Roots & Shoots Greece Ευφροσύνη Δουβίτσα,BSc

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΤΟΥ MARYLAND ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Ένας αριθμός ατόμων του πανεπιστημίου του Maryland, αποφάσισε να πραγματοποιήσει.
Τίτλος Δραστηριότητας
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Βιολογία Γυμνασίου.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Roots & Shoots Greece Ευφροσύνη Δουβίτσα,BSc Βιολόγος, Υποψήφια Διδάκτωρ Εκπαίδευσης για την Αειφορία Υπεύθυνη επιμορφώτρια Roots & Shoots Greece Email: efi@rootsandshoots.gr

Στην Αφρική… μετακόμισε σε ηλικία 26 χρόνων όπου και της δόθηκε η ευκαιρία να μελετήσει τη συμπεριφορά των χιμπαντζήδων παράλληλα δημοσίευε στο National Geographic με πλούσιο φωτογραφικό υλικό οι χιμπαντζήδες χρησιμοποιούν εργαλεία, έχουν συναισθήματα και προσωπικότητες.

Bίντεο: Dr. Jane Goodall and Wounda Ο δρ. Γκούντολ μπορεί να μην είναι γνωστή στην Ελλάδα αλλά κάποιοι από εσάς μπορεί να έχετε δει το παρακάτω βίντεο Michael Neugebauer Bίντεο: Dr. Jane Goodall and Wounda

Προστασία και Διατήρηση των ειδών Η ίδια έχει ιδρύσει το Ινστιτούτο Τζέιν Γκούντολ, όπου είναι ιδιαίτερα δραστήριο στην Αφρική. Επίκεντρο των εργασιών του Ινστιτούτου είναι η προστασία των χιμπαντζήδων και αυτό προσεγγίζεται από διαφορετικές οπτικές: έρευνα για όλα τα είδη των μεγάλων πιθήκων προστασία του περιβάλλοντος που ζουν διάσωση, αποκατάσταση και επανένταξη περιβαλλοντική εκπαίδευση

Προστασία, Διατήρηση και Τοπικές Κοινότητες Οι τοπικές κοινότητες που περιβάλλουν κρίσιμα οικοσυστήματα δεν μπορούν να μεριμνήσουν για την προστασία της φυσικής τους κληρονομιάς, όταν δεν έχουν εξασφαλίσει τα απαραίτητα Το Ινστιτούτο βοηθά τους χωρικούς στην κάλυψη των πιο άμεσων αναγκών τους

Νέοι- Η επόμενη γενιά: Το μέλλον Για να διασφαλιστεί ότι οι προσπάθειες προστασίας του Ινστιτούτου θα περάσουν και στην επόμενη γενιά, το Ινστιτούτο εμπλέκει νέους από όλο τον κόσμο, προτρέποντας τους να πάρουν πρωτοβουλίες πάνω σε ζητήματα που αφορούν το περιβάλλον, τα ζώα ή τον άνθρωπο

Τα θέματα μπορούν να έχουν σχέση με: Το περιβάλλον Τα ζώα Την ανθρώπινη κοινωνία

Θετικό αντίκτυπο σε παιδιά και νέους Το πρόγραμμα βοηθά στην: ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των παιδιών και των νέων στην ευαισθητοποίησή τους γύρω από κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα στη λήψη αποφάσεων κάνοντας τα ενεργούς πολίτες (citizenship). Δίνεται έμφαση στο Service Learning Μέχρι στιγμής πολλοί καθηγητές και γονείς έχουν διαπιστώσει τη μεγάλη επιτυχία που έχει η εφαρμογή του προγράμματος αυτού σε όλο τον κόσμο. Δημοσίευση: Why Service Matters, Reflections by Cathryn Berger Kaye, M.A.

Πως διαφέρει το πρόγραμμα Δεν απευθύνεται μόνο στην εκπαιδευτική κοινότητα Μπορεί να ενταχθεί κανείς στη πλατφόρμα του Roots&Shoots ανεξάρτητα από το εάν η δράση γίνεται και στα πλαίσια άλλου προγράμματος (e-twinnig, erasmus+) Έμπνευση των ατόμων που συμμετέχουν από ανθρώπους-πρότυπα Δεν υπάρχει περιορισμός σχετικά με την θεματολογία Περιβάλλον Άνθρωπος Ζώα Διεθνές Δίκτυο: Επικοινωνία μεταξύ ομάδων διαφορετικών χωρών ή περιοχών που κάνουν παρόμοιες εργασίες

Για την δημιουργία μίας επιτυχημένης δράσης Η συνταγή του Roots & Shoots 4 προτεινόμενα Στάδια Για την δημιουργία μίας επιτυχημένης δράσης

