ΚΑΛΩΣ ΗΘΡΘΑΤΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Ψυχοκοινωνικά ζητήματα στην αγωγή στα μέσα επικοινωνίας Νικόλας Χρηστάκης Τμ. Ψυχολογίας, Πάντειο Παν/μιο.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Αλφαβητισμός, εκπαίδευση και αγωγή στα μέσα επικοινωνίας: Ορισμοί και διευκρινίσεις Μπετίνα Ντάβου Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Διδακτική Πληροφορικής
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 4. Κριτικός Γραμματισμός Υπεύθυνος Καθηγητής: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
Κοινωνιολογία του Χώρου 2 5/10/2017
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /2 Χειμερινό εξάμηνο
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΛΩΣ ΗΘΡΘΑΤΕ

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ (code switching) Από αντικείμενα εκπαίδευσης σε υποκείμενα μάθησης Δεν ερχόσαστε εδώ για να διδαχθείτε, ερχόσαστε εδώ για να μάθετε

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ (code switching) Σπουδάζετε αυτό που έχετε επιλέξει, ακολουθείτε την περιέργειά σας, δεν υπόκειστε σε εγκύκλιο πρόγραμμα Αποκτάτε την ελευθερία των επιλογών σας, αλλά χάνετε το άλλοθι του κακού προγράμματος, βαρετής ύλης, εξωγενούς επιβολής κλπ.

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ (code switching) Στόχος του Πανεπιστημίου δεν είναι τόσο να μάθετε συγκεκριμένη ύλη, όσο να μάθετε να μαθαίνετε Στόχος του Πανεπιστημίου είναι να ανοίξει παράθυρα σε ενδιαφέροντα γνωστικά αντικείμενα. Τις πόρτες της κατάκτησής τους θα τις διαβείτε μόνοι σας

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ (code switching) Στόχος δεν μπορεί να είναι η αποστήθιση και η περιγραφή, όσο η κατανόηση και η ερμηνεία Αμφισβήτηση του φαινόμενου, αποκάλυψη της ουσίας που συγκαλύπτει

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ (code switching) Από την από καθέδρας διδασκαλία θα συγκρατήσετε πολύ λίγα, από τις δικές αναγνώσεις πολύ περισσότερα, από τη συγγραφή δικών σας κειμένων - από την υποβολή της σκέψης σας στους κανόνες της γραμματικής και του συντακτικού - τα περισσότερα δυνατόν Η από καθέδρας διάλεξη ξεπεράστηκε με την ανακάλυψη της τυπογραφίας (The lecture has been superseded by the invention of printing)

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ (code switching) Εξ ου και η έμφαση στις εργασίες, και όχι στις εξετάσεις, στη διαρκή αξιολόγηση, και όχι στο διαγώνισμα στο τέλος του εξαμήνου

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Συγκροτείτε κοινότητες κοινών ενδιαφερόντων, συμμετέχετε στη διαδικασία συλλογικής αυτομάθησης (collective self-learning) Το κυλικείο ως αυτοδιαχειριζόμενο αμφιθέατρο

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Ιερός (Άγιος) Αυγουστίνος (354-430μΧ.): Unus Christianus, nullus Christianus

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Το Πανεπιστήμιο πέρα από την παρακολούθηση διαλέξεων, υποβολή εργασιών και επιβολή συμμετοχής σε εξεταστικές είναι απαραίτητα και πεδίο κοινωνικότητας

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Ένταξη στο Τμήμα, στο Πανεπιστήμιο, αλλά και ένταξη στην πόλη Ο Βόλος ως πεδίο ελεύθερου χρόνου και κοινωνικότητας, ως ‘πόλη παιχνίδι’ (urbem ludum)

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 Και βέβαια, για κάθε δυσκολία, στα μαθήματα, στις εργασίες, αλλά και στις συνθήκες διαβίωσης και την κοινωνική διάσταση της φοιτητικής σας ιδιότητας επικοινωνείτε / την συζητάτε με τους καθηγητές, τους αρμόδιους λειτουργούς του Τμήματος και Πανεπιστημίου, με τους συμφοιτητές σας ‘Το καταχωνιασμένο επανέρχεται στην επιφάνεια’ (‘the repressed returns to the surface’) Sigmund Freud (1856-1939)

