ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Αντιστοίχιση Υφιστάμενου Εκπαιδευτικού Υλικού.
Advertisements

Περιπλάνηση στον λαβύρινθο
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Start Το τελικό σχήμα του λαβύρινθου length = 4. start Κατασκευή Κατασκευάζουμε πρώτα το κελί start.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας Σωκράτης.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Α’ τάξη – κεφάλαιο 2 – Το Υλικό του Υπολογιστή
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
''Για να σερφάρεις στο Διαδίκτυο με ασφάλεια''
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
Σχεδιάστε μια σκακιέρα
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων
EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Αναλυτικό Πρόγραμμα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Νοέμβριος, 2015.
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 Α. ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ, Χ. ΜΑΒΟΓΛΟΥ, Η. ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ, Κ. ΦΥΤΡΟΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΠΕ19, mavoglou@sch.gr

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 8: Σχεδιάστε μια σκακιέρα ΘΕΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 8: Σχεδιάστε μια σκακιέρα Προαπαιτούμενες γνώσεις: μπ, πι, δε, αρ, επανάλαβε Νέα εντολή: γέμισε

Η ΣΚΑΚΙΕΡΑ

Από τι αποτελείται η σκακιέρα; Τετράγωνα… Τι είδους τετράγωνα; Λευκά: Μαύρα:

Ποιο είναι το δομικό στοιχείο που κατασκευάζεται μια σκακιέρα; Μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα τούβλο ώστε να μπορούμε να χτίσουμε μια σκακιέρα; Πιθανές απαντήσεις:

Υπάρχει ένα πιο πολύπλοκο σχήμα που φτιάχνεται από το τούβλο μας και επαναλαμβάνεται; Πιθανές απαντήσεις:

Αν επιλέξουμε τη στήλη Το αμέσως επόμενο πολύπλοκο σχήμα που δημιουργείται στη σκακιέρα:

Στη συνέχεια με μια απλή επανάληψη κατασκευάζεται η σκακιέρα. Για σκακιέρα επανάλαβε 4[διπλή_στήλη] τέλος

Στη συνέχεια καταγράφεται η πορεία:

Ο κώδικας για την κάθε διαδικασία: Για διπλή_στήλη στήλη δε 90 μπ 60 δε 180 τέλος Για τούβλο μαύρο_τετράγωνο μπ 30 τετράγωνο τέλος Για μαύρο_τετράγωνο τετράγωνο στα δε 45 μπ 15 γέμισε πι 15 αρ 45 τέλος Για τετράγωνο Επανάλαβε 4[μπ 30 δε 90] τέλος Για σκακιέρα Επανάλαβε 4[διπλή_στήλη] τέλος Για στήλη επανάλαβε 4[τούβλο] τέλος

Αρχές τμηματικού προγραμματισμού Συμπεράσματα Αρχές τμηματικού προγραμματισμού Επέκταση του παραδείγματος και με άλλες μεταφορές από την καθημερινότητα

Θα ξεκινήσει η λειτουργία της μέχρι την 1-9-2007. Blog: http://gymitbook.blogspot.com Λειτουργεί… Ιστότοπος υποστήριξης του βιβλίου Πληροφορικής Γυμνασίου: http://www.gymit.gr Θα ξεκινήσει η λειτουργία της μέχρι την 1-9-2007. Χρίστος Μαβόγλου, ΠΕ19, mavoglou@sch.gr