Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες . Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Ημερίδα διευθυντών ΠΕ Σερρών Σέρρες 5/12/2013
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΚΕ στην Εκπαίδευση Εκπαίδευση Κομοτηνή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Βασικές λειτουργιές Συστήματος Δρ. Βασίλης Τσέτσος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.
Ο Ρόλος του Καθηγητή Ειδικής Φυσικής Αγωγής στα ΚΕΔΔΥ
Πρόνοιες του Νόμου 1. Ο ορισμός της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση Στελεχών Δ/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισα 3/09/2015 Κυρατσώ Τσιόπα.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ειδική Αγωγή – Γενική Αγωγή Αποτελεσματικότερη συνεργασία ΚΕ. Δ. Δ. Υ
στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση (mainstreaming)
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας: Πλαίσιο εφαρμογής
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ανιχνεύοντας και εκπαιδεύοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Απολογισμός σχολικού έτους & Προγραμματισμός σχολικού έτους
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Πηλείδου Κωνσταντίνα.
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Διαδικασία Ατομικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ Βενιανάκη Αικατερίνη Αναπλ. Προϊσταμένη Βόκα Ελένη Κοινωνική Λειτουργός

ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Αιτήσεις-Γνωματεύσεις(Βενιανάκη Αικατερίνη). Αιτήσεις-Γνωματεύσεις(Βενιανάκη Αικατερίνη). Παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ:Όταν το σχολείο δεν είναι ενταγμένο σε ΣΔΕΥ (Βενιανάκη Αικατερίνη). Όταν το σχολείο είναι ενταγμένο σε ΣΔΕΥ. Ενημέρωση για τα ΣΔΕΥ (Βόκα Ελένη). 3. Παράλληλη Στήριξη (Βενιανάκη Αικατερίνη). 4. Προγράμματα συνεκπαίδευσης (Βόκα Ελένη).

ΑΙΤΗΣΕΙΣ Αιτήσεις. Όλα τα πεδία συμπληρωμένα. ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΔΤ οπωσδήποτε και το ονοματεπώνυμο του μαθητή, όπως αναγράφεται στην ταυτότητα ή στο Πιστοποιητικό Γέννησης. (ΠΠΕ-Achenbach). Πρακτικό όταν παραπέμπει το σχολείο. Όταν επιθυμεί μόνο ο γονέας, (ενημέρωση για ΕΔΕΑ στο Ηράκλειο…). Οι διευθυντές πρέπει να υπογράφουν τις Περιγραφικές εκθέσεις στο τέλος με ημερομηνία.

Παραπομπη στο κεδδυ (-ΕΔΕΑΥ) Μαθητές με Π.Σ. (παραπομπή στο ΚΨΥ). Μαθητές με δυσκολίες κοινωνικοοικονομικής φύσης). Μαθητές με χαμηλή επίδοση. Μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Μαθητές με συναισθηματικής φύσης δυσκολίες. Μαθητές με προβλήματα λόγου. Παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ (απευθείας). Μαθητές με αισθητηριακές δυσκολίες. Μαθητές με κινητικές δυσκολίες. Μαθητές στο φάσμα του αυτισμού. Για αλλαγή σχολικού πλαισίου ή για παράλληλη στήριξη (πότε παραπέμπεται ο μαθητής; ποιος αποφασίζει;). Προβλήματα συνεργασίας με γονείς.

Σχολικα δικτυα εκπαιδευσησ και υποστηριξησ(σδευ) ΣΚΟΠΟΣ Προώθηση της συνεργασίας και ενδυνάμωσης μεταξύ των σχολικών μονάδων Υποστήριξη των μαθητών - Προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης

ΣΔΕΥ Π.Ε ΧΑΝΙΩΝ ΣΔΕΥ ΚΑΠΝΚ(6ο Δ.Σ Χαν., 19ο Δ.Σ Χαν., 1ο Δ.Σ Μουρνιών, 35ο Ν/Γ Χαν.) ΣΔΕΥ 1ου Ειδικού Δ.Σ Χανίων(15ο Δ.Σ Χαν., 1ο Δ.Σ Σούδας, Δ.Σ Παζινού, 17ο Ν/Γ Χαν, Γ/Σ Σούδας) ΣΔΕΥ 2ου Ειδ. Δ.Σ. Χανίων(13ο Δ.Σ Χαν., 16ο Δ.Σ Χαν., 1ο Δ.Σ Κουν/νών, 1ο Ν/Γ Κουν/νών, Γ/Σ Κουν/νών) ΣΔΕΥ Ειδ. Δ.Σ Αυτιστικών(7Ο Δ.Σ Χαν., 1ο Δ.Σ. Ν. Κυδων., Δ.Σ Αγ. Μαρίνας, Δ.Σ Βαρυπέτρου, Γ/Σ Αλικιανού)