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΩΣ ΠΕΔΙΟ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗΣ Το Πανεπιστήμιο ικανοποιεί την ασίγαστη περιέργεια, απελευθερώνει την αχαλίνωτη δημιουργικότητα. Μας συγκροτεί ως υποκείμενα, βουλησιαρχικά όντα απέναντι στο άβουλο, υπό μελέτη, αντικείμενο Είναι ο κατεξοχήν ανθρωπιστικός φορέας, θεσμός της κοινωνίας πολιτών απέναντι στην πολιτική κοινωνία – το κράτος Όχημα συλλογικής αυτογνωσίας ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΠΕΔΙΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Εργασιακών, κοινωνικών, ταξικών ιεραρχιών, δομών εξάρτησης και εξουσίας Είναι ταυτόχρονα δομικό στοιχείο του κυρίαρχου κοινωνικο-οικονομικού συστήματος, ‘ιδεολογικός μηχανισμός του κράτους’ (Louis Althusser)

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 Το Πανεπιστήμιο υπάρχει για σας, χωρίς εσάς δεν έχει λόγο ύπαρξης ΟΙΚΕΙΟΠΟΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΧΩΡΟ Και από σας εξαρτάται σε ποιο βαθμό θα λειτουργήσει ως πεδίο Αναπαραγωγής ή Χειραφέτησης

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 Γιατί αυτό το μάθημα; Είμαστε ‘πολεολόγοι’ πριν γίνουμε πολεοδόμοι. Πρέπει να γνωρίζουμε τον χώρο πριν να μπορούμε να τον σχεδιάζουμε. Να ερμηνεύουμε τα χωρικά φαινόμενα και όχι απλά να τα περιγράφουμε

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΚΟΙΝΩΙΚΟΧΩΡΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ (socio-spatial dialectics) Κάθε τι το κοινωνικό καταγράφεται στο χώρο Χωρικές επιπτώσεις στη μορφολογία του κτιρίου, της πόλης, της κάθε χωρικής ενότητας

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 Ο χώρος ως κοινωνικό προϊόν / έργο Η κάθε κοινωνία παράγει τον χώρο της. ‘Αλλάζω τον χώρο, άρα υπάρχω’

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 Ο χώρος είναι το φυσικό υπόβαθρο, αλλά και οι μεταλλάξεις που ο άνθρωπος επέφερε σε αυτό μέσω των παρεμβάσεών του Η πόλη είναι κελύφη, μορφολογικά χαρακτηριστικά, αλλά και χρήσεις και ροές

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 Ο χώρος λειτουργεί ως όριο, το χωρικό πλαίσιο μέσα στο οποίο διαδραματίζονται τα κοινωνικά φαινόμενο, αλλά και ως όρος, προϋπόθεση της εμφάνισής τους

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 Ο χώρος είναι το φυσικό υπόβαθρο, αλλά και οι μεταλλάξεις που ο άνθρωπος επέφερε σε αυτό μέσω των παρεμβάσεών του Η πόλη είναι κελύφη, μορφολογικά χαρακτηριστικά, αλλά και χρήσεις και ροές

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 Η κοινωνία αλλάζει, επικαθορίζει (overdetermines), τον χώρο, αλλά και ο χώρος προσφέρεται ως το υπόβαθρο, επιτρέπει (enables), την ανάδειξη του κοινωνικού

Κοινωνιολογία του Χώρου 2015-16 ΑΣΚΗΣΗ: Αναφέρατε ένα παράδειγμα μεταβολής του χώρου από την παρέμβαση του κοινωνικού παράγοντα (οι καθήμενοι στο δεξιό διάζωμα/τμήμα του αμφιθεάτρου) και ένα παράδειγμα όπου το/α χωρικό/ά στοιχείο/α συνέβαλε στην ανάπτυξη συγκεκριμένης κοινωνικής πρακτικής / κοινωνικού φαινομένου (οι καθήμενοι στο αριστερό διάζωμα/τμήμα του αμφιθεάτρου).