Ενθουσιαστείτε Χαρτογραφήστε Δραστηριοποιηθείτε Γιορτάστε Ενθουσιασμός! Το σημαντικότερο ίσως σημείο για την αφετηρία του προγράμματος. Βοηθά η αναφορά στην ιστορία και τα επιστημονικά επιτεύγματα της Δρ. Τζέιν Γκούντολ. Το βασικό σημείο εδώ είναι η έμπνευση των μελών της ομάδες από πρότυπα. Τα παραδείγματα εργασιών άλλων ομάδων ανά τον κόσμο είναι ένα καλό εργαλείο, επίσης. Χαρτογραφήστε Ενθουσιαστείτε Δραστηριοποιηθείτε Γιορτάστε Τα μέλη της ομάδας αρχικά να ενημερώνονται για τη ζωή της δρ. Γκούντολ, ώστε να εμπνευστούν και να καταλάβουν ότι κάθε όνειρο γίνεται πραγματικότητα αρκεί κανείς να το θέλει και ότι κάθε άνθρωπος μπορεί να βρει λύσεις στα προβλήματά του. Με αυτό τον τρόπο θα νιώσουν ότι είναι μέλη της διεθνούς κοινότητάς μας και μέρος ενός κινήματος που έχει έναν στόχο: να χτίσει ένα καλύτερο μέλλον. Μια ωραία ιδέα θα ήταν για αρχή να κάνουν μια έρευνα τα παιδιά, πάνω στη ζωή και το έργο άλλων ακτιβιστών. http://www.amightygirl.com/blog?p=11863 Μοιραστείτε τις εργασίες με τις υπόλοιπες ομάδες του Ινστιτούτου. Εγγραφείτε δωρεάν στο: www.rootsandshoots.gr

Ενθουσιαστείτε Χαρτογραφήστε Δραστηριοποιηθείτε Γιορτάστε Στην Αφρική, οι περιβαλλοντολόγοι και οι υπόλοιποι επιστήμονες του Ινστιτούτου χρησιμοποιούν την «συμμετοχική χαρτογράφηση» ώστε να δουλέψουν με τους ντόπιους και να προστατεύσουν τους χιμπαντζήδες. Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται και στο Roots & Shoots! Όλα τα μέλη της ομάδας θα συνεργαστούν ώστε να εξερευνήσουν την κοινότητα και να εντοπίσουν σημεία στα οποία μπορούν να φέρουν μια αλλαγή με θετικό αντίκτυπο! Η χαρτογράφηση βοηθάει στον εντοπισμό προβλημάτων, τα οποία μπορεί να μην είχαν παρατηρηθεί ποτέ και ας ήταν εκεί από… πάντα! Χαρτογραφήστε Ενθουσιαστείτε Δραστηριοποιηθείτε Γιορτάστε Μοιραστείτε τις εργασίες με τις υπόλοιπες ομάδες του Ινστιτούτου. Εγγραφείτε δωρεάν στο: www.rootsandshoots.gr

Παρατηρώντας την Κοινότητα σας Κατευθυντήριες ερωτήσεις: Ποιοι είναι οι δρόμοι γύρω από το σχολείο σας; Υπάρχουν μεγάλες διασταυρώσεις κοντά στο σχολείο σας; Προσέξτε τα αμάξια και τους ανθρώπους που περπατάνε απέξω, φανταστείτε που πηγαίνουν και τι κάνουν για να διασκεδάσουν, που δουλεύουν, τρώνε, κοιμούνται κλπ. Βλέπετε ζώα άγρια ή οικόσιτα; Που πηγαίνουν κατά τη διάρκεια της μέρας; Που βρίσκουν την τροφή τους, που παίζουν ή πηγαίνουν όταν είναι άρρωστα; Βλέπετε φυτά ή δένδρα στο δρόμο για το σχολείο; Ποιοι τα ποτίζουν και πώς φθάνουν εκεί; Τι τα κάνει σημαντικά στην κοινότητα σου;

Εκτίμηση Αναγκών Κοινότητας και Εν Δυνάμει Πόρων Η…. «εξερεύνηση» αυτή βοηθά τα παιδιά: Να μάθουν την γεωγραφία και τη διάταξη της περιοχής τους τοπικά Να προσδιορίσουν τους τομείς όπου υπάρχει ανάγκη για τους ανθρώπους, τα ζώα και το περιβάλλον Να εντοπίσουν πιθανούς πόρους που μπορεί να στηρίξουν τις προσπάθειες για την κάλυψη των αναγκών της κοινότητας

Ενθουσιαστείτε Χαρτογραφήστε Δραστηριοποιηθείτε Γιορτάστε Αφότου χαρτογραφηθεί η κοινότητα είναι πιο εύκολη η παρατήρηση ζητημάτων που ζητούν λύση ή βελτίωση. Επιλέγεται ένα από αυτά και ξεκινά το πρότζεκτ. Σε πρώτη φάση μπαίνουν οι στόχοι, συζητείται η προσέγγιση του προβλήματος και γίνεται η κατανομή των ρόλων μέσα στην ομάδα. Ενθουσιαστείτε Δραστηριοποιηθείτε Γιορτάστε Απαραίτητη προϋπόθεση: Κατόπιν τα μέλη της ομάδας ξεκινούν τη δράση τους. Συζητούν ποιο ζήτημα θα ήθελαν να λύσουν (π.χ. ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τη ρίψη σκουπιδιών στους δρόμους), αναθέτουν ρόλους και μελετούν πώς μπορεί να λυθεί το πρόβλημα. Πολλές ομάδες μιλάνε με επιστήμονες και φτιάχνουν παρουσιάσεις και υλικό που μπορούν να μοιράσουν. Αν το πρόγραμμα εφαρμόζεται σε τάξεις σχολείου, οι δάσκαλοι μπορούν να καθοδηγήσουν τα παιδιά. Μοιραστείτε τις εργασίες με τις υπόλοιπες ομάδες του Ινστιτούτου. Εγγραφείτε δωρεάν στο: www.rootsandshoots.org

