Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό p.Apostolos
Κλινική οντότητα του Αυτισμού Wing: Τριάδα Μειονεξιών Κοινωνική συναλλαγή: Εξαιρετικά αργή και αποκλίνουσα ανάπτυξη κοινωνικότητας, ιδιαίτερα της διαπροσωπικής επαφής. Υπάρχει όμως ποικιλία: αποφυγή επαφής, παθητική, ενεργητική αλλά παράδοξη.
ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ Οι μαθητές με αυτισμό έχουν δυσκολίες να σχετίζονται με τους άλλους. Η υπερευαισθησία στα αισθητηριακά ερεθίσματα τους δυσκολεύει να ανταπαξέρχονται σε ανοιχτούς χώρους ή σε περιβάλλοντα που υπάρχει πολύ φασαρία. Το να κάνει λάθος είναι ένα μέγιστο θέμα για το μαθητή με αυτισμό επειδή το αντιμετωπίζει σαν αποτυχία.
ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ οι μαθητές με αυτισμό δυσκολεύονται να είναι μέλη μιας ομάδας και μοιάζουν να είναι απόμακροι και αδιάφοροι για τους άλλους. Μερικές φορές ο μεγάλος λεκτικός ερεθισμός μπορεί να προκαλέσει μια αντίδραση. Τα παιδιά για να αντιμετωπίσουν τον υπερβολικό ερεθισμό, μπορεί να προσπαθήσουν να αποκοπούν από το θόρυβο ή να σταματήσουν ξαφνικά τη δραστηριότητα. Η Εύα καλπάζει μακριά, άλλα παιδιά μπορεί να αντιδράσουν διαφορετικά.
Κλινική οντότητα του Αυτισμού Wing: Τριάδα Μειονεξιών Γλώσσα και Επικοινωνία: Επιβράδυνση και απόκλιση της λεκτικής και μη-λεκτικής επικοινωνίας. Διαταραχή στις σημασιολογικής & πραγματολογικής χρήσεις της γλώσσας.
Τα παιδιά με αυτισμό συχνά παρουσιάζουν εμμονές Τα παιδιά με αυτισμό συχνά παρουσιάζουν εμμονές. Για παράδειγμα να μιλούν ακατάπαυστα για θέματα που τους ενδιαφέρουν. Αποτυγχάνουν να κατανοήσουν την χαρά μέσα από την κοινωνική χρήση της γλώσσας. Δεν κατανοούν την αμφίδρομη σχέση της επικοινωνίας.
τα παιδιά με αυτισμό αποτυγχάνουν να κατανοήσουν την οπτική των άλλων. Η ικανότητα εναλλαγής της σειράς είναι κάτι που πρέπει να το μάθουν σε διαφορετικά πλαίσια. Ένας μαθητής μπορεί λανθασμένα να χαρακτηριστεί ως «δύσκολος» αν ο δάσκαλος δεν μπορεί να κατανοήσει τον αυτισμό του.
Κλινική οντότητα του Αυτισμού Wing: Τριάδα Μειονεξιών Σκέψη και Συμπεριφορά: Έλλειψη φαντασίας, ανελαστικότητα σκέψης και συμπεριφοράς. Τελετουργική συμπεριφορά, ανάγκη οι ρουτίνες να επαναλαμβάνονται. Μεγάλη επιβράδυνση ή απουσία «παιχνιδιού προσποίησης».
Τα παιδιά με αυτισμό έχουν αντιληπτικές δυσκολίες Οι επαναλαμβανόμενες και στερεοτυπικές δραστηριότητες είναι κοινές τεχνικές για να αποκλείουν τους ερεθισμούς. Το μοίρασμα των παιχνιδιών και το παίξιμο με τα άλλα παιδιά μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για τα παιδιά με αυτισμό
Εξ αιτίας των διαταραχών στην ακρόαση και ακουστική επεξεργασία, δυσκολεύονται να ακολουθήσουν λεκτικές οδηγίες Χρησιμοποιούν τα παιχνίδια και τα υλικά του σχολείου με διαφορετικό τρόπο από τα άλλα παιδιά. Κατανοούν κυριολεκτικά αυτά που ακούνε.
τα παιδιά με αυτισμό έχουν δυσκολία να οργανώσουν και να βρουν τα βιβλία που χρειάζονται για κάθε μάθημα Δυσκολίες στο σχεδιασμό και στην πρόβλεψη είναι τυπικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αυτισμό.