Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Αποτυπώνοντας το online customer experience”
Advertisements

Δαμιανός Χατζηαντωνίου Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (HΥ ) ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ Is-like-a inheritance. Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private -
Όνομα Ρίτα Χριστοδουλάτου Θέση Διευθύνουσα Σύμβουλος της Life Planners
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Εισαγωγή
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια
Εφαρμογές Πληροφοριακών Συστημάτων
Meeting # Νικόλαος Γ. Αντιμησιάρης 1.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ. ΣΚΟΠΟΣ Συμβιβασμοί Δυναμικό περιβάλλον ανάπτυξης Λεπτομέρειες και πολλές Αποφάσεις Πίεση χρόνου Οικονομικοί.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα.
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 2: Διάλεξη 2 Διδάσκων: Θεόδωρος Αποστολόπουλος Τμήμα: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ.
Συμβουλευτική στην εκπαίδευση. ΝΤΡΟΠΉ Συχνά συναντάται στις σχέσεις Συχνά συναντάται στις σχέσεις Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη χαμηλή αυτοεικόνα.
Δρ. Γ.Μαλινδρέτος PHYSICAL DISTRIBUTION CHANNEL (ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ – KANAΛΙ LOGISTICS)‏ Περιγράφει τη μέθοδο και τα μέσα με το οποίο το προϊόν φυσικά.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. Εναλλακτικός Τουρισμός & Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη.
1 IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το 2 EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
CUSTOMER CARE – HANDLING COMPLAINTS ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ.
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs. Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας αϊτός που είχε για γείτονα ένα αηδόνι το όποιο κελαιδούσε πιο ωραία και από τα.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - Θ Ενότητα 3: Παραδείγματα και εφαρμογές συστημάτων Δήμος Πανταζής Dr, MSc, Αγρ.Τοπ.Μηχ.
C o p y ri g ht © ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙ ΚΟ Σ R OSILI Έρευνα αγοράς και διαχείριση Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: Καινοτόμα Μοντέλα σε ψηφιακό Περιβάλλον Μ. Βλαχοπούλου,
Περικλής Λουκόπουλος Πάνος Καρδάσης { pl | kardasis Εφαρμογές Πληροφοριακών Συστημάτων H oπτική γωνία των οργανωτικών δομών.
Το επιχειρηματικό σχέδιο
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ και ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Διοίκηση Λειτουργιών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Διοίκηση Ποιότητας Γιώργος Απλαδάς 13/10/2016
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ Project Cost/ΗR Mgmt
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Web Services στη C# Εργαστήριο 5
Εισαγωγή στις βάσεις δεδομένων - Η ανατομία μιας βάσης δεδομένων
Αποτελέσματα Πρόσκλησης 2017
ΠΟΛΙΤΙΚΟ MARKETING Δρ. ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΔΡΟΛΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
Διάγραμμα κλάσεων σχέσης γονέα παιδιού
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΟΙ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΗΣ
Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ)
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη
Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Βάσεις Δεδομένων και Ευφυή Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρηματικότητας
Process – People - Physical Evidence
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Α ΤΑΞΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 1η ( ) Ο Τουρισμός Σαν Σύνολο Υπηρεσιών – Η Σημασία του Μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πλατφόρμα Κέντρων Κοινότητας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Επιθυμία vs Ανάγκη / Μαθαίνω να βάζω εφικτούς στόχους Financial Capability.
COMPANY PRESENTATION PROFILE
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαδικασία και Μεθοδολογία
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ-ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΩΝ II
ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ Ή ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ.
Κεφάλαιο 4: Επιχειρηματικό Σχέδιο: Ο χάρτης που οδηγεί στην επιτυχία
“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions
Ενημέρωση σε Διοικητικό Συμβούλιο ΑΝΑΔ (Info Day)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL Ή ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL Ή
Προσαρμοσμένη Άσκηση για Όλους – Κινητική Αναψυχή
Συλλογική Αποτελεσματικότητα
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας αϊτός που είχε για γείτονα ένα αηδόνι. Το αηδόνι θαύμαζε τον αετό για τα μεγάλα δυνατά φτερά του κι ο αετός θαύμαζε το αηδόνι για το κελάηδημά του.

Μια μέρα λοιπόν, ο αετός ζήτησε από το αηδόνι, να τον μάθει να τραγουδάει...

Κι έτσι το αηδόνι προσπάθησε να δείξει στον αετό πώς να τραγουδά Κι έτσι το αηδόνι προσπάθησε να δείξει στον αετό πώς να τραγουδά. Ο αετός όμως, όσο κι αν προσπαθούσε, δεν μπορούσε να τραγουδήσει ...

Την επόμενη μέρα, ήταν η σειρά του αηδονιού να ζητήσει κάτι από τον αετό ... θ

Έτσι ο αετός προσπάθησε να μάθει το αηδόνι να πετάει κρατώντας βάρος Έτσι ο αετός προσπάθησε να μάθει το αηδόνι να πετάει κρατώντας βάρος. Όσο όμως κι αν προσπαθούσε το αηδόνι, τίποτα δεν κατάφερνε ...

Ένας γάιδαρος που περνούσε απ’ εκεί και τους είδε, είπε τη συμβουλή του...