ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
Advertisements

1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΉ ΓΕΩΜΕΤΡΊΑ. 2 Πρόβλημα:  Δυναμική διατήρηση N διαστημάτων με διαφορετικά ανά δύο σημεία αρχής και τέλους (σύνορα) έτσι ώστε να απαντάμε.
ΕΝΤΟΛΕΣ.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Έκπληκτος, αρχίζει να παρακολουθεί τις κότες του, και ανακαλύπτει ποιά είναι υπεύθυνη γι αυτό το κατόρθωμα.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Γραφικές Παραστάσεις (σελ ) Ενότητα 1. Οδηγίες Γραφίστα Θα υπάρχει ένας βυθός θάλασσας με γραφική παράσταση. Η κάθε σειρά της θα είναι ένας σωλήνας.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Στρατηγική design στις επιχειρήσεις θανάσης μπάμπαλης
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
Παρατηρήστε αυτήν την καμπίνα, για λίγο!!
Παρατηρήστε αυτήν την καμπίνα, για λίγο!! Απαιτείται μεγάλη ευφυΐα, σχεδιασμός, τεχνολογία και σοφία για να φτιαχτεί κάτι τόσο εκπληκτικό, έτσι δεν είναι;
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Bάσεις σχεδιασμού (μια πολύ μικρή εισαγωγή).
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Συνέντευξη με νήπια.
Η βάρκα σε λειτουργία.
«ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΔΑΠΕΔΟ».
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Οι Ρακέτες Joy ιδρύθηκαν τον Μάιο του 2012 με σκοπό την κατασκευή ρακέτας παραλίας. Οι ρακέτες μας είναι κατασκευασμένες αποκλειστικά από εμάς στις ιδιόκτητες.
Εφαρμογές, πειράματα, εμπειρίες που σχετίζονται με τις θεωρίες μάθησης
Σχεδιάστε μια σκακιέρα
Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
ΦΤΙΑΞΕ τον δικό σου βοηθό ενάντια στις ψείρες
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΑΣΚΗΣΗ Να σχεδιαστούν (α) η Πρόσοψη, (β) η Πλάγια όψη σε τομή Β-Β και
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αυτός ρωτά , εσύ απαντάς…. Αρ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Κόψε προσεκτικά το εξωτερικό σχήμα του κύβου Χάραξε ελαφρά τις διακεκομμένες εσωτερικές γραμμές Δίπλωσε στα σημεία που χάραξες Κόλλησε τώρα προσεκτικά τα πτερύγια του κύβου με κόλλα ή διαφανή ταινία στο εσωτερικό του κύβου. ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο κύβος ρωτά πολύ βασικές ερωτήσεις σχετικά με το αντικείμενο που θα κατασκευάσεις ή θα διερευνήσεις. Απάντησε τις ερωτήσεις και γίνε μικρός ερευνητής.

Ποιότητα; Ηλικία; Χρήστης; Χρήση; Εμφάνιση; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 4 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αυτός ρωτά , εσύ απαντάς…. Αρ. 4 ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Κόψε προσεκτικά το εξωτερικό σχήμα του κύβου Χάραξε ελαφρά τις διακεκομμένες εσωτερικές γραμμές Δίπλωσε στα σημεία που χάραξες Κόλλησε τώρα προσεκτικά τα πτερύγια του κύβου με κόλλα ή διαφανή ταινία στο εσωτερικό του κύβου. Χρήση; Ποιότητα; Ηλικία; Εμφάνιση; Αποτελεσματικότητα; Χρήστης; Ο κύβος ζητά από εσάς να λάβετε υπόψη τα ποιο πάνω στοιχεία σχετικά με τη χρήση του αντικειμένου που θα κατασκευάσετε ή θα διερευνήσετε. Απαντήστε τις ερωτήσεις και γίνετε έξυπνοι καταναλωτές.

Σχήμα; Χρώμα; Μέγεθος; Υλικό; Αντοχή; Χρήστης; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 5 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αυτός ρωτά , εσύ απαντάς…. Αρ. 5 ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Κόψε προσεκτικά το εξωτερικό σχήμα του κύβου Χάραξε ελαφρά τις διακεκομμένες εσωτερικές γραμμές Δίπλωσε στα σημεία που χάραξες Κόλλησε τώρα προσεκτικά τα πτερύγια του κύβου με κόλλα ή διαφανή ταινία στο εσωτερικό του κύβου. Σχήμα; Χρώμα; Μέγεθος; Υλικό; Αντοχή; Χρήστης; Ο κύβος ζητά από εσάς να λάβετε υπόψη τα ποιο πάνω στοιχεία σχετικά με την εμφάνιση του αντικειμένου που θα κατασκευάσετε ή θα διερευνήσετε. Απαντήστε τις ερωτήσεις και γίνετε δημιουργικοί σχεδιαστές.

Σκέψου τη χρηστικότητα ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αυτός ρωτά , εσύ απαντάς…. Αρ. 2 ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Κόψε προσεκτικά το εξωτερικό σχήμα του κύβου Χάραξε ελαφρά τις διακεκομμένες εσωτερικές γραμμές Δίπλωσε στα σημεία που χάραξες Κόλλησε τώρα προσεκτικά τα πτερύγια του κύβου με κόλλα ή διαφανή ταινία στο εσωτερικό του κύβου. Σκέψου το κόστος Σκέψου το περιβάλλον Σκέψου την αισθητική Σκέψου την εργονομία Σκέψου τη χρηστικότητα Σκέψου τα υλικά Ο κύβος αυτός ζητά από εσάς να λάβετε υπόψη όλα τα πιο πάνω στοιχεία σχετικά με το αντικείμενο που θα κατασκευάσετε ή θα διερευνήσετε. Απαντήστε τις ερωτήσεις και γίνετε πρωτότυποι τεχνολόγοι.

Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Γιατί χρειάζεται ένα ….; Πώς θα το χρησιμοποιήσεις; ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αυτός ρωτά , εσύ απαντάς…. Αρ. 3 ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Κόψε προσεκτικά το εξωτερικό σχήμα του κύβου Χάραξε ελαφρά τις διακεκομμένες εσωτερικές γραμμές Δίπλωσε στα σημεία που χάραξες Κόλλησε τώρα προσεκτικά τα πτερύγια του κύβου με κόλλα ή διαφανή ταινία στο εσωτερικό του κύβου. Γιατί χρειάζεται ένα ….; Πού θα το χρησιμοποιήσεις; Με τι θα το χρησιμοποιήσεις; Ποιος άλλος μπορεί να το χρησιμοποιήσει; Πώς θα το χρησιμοποιήσεις; Πότε θα το χρησιμοποιήσεις; Ο κύβος αυτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην αρχή της διερεύνησης για το αντικείμενο που θα κατασκευάσεις ή θα διερευνήσεις. Πρέπει να μπεις στη θέση αυτού που θα χρησιμοποιήσει το αντικείμενο.

Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Αυτός ρωτά , εσύ απαντάς…. Φτιάξε τον δικό σου έξυπνο κύβο σύμφωνα με αυτό που θέλεις να διερευνήσουν οι μαθητές. ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Κόψε προσεκτικά το εξωτερικό σχήμα του κύβου Χάραξε ελαφρά τις διακεκομμένες εσωτερικές γραμμές Δίπλωσε στα σημεία που χάραξες Κόλλησε τώρα προσεκτικά τα πτερύγια του κύβου με κόλλα ή διαφανή ταινία στο εσωτερικό του κύβου.