικότητα από την πλευρά των προμηθευτών; Παράδειγμα χαρτόκουτων

23. Ανταγωνισμός - Τηλεοράσεις CRT OLED Projectors TFT

24. Απροσδόκητος Ανταγωνισμός – Οθόνες

25. Απροσδόκητος Ανταγωνισμός – Ετικέτες

26. Απροσδόκητος Ανταγωνισμός – Βιβλίο Ανταγωνιστές και συμπληρωματικοί ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ;

27. Νέες Προσεγγίσεις Οργανωτικής Δομής (1) «Αρθρωτός» τύπος οργάνωσης

28. Νέες Προσεγγίσεις Οργανωτικής Δομής (2) «Εικονικός» τύπος οργάνωσης

29. Τύποι Συνεργασιών

30. Jet Network

31. Μέλη Διοικητικών Συμβουλίων Εταιριών ΗΠΑ

32. Βιομηχανική Οργάνωση F-35