Επιχειρηματικός Προσομοιωτής της PRAXIS MMT

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Declinaciones Griegas:
Advertisements

Traductores EDT con ANTLR Ejemplo=(2-(4+5)). Ejemplo: a e ; a t e1 λ ft1 λ (e) λ t e1 f t1- te1 nº λ f t1 λ 2 ( e ) λ t e1 f t1+ t e1 nº λ f t1 λ 4nº
SINTESIS DE ACILGLICEROLES
Concepto y clasificación
Matemáticas 1º Bachillerato CT
Visualización Computacional de Datos I
Los numerales.
PRONOMBRES-ADJETIVOS DEMOSTRATIVOS
Hacer click para avanzar
Traduction d’un texte de Pablo Neruda Prix Nobel de Littérature 1971
Στην Α θ ή ν α ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ Μετά από χρόνια καθυστερήσεων και αντιπαραθέσεων, οι αρχαίοι θησαυροί της Ακρόπολης των Αθηνών, ανυπολόγιστης.
ἔκτοσθεν δ' αὐλῆς μέγας ὄρχατος Homero, ODISEA - VII
Los numerales cardinales en Griego
u`pe,r (acus) Genitivo: movimiento desde ( ἀ πό ) Dativo: estado de reposo ( ἐ ν). Acusativo: movimiento (ε ἰ ς). evpi, u`po, (acus) evn dia, (gen) peri,
«Πατρίδα των καιρών» «Patria de los tiempos» ( fragmento - απόσπασμα) Ποίηση: Γιώργος Δουατζής Georges Douatzis Μετάφραση – σύνθεση: Χριστίνα Τσαρδίκου.
Funciones adjetivas Adyacente a un sintagma nominal Atributo
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
MORFOLOGÍA VERBAL EL TEMA DE AORISTO.
Miscelánea I. 1. Un adverbio modifica un verbo, un adjetivo u otro adverbio. 2. En español muchos se forman agregando la terminación “-mente” a un adjetivo.
EL AORISTO. DOS TIPOS: Aoristo sigmático:  Lleva aumento (sólo en indicativo) y σα, pero no vocal temática. (ε) + Raíz + σα + desinencia secundaria. Φύω.
Pronombres personales y el imperfecto activo
Los verbos III. ἀ κούω 1. Juan 10:3: ἀ κούει 3 sing pres act ind 2. Juan 10:8: ἤ κουσαν 3 pl aor act ind 3. El sujeto de los dos es τ ὰ πρόβατα. Un.
Miscelánea II.   - y, aún, también  Pues, esto también yo digo.  Aún los niños conocen la ley. 
MORFOLOGÍA VERBAL VOZ MEDIA Y PASIVA. DESINENCIAS DE LA VOZ MEDIA SINGULA R 1ª(ο) μαιΛύομαι 2ª(ε) σαι > ειΛύει 3ª(ε) ταιΛύεται PLURAL 1ª(ο) μεθαΛυόμεθα.
Pronombres y números 1 a 4. Los pronombres se declinan como los sustantivos. Hay pronombres: personales, (yo, tú, ella, etc.), demostrativos (este, ese,
ORACIONES SUBORDINADAS ADJETIVAS O DE RELATIVO.  Son las oraciones subordinadas que funcionan como un adjetivo, es decir, que complementan a un sustantivo.
EL IMPERFECTO.  Todas las formas verbales que indican tiempo pasado están caracterizadas por el aumento, que precede a la raíz.  El aumento puede ser.
Translations 4U Traducción | Edición | Mecanografia T ranscripción | Subtitulado Παρουσίαση: Λίνα Τράγου | Αύγουστος 2015.
I.E.S. Montevives - Dpto. de Griego PLUTARCO Texto G1, Las mujeres licias λ έ γει γ ά ρ, ὅ τι σ ῦ ν ἄ γριον ἐ ν τ ῇ Ξανθ ί ων χ ώ ρ ᾳ κα ὶ ζ ῷ α κα ὶ καρπο.
VERBOS CONTRACTOS UNIDAD 3 DEFINICIÓN 1. ποιεῖτε ¿Qué traduce? 2. ετε es la terminación de la segunda persona del plural, pero εῖτε no es igual. 3. ¿Cómo.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Kωνσταντīνος Παλαιολόγος Τμήμα Ιταλικñς Γλώσσας καί Φιλολογίας, ΑΠΘ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 3: Αντικείμενο, αρχές, σκοπός της Δασοκομίας Συσταδογνωσία Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, 18 Οκτωβρίου.
Δημόσιας Βιβλιοθήκης Σερρών
ΜΕΡΟΣ 4Ο Δυσκολίες που έχουν στην καθημερινότητα τους
GREC 1 / INS CRISTÒFOL FERRER
1RA PARTE: -Introducción a la biología molecular -Dogma central -Del cromosoma al ADN -Estructura del ADN -Organización del genoma humano -Panorama de.
Esquema para principiantes no iniciados
ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΜΠΑΣΚΕΤ
PRONOMBRES-ADJETIVOS DEMOSTRATIVOS
«Το σχολείο είναι ο ταπεινός ναός της σοφίας.»
Ορισμός του Επαγγελματικού Προφίλ
EL PARTICIPIO.
ΘΕΜΑ 1: Νομικές μορφές και Διακυβέρνηση:
European Incubator for Business Ideas (EIBI)
Efesios 11/26/2016.
Project: Εθισμός στο Internet
SEGUNDO MES SEGUNDA SEMANA
CUARTA SEMANA GRAMÁTICA: Posesivos demostrativos el verbo ´´tener´´ VOCABULARIO: Numerales Ordinales Comida- Bebida Profesiones Los signos.
TERCERA SEMANA GRAMÁTICΑ: SUSTANTIVOS (O NOMBRES) Y ADJETIVOS LOS VERBOS ESTAR-HAY VOCABULARIO: DÍAS-ESTACIONES-MESES- NACIONALIDADES.
EPÍLOGO. DECÁLOGO DE LA REDACCIÓN AUTOR: DANIEL CASSANY (1995)
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
Hacer click para avanzar
Átomos, moléculas, iones
EL INFINITIVO.
Είναι η ύπαρξη της αγάπης.
CURSO ABALAR – IES DE AMES
9 As cargas eléctricas Exercicios
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΗ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αραμπατζή Τριανταφυλλιά

