Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Start Το τελικό σχήμα του λαβύρινθου length = 4. start Κατασκευή Κατασκευάζουμε πρώτα το κελί start.
Advertisements

Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τμήμα Αγγλικών Γυμνασίου ΣΧΟΛΗ Ι.Μ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Εκπαιδευτικοί στόχοι.
Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΕΚΤΑΣΗ-ΠΛΥΘΥΣΜΟΣ Η Γερμανία έχει έκταση τετ. Χλμ. και πληθυσμό κατοίκους, ενώ πριν από το 1914 είχε έκταση τετραγωνικά.
Νομική των Ζώων στην Ελλάδα Νομική Προστασία των Ζώων στην Ελλάδα Βάσω Τάκη – Δικηγόρος ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ INNOVATIVE STRATEGY FOR RAISING AWARENESS OF LIFELONG LEARNING IN GREECE - INSTALL.
Επιπτώσεις & μέτρα πρόληψης τοξικών και χημικών ουσιών.
Portfolio εκπαιδευτικών- τα ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ Οι αλλαγές στην εκπαίδευση προτείνουν ανάμεσα στα άλλα και τη διαμόρφωση του επαγγελματικού portfolio του.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Πολιτικές – Νομοθετικό Έργο – Δράσεις – Μέτρα σε εξέλιξη
Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΕΔ
Διδασκαλία με Ανάπτυξη Φακέλου Μαθητή (Portfolio)
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Τι είναι η επιστήμη Η/Υ.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (ΠΕΣΥΠ) ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ Εργασία στο Μάθημα: «Οργανωτική Ψυχολογία, διαχείριση.
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Ανακύκλωση στο σπίτι και στην περιοχή μας
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Γραμμένου Ευαγγελία.
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Αυτοματισμοί κινητήρων
Προασκήσεις για στροφές και εκκινήσεις
Το Διαδίκτυο.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
Χρησιμοποιώ υπεύθυνα Ένα πάρτυ αλλιώτικο απο τ’άλλα!
Δρ Νίκη Παπαδοπούλου-Παπά
Ναυτική Ακαδημία Κύπρου Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού Έμμισθη Πρακτική | Σχέδιο Χρηματοδότησης | Άμεση Εργοδότηση | Υψηλές Απολαβές | Ταχεία Ανέλιξη.
Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων και Εθνική Αρχή Προσόντων
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Ετήσιο αναμενόμενο ποσοστό απόδοσης (%)
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
Marketing για εκπαιδευτικούς
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Η ελληνική αγορά προμήθειας και η σύγκριση με την ευρωπαϊκή εμπειρία
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Στη γειτονιά του ήλιου start Δημιουργία: Παύλος Κώτσης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.) 7η Συνάντηση 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης καθ. Αυγουστίδης Παναγιώτης Σχολικό ‘Ετος: 2015-16

Ως τώρα είδαμε… (σελ. 1) Το προσωπικό μου ημερολόγιο. Ο ατομικός μου φάκελος. “portfolio” Οι Βασικές Δεξιότητες. Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων. Παρουσίαση του ηλεκτρονικού φακέλου, e- portfolio Το Διαβατήριο Γλωσσών Europass  Όλες οι παρουσιάσεις υπάρχουν στο φάκελο των βιωματικών δράσεων στο eclass.sch.gr

Στην προηγούμενη (6η) συνάντηση (σελ.2) γνωρίσαμε δύο νέα στοιχεία: Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών και Το Διαβατήριο Γλωσσών Europass

Ας ξαναθυμηθούμε… (σελ.3) Ας ξαναθυμηθούμε… (σελ.3) Το κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών…… Περιλαμβάνει τρία επίπεδα που καλούνται «Επίπεδα Γλωσσομάθειας» με δύο επί μέρους διαβαθμίσεις το καθένα:

Συνάντηση 7η (σελ. 4)  Τα επίπεδα είναι: Συνάντηση 7η (σελ. 4)  Τα επίπεδα είναι: Βασικό, με διαβαθμίσεις A1 και Α2 Μεσαίο, με διαβαθμίσεις B1 και B2 Προχωρημένο, με διαβαθμίσεις C1 και C2

