Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
Advertisements

Σύντομη αρχική παρουσίαση ομάδας. Η ομάδα μας  Εμμανουήλ Μεγαλοοικονόμος  Σχεδιαστής  Κωνσταντινος Φρυδάς  Σχεδιαστής  Ιωάννης- Μάριος Φλωράς  Υπεύθυνος.
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  GUILFORD (1950): «Η δημιουργικότητα καλύπτει τις πιο χαρακτηριστικές ικανότητες των δημιουργικών ατόμων,
Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS του Σ. Παπαδάκη.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
1 Κεφάλαιο 8 Αξιολόγηση & Επιλογή Στρατηγικής Θα ολοκληρώσουμε την αναφορά μας στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας της «Στρατηγικής Διοίκησης», στην «Επιλογή.
Portfolio εκπαιδευτικών- τα ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ Οι αλλαγές στην εκπαίδευση προτείνουν ανάμεσα στα άλλα και τη διαμόρφωση του επαγγελματικού portfolio του.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Η Αξιολόγηση του μαθητή (portfolio) Σεμινάριο Νηπιαγωγών 2009 Μουσιάδου Νικολέτα Σχ. Σύμβουλος Νηπιαγωγών.
Άγγελος Βαλλιανάτος Αξιολόγηση: δηλαδή μαθητών εκπαιδευτικών αλλά απαραίτητα και.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Εργασία στο μάθημα Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα με τίτλο: Εκπαιδευτικό Σενάριο στο μάθημα «Τροχαία ατυχήματα, κυκλοφοριακή αγωγή» Καθηγητής: Γιαννούλας.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Ρουμπρικες αξιολογησης
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΕΔ
Διδασκαλία με Ανάπτυξη Φακέλου Μαθητή (Portfolio)
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Εισαγωγή στη διαχείριση χαρτοφυλακίου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη
Πώς να φτιάξω το δικό μου
Ατομικός Φάκελος Δεξιοτήτων
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
ως παράγοντας επιτυχημένης μετάβασης Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Μαρία-Άννα Τανάγια.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου,
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Γραμμένου Ευαγγελία.
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Επιμορφωτική Ημερίδα Φιλολόγων
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
مکاتب تئوری های مالی و حسابداری کانال بایگانی فایل های حسابداری
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
Πρώϊμες μεταβάσεις στην εκπαίδευση
Αξιολογώντας παιδιά από διαφορετικά κοινωνικο- πολιτιστικά και γλωσσικά περιβάλλοντα στο νηπιαγωγείο Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο.
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ετήσιο αναμενόμενο ποσοστό απόδοσης (%)
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
Marketing για εκπαιδευτικούς
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Λογισμικό Mahara e-portfolio
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Η ελληνική αγορά προμήθειας και η σύγκριση με την ευρωπαϊκή εμπειρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας Το Νέο Σχολείο: Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης και νέες μέθοδοι διδασκαλίας. Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας

Το Νέο Σχολείο βασίζεται Στην αρχή της Διερευνητικής προσέγγισης της μάθησης Στην αρχή της διεπιστημονικής συνεργασίας των εκπαιδευτικών Στην αρχή της ομαδικής συνεργασίας των μαθητών και Στην αρχή της διαφοροποίησης του περιεχομένου, της διαδικασίας και του πλαισίου μάθησης

Η σωστή οργάνωση της διδασκαλίας προϋποθέτει: Η σωστή οργάνωση της διδασκαλίας προϋποθέτει: Προγραμματισμό Προετοιμασία Οργάνωση Αξιολόγηση ω

Επίσης: Ανάπτυξη καλών διαπροσωπικών σχέσεων Υιοθέτηση διαφόρων μορφών διδασκαλίας Εφαρμογή ποικίλων τεχνικών

Μορφές διδασκαλίας: Ο εκπαιδευτικός κέντρο της διδασκαλίας: Μετωπική Ερωτηματική Διαλογική Πειραματική

Μορφές διδασκαλίας: Ο μαθητής στο επίκεντρο της διδασκαλίας: Εταιρική συνεργασία Ομαδική διδασκαλία Ομάδες εργασίας Ερευνητικές εργασίες

Διδακτικές τεχνικές-μέθοδοι: Καταιγισμός εννοιών Εννοιολογικός χάρτης Εικόνες Δραματοποίηση Λύση προβλημάτων κλπ

Σκοπός της αξιολόγησης Η προαγωγή της μάθησης Η ανατροφοδότηση του εκπαιδευτικού για να βελτιώσει τις μεθόδους της μαθησιακής διαδικασίας και Η ανατροφοδότηση του μαθητή

Για μια ολοκληρωμένη και σωστή αξιολόγηση πρέπει να καθορίζονται: Τι αξιολογείται Πώς αξιολογείται Για ποιον σκοπό αξιολογείται Ποιος αξιολογεί

Μορφές αξιολόγησης: Αρχική ή διαγνωστική Διαμορφωτική ή σταδιακή Τελική ή συνολική

Τεχνικές αξιολόγησης: Γραπτές ή προφορικές εξετάσεις, Ημιδομημένος διάλογος Συνθετικές εργασίες Συστηματική παρατήρηση Φάκελος του μαθητή (portfolio) Αυτοαξιολόγηση του μαθητή Ετεροαξιολόγηση

Αυτοαξιολόγηση-Ετεροαξιολόγηση Οι μαθητές αξιολογούν: Την πρόοδο και την επίδοσή τους με συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία σχετίζονται με Την επίλυση προβλημάτων, Τα σχέδια εργασίας, Τις παρουσιάσεις κλπ

Ο μαθητής καλείται να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως: Πώς πραγματοποιούνται η αυτοαξιολόγηση και η ετεροαξιολόγηση στις ομαδικές εργασίες: Ο μαθητής καλείται να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως: Πώς βοήθησες την ομάδα σου; Ποιος ή ποιοί άλλοι βοηθούν ιδιαίτερα την ομάδα σου και πώς; Τι θα κάνεις στη συνέχεια για να βοηθήσεις την ομάδα; Τι περιμένεις από τους άλλους της ομάδας σου;

Η αξιολόγηση της ομαδικής εργασίας έχει τέσσερις διαστάσεις: Η αξιολόγηση της ομαδικής εργασίας έχει τέσσερις διαστάσεις: Αξιολόγηση του περεχομένου Της γλώσσας Της δομής και Της παρουσίασης του έργου

Ερευνητικές εργασίες, ως προς τη μέθοδο, τις πηγές, τα εργαλεία: Ερευνητικές εργασίες, ως προς τη μέθοδο, τις πηγές, τα εργαλεία: Πειραματικές Περιγραφικές Δημοσκοπικές Ερμηνευτικές

Ερευνητικές εργασίες, ως προς το βαθμό καθοδήγησης: Ερευνητικές εργασίες, ως προς το βαθμό καθοδήγησης: Εργασίες ελεγχόμενης μορφής καθοδήγησης Φθίνουσας μορφής καθοδήγησης και Εργασίες ακαθοδήγητης μορφής

Το συμβόλαιο Στόχοι Πώς ορίζονται οι στόχοι του Συνθήκες εφαρμογής του Κριτήρια Ενισχυτές Αναδιαπραγμάτευση των όρων του Χρόνος και διάρκεια εφαρμογής του συμβολαίου