Γνωριμία με την πλατφόρμα του Δικτύου www.rootsandshoots.org Πάνω από 130 χώρες Χωρίζεται σε πολλές θεματικές

Διαλέξτε μια Εκστρατεία Οι ιδέες είναι αρκετές Η επιλογή είναι μία Η απόφαση πρέπει να είναι συλλογική Ο εκπαιδευτικός είναι ο διαμεσολαβητής και μπορεί να οδηγήσει τους μαθητές προς την κατεύθυνση που θα τους βοηθήσει να επιλέξουν το πρότζεκτ τους. Υπάρχουν διάφορες βοηθητικές μέθοδοι για αυτόν τον σκοπό: Λήψη Απόφασης με Αυτοκόλλητα (sticker decisions) Ψηφοφορία με χέρια ( Full Group Vote) Παρουσίαση Επιχειρημάτων (Lobbying for a Campaign)

Οδηγός Πλάνου Εκστρατείας

Συνεργασία με την Κοινότητα Μπορεί να γίνει σε διάφορα επίπεδα με: Γονείς Οργανώσεις Δήμο Συναδέλφους Φίλους Το σχολείο σας

Αναστοχασμός πάνω στην Εκστρατεία Χαρτογράφηση Κοινότητας Ενθαρρύνετε βαθύτερο αναστοχασμό! Γίνετε δημιουργικοί

Ενθουσιαστείτε Χαρτογραφήστε Δραστηριοποιηθείτε Γιορτάστε Είναι απαραίτητος ο εορτασμός της επιτυχίας της εργασίας! Γίνεται αντιληπτό ότι πραγματοποιήθηκε μία θετική αλλαγή στην κοινότητα. Ήταν μια διδακτική διαδικασία και χρειάζεται ένα χρονικό διάστημα περισυλλογής και αναστοχασμού για τις τεχνικές που πέτυχαν και που απέτυχαν.. Με αυτή τη μέθοδο, βοηθούνται για την βελτίωση της επόμενης φοράς. Χαρτογραφήστε Ενθουσιαστείτε Δραστηριοποιηθείτε Γιορτάστε Απαραίτητη προϋπόθεση: Στη συνέχεια τα μέλη της ομάδας γιορτάζουν το αποτέλεσμα της εργασίας τους! Συζητούν τι πέτυχε, τι πήγε λάθος και βρίσκουν τρόπους ώστε η επόμενη εκστρατεία τους να γίνει καλύτερη. Μοιραστείτε τις εργασίες με τις υπόλοιπες ομάδες του Ινστιτούτου. Εγγραφείτε δωρεάν στο: www.rootsandshoots.org

Γιορτάζοντας το αποτέλεσμα του πρότζεκτ! Ετοιμάστε Χρονοδιάγραμμα Μονόωρου Εορτασμού Διοργανώστε μια εκδήλωση εορτασμού της προσφοράς σας Δημιουργήστε μια εικονική γιορτή

στο Τέλος… Η εργασία δημοσιεύεται στο www.rootsandshoots.org , ώστε να εμπνευστούν και άλλα μέλη του Δικτύου. Η εγγραφή του πρότζεκτ στην ιστοσελίδα μπορεί να γίνει κατά τη διάρκεια της υλοποίησης της και να γίνεται ανανέωση του προφίλ από τα μέλη της ομάδας. Ενημερώστε μας για την εργασία σας μέσω e-mail (rsgreece@janegoodall.org) ή μέσω Facebook (@RootsandShootsGreece) ώστε να το δημοσιεύσουμε κι εμείς. Για παραπάνω πληροφορίες ανατρέξτε στο ελληνικό site http://rootsandshoots.gr/ ή στείλτε μας mail: efi@rootsandshoots.gr anna@rootsandshoots.gr

Ανακοίνωση Δωρεάν μάθημα Online σχετικά με τη μεθοδολογία του Roots & Shoots καλοκαίρι 2017 Πιστοποιητικό παρακολούθησης Επικοινωνία με εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο Εκμάθηση της μεθοδολογίας χαρτογράφησης Μαθήματα και από την ίδια την δρ. Γκούντολ

Βιωματικό Εργαστήριο! Χωριστείτε σε ομάδες Κάθε ομάδα παίρνει την καρτέλα με το ζήτημα που της αναλογεί Αφιερώστε 20 λεπτά η κάθε ομάδα ώστε: να επεξεργαστεί το ζήτημα να αξιολογήσει τους πόρους να οργανώσει ένα πλάνο όπου θα το παρουσιάσει Παρουσίαση των πλάνων της κάθε ομάδας Συμπεράσματα-Συζήτηση