Οδηγός βιβλιογραφίας Δώστε προσοχή στα σημεία της βιβλιογραφίας που πρέπει να γράφονται με πλάγια γράμματα
(α) Για Βιβλία Παπανούτσος, Ε. (1976). Η παιδεία το μεγάλο μας πρόβλημα. Αθήνα: Δωδώνη Perner, J. (1991). Understanding the representational mind. Cambridge, MA: MIT Press.
(β) Για κεφάλαια σε βιβλία Ντεροπούλου–Ντέρου, Ε. (2000) (β) Για κεφάλαια σε βιβλία Ντεροπούλου–Ντέρου, Ε. (2000). Πρακτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Ένταξης Παιδιών με Αισθητηριακές Διαταραχές (κώφωση–τύφλωση). Στο Α. Ζώνιου–Σιδέρη (Eπιμ.), Άτομα με ειδικές ανάγκες και η ένταξή τους (σελ. 101–123). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
(γ) Για άρθρα σε περιοδικά Δημητριάδου, Κ. (2007) (γ) Για άρθρα σε περιοδικά Δημητριάδου, Κ. (2007). Οπτικός γραμματισμός και γλωσσική διδασκαλία: Μια κριτική ανάγνωση στα νέα εγχειρίδια της Γλώσσας για την Α΄ Δημοτικού. Σύγχρονη Εκπαίδευση, 148, 72-80. Wellman, H. M., & Estes, D. (1986). Early understanding of mental entities: A reexamination of childhood realism. Child Development, 57, 910-923.
(δ) Για πρακτικά συνεδρίων Πνευματικός, Δ. , Θωίδης, Ι. , & Γάκη, E
(στ) Για ιστοσελίδες – Internet Ευρωπαϊκός φορέας για την Ανάπτυξη στην Ειδική Αγωγή, (2011). Εκπαίδευση εκπαιδευτικών σε ζητήματα ένταξης. Ανακτήθηκε το Μάρτιο 2013 από το δικτυακό τόπο: http://www.european-agency.org/publications/flyers/teacher-education-for-inclusion-key-policy-messages/TE4i-policypaper-EL.pdf.