Συνάντηση 7η (σελ. 5) Αντίστοιχα για τα πρόσωπα έχουμε: Συνάντηση 7η (σελ. 5) Αντίστοιχα για τα πρόσωπα έχουμε: τον Βασικό Χρήστη: Α1 - Στοιχειώδης Γνώση Α2 - Βασική Γνώση τον Ανεξάρτητο Χρήστη: Β1 - Μέτρια Γνώση Β2 - Καλή Γνώση τον Ικανό Χρήστη: Γ1 - Πολύ Καλή Γνώση Γ2 - Άριστη Γνώση

Αντιστοιχία σχετικών διπλωμάτων (σελ. 6) Αντιστοιχία σχετικών διπλωμάτων (σελ. 6) Επίπεδα  Αγγλικά  Γαλλικά  Ιταλικά  Γερμανικά  Ισπανικά  C2  Proficiency DELF C2  CELI 5 KDS Superior  C1 Advanced  DELF C1   CELI 4  Goethe Zertifikat C1    B2  Lower DELF B2  CELI 3  Goethe Zertifikat B2 Intermedio   B1  PET DELF B1  CELI 2  Zertifikat Deutsch  A2  KET DELF A2   CELI 1  Start Deutsch 2  Inicial  A1 DELF A1   Start Deutsch 1 

Πίνακας Αυτοαξιολόγησης (σελ. 7) Πίνακας Αυτοαξιολόγησης (σελ. 7)

Συνάντηση 7η (σελ. 8)  Τι είναι το Διαβατήριο Γλωσσών Europass Συνάντηση 7η (σελ. 8)  Τι είναι το Διαβατήριο Γλωσσών Europass Εργαλείο με το οποίο τεκμηριώνετε τις γλωσσικές σας γνώσεις και εμπειρίες. Το συμπληρώνετε εσείς και δεν χρειάζεται επικύρωση από επίσημη αρχή. Κοινή μορφή για όλους τους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Συνάντηση 7η (σελ. 9) Χρησιμοποιεί τα τρία γνωστά επίπεδα για τη Συνάντηση 7η (σελ. 9) Χρησιμοποιεί τα τρία γνωστά επίπεδα για τη δεξιότητα στις ξένες γλώσσες, δηλαδή: Βασικός χρήστης, A1 και A2 Ανεξάρτητος χρήστης, B1 και B2 Έμπειρος χρήστης, C1 και C2  Διαβατήριο Γλωσσών Europass

Συνάντηση 7η (σελ. 10) Οι μορφές εκπαίδευσης 1. Τυπική εκπαίδευση Συνάντηση 7η (σελ. 10) Οι μορφές εκπαίδευσης 1. Τυπική εκπαίδευση 2. Μη τυπική εκπαίδευση 3. Άτυπη μάθηση Η ανάπτυξη υπάρχει στο φυλλάδιο που σας δόθηκε

Συνάντηση 7η (σελ. 11)  «Σύστημα Δια Βίου Μάθησης» Συνάντηση 7η (σελ. 11)  «Σύστημα Δια Βίου Μάθησης» Όλες οι παραπάνω μορφές μάθησης που σαν στόχο έχουν την απόκτηση ή και την ανάπτυξη γνώσεων δεξιοτήτων και ικανοτήτων σε όλες τις φάσεις της ζωής του ανθρώπου τις ονομάζουμε με μια έκφραση «Σύστημα Δια Βίου Μάθησης».

Συνάντηση 7η (σελ. 12)

Η πορεία μετά το γυμνάσιο στην Ελλάδα (σήμερα) (σελ.13)

Συνάντηση 7η (σελ. 14) Μια άλλη σημαντική πηγή άντλησης χρηστικών πληροφοριών είναι η ιστοσελίδα: της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης. Γ.Γ.Δ.Β.Μ

Συνάντηση 7η (σελ. 15) Τι είναι τα: Συνάντηση 7η (σελ. 15) Τι είναι τα: Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ή αλλιώς ΚΕ.ΣΥ.Π.  Το ΚΕ.ΣΥ.Π. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

Συνάντηση 7η (σελ. 16) Μερικές Ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες Συνάντηση 7η (σελ. 16) Μερικές Ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες Κέντρων Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού.  ΚΕ.ΣΥ.Π. Περιστερίου  ΚΕ.ΣΥ.Π. Γαλατσίου