Επιχειρηματικός Προσομοιωτής της PRAXIS MMT Για να υλοποιήσουμε το project της ομάδας μας χρησιμοποιήσαμε τον Επιχειρηματικό Προσομοιωτή της PRAXIS MMT του Young Business Talents.

1ον:Στόχοι της επιχειρηματικής προσομοίωσης : Αρχές Σε αλληλεπίδραση Μαθαίνουμε ενεργώντας (στην πράξη ) Με δοκιμές και λάθη Επιτυγχάνοντας αποτελέσματα

2ον: Στόχοι της επιχειρηματικής προσομοίωσης : Αρχές Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν αποφάσεις, κάνουν λάθη και διορθώνουν την στρατηγική και την τακτική τους. Αποκτούν τεχνογνωσία Λαμβάνουν αποφάσεις σε προβλήματα χωρίς μία και μοναδική λύση Δεν χρειάζεται να έχουν απαραίτητα εκτεταμένη γνώση εκ των προτέρων. Por ensayo-error-ensayo, tomaremos decisiones, nos equivocaremos y corregiremos los errores en las nuevas decisiones. Así ha evolucionado el ser humano. Ustedes se equivocarán y corregirán su estrategia y táctica, pero si ayuda externa, como ocurre en la vida real. No queremos que sean expertos en el sector emulado. Adquirirá know how para actuar en cualquier industria.

3ον:Στόχοι της επιχειρηματικής προσομοίωσης : Αρχές ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΥΡΟΣ ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ Trabajarán en un entorno en el que habrá otras empresas, y lo que haga cada una afectará al resto. Es más, mientras en otros simuladores las empresas actúan contra la máquina (prejuzga), en este se compite contra otras empesas (ejemplo del precio de la leche). Por tanto, hay una competencia real.

