Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Ανθρώπινα δικαιώματα στο σχολείο και κάτι ξε-στραβώνει Διεθνής Αμνηστία Φιλικό Σχολείο Ένα διεθνές σχέδιο δράσης.
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Κουίζ ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ  Δες τις δηλώσεις που ακολουθούν.  Αποφάσισε ποιες, κατά τη γνώμη σου, είναι ορθές και ποιες λανθασμένες.  Πάτα F5 και.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Διδακτική Πληροφορικής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Που και πως ψάχνουμε.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 Κατηγορία: Δημιουργία κι επεξεργασία εικονογραφημένης ιστορίας, κατηγορίας κόμικ Θέμα: το ζήτημα του ψηφιακού αποκλεισμού, καθώς και το θέμα της ψηφιακής σύγκλισης των γενεών Πλαίσιο δημιουργίας: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο: «Καταπολεμούμε τη ρητορική μίσους-Ενισχύουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα»

3 Πού «απλώνεται» το internet και πώς αυτό χρησιμοποιείται; Ακόμη και σήμερα υπάρχει το Ενδοκοινωνικό Ψηφιακό Χάσμα, ακόμη και αν η κοινωνία ανήκει στις πιο οικονομικά ανεπτυγμένες χώρες Αναπαράσταση της ψηφιακής περσόνας στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων (Μεταψηφιακή τέχνη) Η εικόνα από το διαδίκτυο

4 Ζήτημα μείζονος σημασίας η μορφή αναλφαβητισμού που δίνει το ενδοκοινωνικό ψηφιακό χάσμα

5 Τι είναι ο ψηφιακός αποκλεισμός και ποιες είναι οι επιπτώσεις του στο άτομο και στην κοινωνία; Τι σχέση έχει με τα ανθρώπινα δικαιώματα; Τι μπορούν να δώσουν οι μεγάλοι, τι μπορούν να κάνουν οι έφηβοι; Λέσβος 2016 Φωτογραφία: Δημήτρης Κυριακόπουλος

6 Ο ψηφιακός αποκλεισμός οξύνει το χάσμα των γενεών Έχει άμεση σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα, και ειδικότερα με το καθολικό δικαίωμα στην εκπαίδευση Οι έφηβοι, μπορούν να μεταδώσουν στους μεγαλύτερους την αξία και τον τρόπο χρήσης των ψηφιακών δυνατοτήτων Μετάδραση

7 ⇒ Έλλη Κοντέου... Γιαγιά εσύ πάντα δε μου έλεγες πως θέλεις ένα κόσμο ειρηνικό, χωρίς διακρίσεις, συγκρούσεις και συρράξεις. Ε λοιπόν ναι, το ίντερνετ συμβάλλει και σε αυτό. Μέσω αυτού, γνωρίζονται οι λαοί μεταξύ τους και αυτό συνεπάγεται την καλλιέργεια της οικουμενικής μας συνείδησης, γιατί κατανοούμε ότι είμαστε όλοι πολίτες αυτού του κόσμου και πως τα κοινά που μας ενώνουν, είναι περισσότερα από τα πράγματα που μας χωρίζουν... Φωτογραφία: Δημήτρης Κυριακόπουλος ⇒ Δανάη Βαρνά … Παππού, όπως εσύ μου δίδαξες αρχές και ήθος, αξίες διαχρονικές που παραπέμπουν στη δική σου εποχή, έτσι τώρα ήρθε η σειρά μου να σου διδάξω τις νέες τεχνολογίες και την τεχνολογική πρόοδο, έννοιες που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της γενιάς μου… ⇒ Ελένη Σπυράτου...Αρχικά η γιαγιά ήταν ακατάδεκτη. Το κινητό για την ίδια ήταν ήδη υπερβολικό. Το ιντερνέτ όπως έλεγε ήταν κακό. Υπάρχουν πίσω απ' αυτό άτομα που παρακολουθούν τα πάντα. Είναι δημιουργία του διαβόλου! Και πάνω απ' όλα: Πώς θα μπορούσε να το μάθει, να το χρησιμοποιεί;

8 Περιλαμβάνει τρία μέρη: Α’ μέρος: ερωτήματα που έχουν σχέση με την τεχνολογική φοβία των ηλικιωμένων Β’ μέρος: το κάλεσμα μιας εγγονής προς τον παππού της να μάθει να χρησιμοποιεί τις βασικές λειτουργίες του διαδικτύου Γ’ μέρος: μήνυμα της αλληλεγγύης των γενεών για έναν καλύτερο ψηφιακό κόσμο Ομάδα δικαστών για τα ανθρώπινα δικαιώματα Βιωματικό εργαστήριο 5 ο Λύκειο Λάρισας

9 Ζωγραφική που προσπαθεί να αποδώσει το νόημα των κειμένων και το μήνυμά τους  Ζωγραφική στο χαρτί, είτε ψηφιακά, αξιοποιώντας πρόγραμμα του ipad o Χρήση Photoshop  Χρήση του προγράμματος δημιουργίας ηλεκτρονικών βιβλίων In Design Τεχνική επεξεργασία εικόνας Ψηφιακή ζωγραφική στο ipad

10

11 Το σχολείο, γενικότερα η εκπαίδευση και η σωστή ενημέρωση, πρωταρχικός παράγοντας εξομάλυνσης των αντιλήψεων του κόσμου και ιδιαίτερα των νέων για τους πρόσφυγες Η ενίσχυση της ανθρωπιστικής παιδείας και δράσεων ευαισθητοποίησης, θετικός παράγοντας για τη γνωριμία και τον σεβασμό του διαφορετικού

12 Ευχαριστούμε πολύ