ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
RAD Studio XE Περιβάλλον Ανάπτυξης. Ανάπτυξη σε περιβάλλον Windows Ανάπτυξη σε περιβάλλον.net Ανάπτυξη σε περιβάλλον PHP Συνδεσιμότητα με Βάσεις Δεδομένων.
Advertisements

ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
4/3/2017 5:15 AM Επισκόπηση προσεγγίσεων ανάπτυξης εφαρμογών για έξυπνες κινητές συσκευές και ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής Ξανθόπουλος Σπύρος ΑΕΜ: 114 Διπλωματική.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
• Php • Joomla • Joomla Module • Παρουσίαση του συστήματος μας.
Εισαγωγή Γρηγοριάδης ΒασίλειοςΑΜ:753
Open Source από την μεριά του ΙΤ provider Μάνος Μαργαρίτης CTO EXODUS AE.
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών”
Δρ. Πολύκαρπος Ευριπίδου Η πρωτη βοηθεια είναι το συνολο των ενεργειων που θα παρασχεθουν σε ένα τραυματια η έναν ασθενη πριν την επεμβαση του.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών Ενότητα 1 : Εισαγωγικές έννοιες Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ελλινογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος Εργασία στο Μάθημα της Τεχνολογίας Σχόλικο Έτος 2012 Υπεύθυνη Καθήγτρια Σ.Μαυρόματικη.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
Copyright © 2005 Elsevier Κεφάλαιο 1 :: Εισαγωγή Πραγματολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Michael L. Scott.
Ανάπτυξη Εφαρμογής για τη Διερεύνηση Δυνατοτήτων Προσβασιμότητας στο Λειτουργικό Σύστημα Windows Mobile Πτυχιακή εργασία του Κωνσταντίνου Π. Τόλια Μυτιλήνη,
Πληροφορική Ενότητα 3 (Μέρος Γ): Εφαρμογές. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας.
Click to edit Master text styles Ευρετήρια & Πίνακες Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ευρετήρια & Πίνακες Υπεύθυνος Μαθήματος: Αλεξόπουλος Σεραφείμ Τμήμα: 4.
[1] Στόχοι Να ορίσουμε τι είναι υπολογιστικό σύστημα και να απαριθμήσουμε τα στρώματά του. Να ορίσουμε τι είναι τα δεδομένα εισόδου, τι είναι το πρόγραμμα.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Windows 10 Student Guru Λάρισας
Τμήμα Πληροφορικής Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Λ.Σ.)
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Δημιουργία εφαρμογής διαχείρισης ψηφιακής βιβλιοθήκης
HTML.
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Κίνηση στο Scratch.
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Προσομοίωση Δικτύων 1 - Εισαγωγή
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Εβδομάδα 12: Ανασκόπηση.
Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Τεχνολογικού Λυκείου Κεφ
Του Αναστάσιου Τσορακλίδη (2928)
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Διδακτική αξιοποίηση Διαδικτυακών περιβαλλόντων
Εισαγωγή στους Η/Υ και στο περιβάλλον της Compaq Visual Fortran
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
Πολυπλοκοτητα - netlogo
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΒΟΥΡΗΣ, κ.ά., PYTHON, Εισαγωγή στους υπολογιστές, ΠΕΚ 2016,
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Κεφάλαιο 6 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ

ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Οι εντολές των προγραμμάτων γράφονται από τους προγραμματιστές σε τεχνητές γλώσσες που ονομάζονται γλώσσες προγραμματισμού. Οι γλώσσες προγραμματισμού διακρίνονται σε 3 κατηγορίες: ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ (ή χαμηλού επιπέδου) ΓΛΩΣΣΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κάθε πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής: είναι άμεσα κατανοητό και εκτελέσιμο στον υπολογιστή είναι δύσκολο στη διόρθωση και συντήρηση του προορίζεται μόνο για τον υπολογιστή που δημιουργήθηκε

ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Οι γλώσσες αυτές αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της μεταφερσιμότητας, αφού είναι εξαρτημένες από την αρχιτεκτονική των υπολογιστών . Ένα πρόγραμμα γραμμένο σε συμβολική γλώσσα δεν είναι άμεσα κατανοητό από τον υπολογιστή. Για να εκτελεστεί ένα πρόγραμμα σε συμβολική γλώσσα, πρέπει να μεταφραστεί στη γλώσσα μηχανής με ένα ειδικό πρόγραμμα που ονομάζεται συμβολομεταφραστής (assembler).

ΓΛΩΣΣΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Οι γλώσσες αυτές είναι ανεξάρτητες από την αρχιτεκτονική του υπολογιστή, επιτρέποντας την ευκολότερη συγγραφή, διόρθωση και συντήρηση των προγραμμάτων.

ΓΛΩΣΣΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ; Τα βασικά εργαλεία ενός προγραμματιστικού περιβάλλοντος είναι: ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ (μεταγλωττιστής ή διερμηνευτής) ΣΥΝΔΕΤΗΣ ΕΚΣΦΑΛΜΑΤΩΤΗΣ (Εντοπισμού λαθών)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΣΤΑΔΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ένα μεταφραστικό πρόγραμμα μπορεί να είναι: Μεταγλωττιστής (Compiler) Ελέγχει όλο το πηγαίο πρόγραμμα για συντακτικά λάθη και αν δεν βρει, το μετατρέπει σε γλώσσα μηχανής. Διερμηνευτής (Interpreter) Ελέγχει το πηγαίο πρόγραμμα εντολή – εντολή και για κάθε μία, αν δεν βρει λάθη, την μεταφράζει σε γλώσσα μηχανής και την εκτελεί.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Οι επαγγελματίες προγραμματιστές χρησιμοποιούν για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης (Integrated Development Environment - IDE). π.χ Dev-C++, BlueJ, NetBeans, Eclipse, Microsoft Visual Studio, Apple Xcode οπτικοποίηση των τμημάτων μιας εφαρμογής με διαγράμματα αυτόματη συμπλήρωση κώδικα (εντολών) δημιουργία γραφικών αντικειμένων της διεπαφής του χρήστη συμβατότητα με διάφορα Λ.Σ. (Windows, Linux, Mac OS X) υποστήριξη γλωσσών προγραμματισμού (Java, C/C++, Python, PHP, JavaScript) δημιουργία αυτόνομων εφαρμογών (για pc, διαδίκτυο, φορητές συσκευές κλπ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Για τους αρχάριους προγραμματιστές έχουν αναπτυχθεί εκπαιδευτικές γλώσσες προγραμματισμού που είναι ικανές να δημιουργήσουν απλούστερες εφαρμογές γνωστές και ως μικροεφαρμογές. Στα εκπαιδευτικά προγραμματιστικά περιβάλλοντα ανήκουν: τα Logo-like περιβάλλοντα οι προγραμματιστικοί μικρόκοσμοι

LOGO-LIKE ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ένας κεντρικός ήρωας (χελώνα, ρομπότ κ.λπ.) κινείται σε έναν χώρο, για να πετύχει έναν στόχο. Περιορισμένο ρεπερτόριο εντολών με απλή σύνταξη . Εύκολη διαπίστωση ορθής εκτέλεσης του προγράμματος. Δυνατότητα άμεσης διόρθωσης σε περίπτωση λάθους. Η σύνταξη των εντολών γίνεται χωρίς πληκτρολόγηση, αλλά με τοποθέτηση μιας σειράς πλακιδίων. (Scratch) Δυνατότητα τρισδιάστατης απεικόνισης (π.χ. Kodu)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Scratch