Η προσομοίωση επιχειρήσεων επιτρέπει 1.Να αναπαράγει ένα δυναμικό επιχειρησιακό περιβάλλον (μαζί και τις μακροοικονομικές επιδράσεις). 2.Να εφαρμόσει τις θεωρητικές έννοιες που καλύπτονται στην τάξη. 3.Να βιώσει ο μαθητής την πραγματικότητα της εταιρίας. 4.Να μελετήσει και να παρατηρήσει σε αλληλεπίδραση τις διαφορετικές λειτουργικές περιοχές της επιχείρησης. 5.Να εκπαιδευτεί στον κύκλο της διοίκησης των επιχειρήσεων (ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος). 6.Να έχει υγιή ανταγωνισμό και άμιλλα.

Η πρακτική σαν μεθοδολογικό εργαλείο Η πρακτική βοηθά τον μαθητή να : Μαθαίνει να λύνει συγκεκριμένα προβλήματα. Καταλαβαίνει τον δυναμισμό της αγοράς και την αλληλοσυσχέτιση μεταξύ των τομέων της επιχείρησης. Αποκτά δεξιότητες ( αναπτύσσει ικανότητες βιώνει εμπειρίες και αποκτά γνώσεις). Μαθαίνει από τα λάθη και τις επιτυχίες για να επιτυγχάνει αποτελέσματα. Εργάζεται σε ομάδα, βασικό στην πραγματική επιχειρηματική δράση.

Τι είναι το Young Business Talents Το YBT είναι ένας διαγωνισμός με Επιχειρηματικό Προσομοιωτή της PRAXIS MMT που απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου (κάθε τύπου) και τεχνικών σχολών και επιτρέπει την πρακτική άσκηση με τη λήψη όλων των αποφάσεων μέσα σε μια επιχείρηση.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΥΒΤ Το YBT ξεκίνησε το 2011 σαν μία παροχή προς τους νέους και είναι διαθέσιμο δωρεάν, σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ισπανία. Στις δύο πρώτες εκδόσεις του, το 2011και 2012, το ΥΒΤ συγκέντρωσε πολύ μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Στην Ελλάδα το 2013-14 το ΥΒΤ σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς συμμετείχαν: 1.187 μαθητές από 150 περίπου Λύκεια.

Με ποιο τρόπο μας βοήθησε το Young Business Talents Δημιουργήσαμε μια εικονική επιχείρηση μέσα από την οποία βιώσαμε την εμπειρία να ζει κανείς διοικώντας μια εταιρεία.

Τι μέσα χρειαστήκαμε για να λειτουργήσουμε στο πλαίσιο του ΥΒΤ Ένα εργαστήριο για να πειραματιστούμε και να εφαρμόσουμε ότι μάθαμε στην τάξη.

Σε τι μας βοήθησε το ΥΒΤ στο τομέα Οικονομίας και Διοίκησης Να μπορούμε να εφαρμόσουμε όσα έχουμε μάθει στην τάξη. Να κατανοήσουμε καλύτερα την θεωρία και όσα μπορεί να μας ρωτήσουν στις εξετάσεις. Να αποκτήσουμε περισσότερα στοιχεία κρίσης για τον μελλοντικό μας προσανατολισμό (ακαδημαϊκό και επαγγελματικό). Να αναπτύξουμε δεξιότητες.

Τι κάνουν οι μαθητές που συμμετέχουν στον διαγωνισμό Διοικούν μία εικονική επιχείρηση, αναπαράγοντας τις ενέργειες που κάνουν οι υπεύθυνοι των εταιρειών : •Ανάλυση •Σχεδιασμός (Επιχειρηματικό Σχέδιο) •Υλοποίηση (Εκτέλεση Αποφάσεων) •Έλεγχος

Ποιο εργαλείο χρησιμοποιείται Ένας προσομοιωτής Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τι είναι ο προσομοιωτής; Είναι ένα σύστημα αναπαράστασης των μεταβλητών που συνθέτουν μία Επιχειρησιακή πραγματικότητα. Αναπαράγει τα χαρακτηριστικά μίας αγοράς, την συμπεριφορά της, και την δράση των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων που είναι παρούσες σ’ αυτή την αγορά.