ΣΔΕΥ δ.ε χΑΝΙΩΝ ΣΔΕΥ ΕΕΕΕΚ Χανίων(1ο ΕΠΑΛ Χαν., Γ/Σ Βρυσών., Δ.Σ Βρυσών, Δ.Σ Γεωργιούπολης, Δ.Σ Κουρνά) ΣΔΕΥ ΕΕΕΕΚ Κισάμου( Γ/Σ Βουκολιών, Γ/Σ Πλατανιά, 1ο Γ/Σ Κισάμου, 2ο Δ.Σ Κισάμου, Δ.Σ Κολυμβαρίου) ΣΔΕΥ Ενιαίου Ειδ. Επαγγελματικού Γυμνασίου και Λυκείου Χανίων(1ο Γ/σ Χαν., 5ο Γ/Σ Χαν., ΕΠΑΛ Ελ. Βενιζέλου, Δ.Σ Χρυσοπηγής, 1ο Ν/Γ Αγροκηπίου)

ΕΔΕΑΥ Σε κάθε σχολική μονάδα που ανήκει σε ΣΔΕΥ συγκροτείται η ΕΔΕΑΥ μετά από εισήγηση του συντονιστή ΣΔΕΥ προς τον αρμόδιο Δ/ντή Εκπ/σης ΕΔΕΑΥ – μέλη(Διευθυντής/ντρια, εκπαιδευτικός Τ.Ε ή παράλληλης, Ψυχολόγος, Κοινωνικός/ή Λειτουργός)

Αρμοδιοτητες εδεαυ Διαγνωστική-εκπαιδευτική αξιολόγηση των μαθητών καθώς και των εμποδίων εκπαίδευσης και κατάρτιση προγράμματος υποστήριξης Διαμόρφωση προγράμματος διαφοροποιημένης διδασκαλίας για μαθητές με διαπιστωμένη δυσκολία μάθησης Διεπιστημονική αντιμετώπιση των δυσκολιών των μαθητών και διαμόρφωση του προγράμματος τρίμηνης παρέμβασης Διαμόρφωση προγράμματος πρώιμης παρέμβασης Πραπομπή στο ΚΕΔΔΥ για την έκδοση γνωμάτευσης

Συντονισμος εδεαυ Συντονισμός των ενεργειών των Διευθυντών του σχολικού δικτύου για τη σύσταση του ωρολογίου προγράμματος της ΕΔΕΑΥ Επίβλεψη και συντονισμός του έργου του προσωπικού της ΕΔΕΑΥ Υποβολή για θεώρηση του ωρολογίου προγράμματος ΕΔΕΑΥ στο/στη Σχολικό Σύμβουλο Ε.Α Συνεργασία με το/τη Σχολικό Σύμβουλο και τον/την προϊστάμενο/η του ΚΕΔΔΥ σε όλες τις φάσεις του προγράμματος

Αρμοδιοτητεσ προεδρου της εδεαυ Σύγκλιση του Συλλόγου Διδασκόντων για την κατάρτιση του πρακτικού προτεραιοτήτων της σχολικής μονάδας Υποβολή του ωρολογίου προγράμματος στο συντονιστή του ΣΔΕΥ Προεδρία στις συνεδριάσεις και διευκόλυνση του έργου της ΕΔΕΑΥ Τήρηση του αρχείο της ΕΔΕΑΥ Συνεργασία με το/τη Σχολικό Σύμβουλο και τον/την προϊστάμενο/η του ΚΕΔΔΥ σε όλες τις φάσεις του προγράμματος

οταν το σχολεΙο εΙναι ενταγμΕνο σε ΣΔΕΥ και λειτουργει η εδεαυ Παραπέμπονται στο ΚΕΔΔΥ: Οι μαθητές για τους οποίους κρίνεται αναγκαία η διαφοροδιάγνωση και εξακολουθούν να παρουσιάζουν δυσκολίες παρά την προβλεπόμενη υποστήριξη Οι μαθητές με γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ, η οποία χρειάζεται αναθεώρηση ή τροποποίηση

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ Η Π.Σ. δεν είναι φύλαξη/«man to man»(έχει ξεχαστεί ο ρόλος της Π.Σ.). Απομακρυσμένες περιοχές (όταν δεν υπάρχει δομή ΕΑΕ). Σε μικρές ηλικίες υπάρχουν μεγαλύτερα περιθώρια. Όταν ο μαθητής μπορεί να παρακολουθήσει το κοινό αναλυτικό πρόγραμμα της τάξης του, αλλά οι δυσκολίες του…. Δε μπορεί στην ίδια τάξη να υπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί Π.Σ. Ενημέρωση γονέων.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Στόχοι Προώθηση της ένταξης και των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση Ανάπτυξη δεξιοτήτων όλων των μαθητών Ευαισθητοποίηση όλων των μαθητών σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και καλλιέργειας σεβασμού στη διαφορετικότητα

ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Οργανωμένα παιχνίδια, δραστηριότητες που αποσκοπούν στην καλλιέργεια στάσεων αποδοχής της διαφορετικότητας και στην αύξηση του ενδιαφέροντος για μάθηση Προγράμματα Ένταξης μαθητών ΣΜΕΑΕ σε γνωστικά αντικείμενα της γενικής εκπαίδευσης Αλληλεπίδραση προγραμμάτων- Συνδιδασκαλία

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Διευθυντής/ντρια Μέλη Συλλόγου Διδασκόντων ΕΔΕΑΥ ΚΕΔΔΥ Σχολικοί Σύμβουλοι