Πως διαγωνίζονται; Το Young Business Talents είναι ένας διαγωνισμός για ομάδες. Κάθε ομάδα αποτελείται από 3 ή 4 μαθητές Λυκείου. Κάθε εταιρία θα έχει ένα κωδικό για πρόσβαση στον προσομοιωτή της. Κάθε σχολείο μπορεί να έχει απεριόριστο αριθμό ομάδων. Κάθε ομάδα είναι μία εταιρία που αντιστοιχείται σε μία προσομοίωση στην οποία, θα ανταγωνισθεί απευθείας με άλλες 3 ή 4 εταιρίες (ομάδες). Στις 11 Νοεμβρίου άρχισε ο διαγωνισμός. Από εκείνη τη στιγμή οι συμμετέχοντες ετοίμασαν το πρώτο τους Σχέδιο (σύνολο αποφάσεων) και το εισήγαγαν στον προσομοιωτή.

Οι Φάσεις του διαγωνισμού ➢ Ο διαγωνισμός αποτελείται από πέντε φάσεις (από τον 1ο Γύρο έως τον Εθνικό Τελικό). ➢ Οι τέσσερις πρώτες φάσεις είναι στο διαδίκτυο, (online). ➢ Ο Εθνικός Τελικός έγινε με φυσική, προσωπική παρουσία στην Αθήνα, στις 28 Μαρτίου 2015. ➢ Στον 1ο και 2ο Γύρο ανταγωνίστηκαν στον ίδιο προσομοιωτή οι ομάδες από το ίδιο Σχολείο ή και από άλλα σχολεία. ➢ Μετά τον 3ο Γύρο, ανακατανεμήθηκαν οι ομάδες από κάθε προσομοίωση, πάντα περιφερειακά.

Οφέλη για τους μαθητές Μαθαίνουν κάνοντας πρακτική και διασκεδάζοντας (στο κάτω κάτω είναι ένα παιχνίδι). Εκπαιδεύονται – πρακτικά. Εμπεδώνουν τη Γνώση. Κατανοούν την θεωρία. Πειραματίζονται για να προσανατολιστούν στο μέλλον τους. Προσδίδουν προστιθέμενη αξία στο βιογραφικό τους. Προετοιμάζονται για το άμεσο και το απώτερο μέλλον.

Οφέλη για το Λύκειό μας Προσδίδει δυναμισμό στο σχολείο με μία κοινωνική δράση σε ομάδες. Προωθεί το πνεύμα υπέρβασης με τις ίδιες αξίες του αθλητισμού. Δίνει προστιθέμενη αξία. Δίνει Καινοτομία. Ενθαρρύνει τους μαθητές να είναι συνεργάσιμοι, επαγγελματίες και χρήσιμοι στην κοινωνία Ένα εργαλείο πρωτοποριακό και καινοτόμο χωρίς κόστος για το εκπαιδευτικό ίδρυμα.

Young Business Talents 2014/2015 Στιγμές από το Μεγάλο Τελικό του Young Business  Talents 2014/2015

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ 1η ΟΜΑΔΑ 1.ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2.ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ 3.ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ 4.ΤΖΙΟΛΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

2η ΟΜΑΔΑ 1.ΠΕΤΡΟΥ ΕΛΕΝΗ 2.ΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 3.ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ 4.ΚΟΣΚΙΝΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

3η ΟΜΑΔΑ 1.ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ 2.ΠΥΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ 3η ΟΜΑΔΑ 1.ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ 2.ΠΥΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ 3.ΤΖΥΡΑ ΦΛΑΒΙΑ 4. ΝΤΟΖΗ ΑΘΗΝΑ

4η ΟΜΑΔΑ 1. ΧΑΤΖΗ ΕΥΤΥΧΙΑ 2. ΧΑΡΚΟΠΛΙΑ ΑΙΓΛΗ 3.ΠΕΤΡΟΥ ΧΡΥΣΑ

Αυτή ήταν η εμπειρία μας από το Young Business Talents. Αυτή ήταν η εμπειρία μας από το Young Business Talents. στο project Εικονικές επιχειρήσεις με προσομοιωτή. Σας ευχαριστούμε.