PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρώματα Βασικά & Συμπληρωματικά
Advertisements

Ανάλυση λευκού φωτός και χρώματα
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Τα χρώματα δημιουργούνται στον εγκέφαλο. αισθητηριακή εμπειρία •Τα χρώματα δεν είναι καθ’ αυτό φυσικό φαινόμενο. Είναι αισθητηριακή εμπειρία. χημεία του.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ.
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
HENRI MATISSE
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Pamukkale.
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ.
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη1 Προτάσεις αξιοποίησης της ζωγραφικής και των εικαστικών τεχνών στη διδακτική πράξη Λέξεις κλειδιά : λειτουργία της Μάθησης, Σχήματα Μάθησης,
Παρατήρηση φαινομένων στην Γη: Milky Way, Παλίρροια, Σέλας,
Σχολή: Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών ΤΕΙ- Αθήνας
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
Θεωρία των Χρωμάτων.
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Φως και χρώματα (α).
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Σίσσυ Μιχαλοπούλου MA Μαθηματικά στην Εκπαίδευση
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Εργασία αστρονομίας. Ακόμα και με ένα μικρό τηλεσκόπιο, χρησιμοποιώντας πάντοτε κατάλληλο φίλτρο, μπορούμε να παρατηρήσουμε σκοτεινές περιοχές πάνω στον.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
ΠΟΛΥΦΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΟΡΑΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ.
Συνεδρία 8 Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
Εννοιολογική Ανάπτυξη Μέρος Β
Βασικες Εννοιες Φυσικης
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Μείγματα.
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Τεχνολογία και Επιστήμη
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E

Τ Ο Ο Ρ Ο Σ S A I N Τ V I C T O I R E

Το όρος Sainte Victoire βρίσκεται στην Προβηγκία, όπου βρίσκεται και η πόλη Αιξ ον Προβάνς, τόπος γέννησης του Πωλ Σεζάν.

Ως θέμα εμφανίζεται πολύ νωρίς στο έργο του Σεζάν Ως θέμα εμφανίζεται πολύ νωρίς στο έργο του Σεζάν. Επανέρχεται στο ίδιο θέμα ξανά και ξανά αποτυπώνοντας το από διάφορες οπτικές γωνίες ή διαφορετικές εποχές του χρόνου. Το θέμα αυτό αποτελεί ένα από τα βασικά θέματα στη διαμόρφωση της ιδιαίτερης μεθόδου δημιουργίας του.

Αφοσιωμένος απόλυτα στο θέμα του, το παρατηρεί επίμονα και σχολαστικά. Δεν επιδιώκει να δημιουργήσει μία ψευδαίσθηση της πραγματικότητας, όπως συνηθίζονταν στην εποχή του, στα τέλη του 19ου αιώνα. Εγκαινιάζει ένα νέο τρόπο σύλληψης της τέχνης και μια καινούργια αισθητική σχέση μαζί της.

Αναζητά τη βασική δομή, τη μορφή και το χρώμα Αναζητά τη βασική δομή, τη μορφή και το χρώμα. Το πλήθος των σχημάτων και των χρωμάτων της φύσης οργανώνονται σε αφηρημένα σχήματα. Ταξινομεί τα σχήματα επιδιώκοντας την αρμονική τους σχέση στο χώρο του πίνακα.

«Όλα στη φύση είναι πλασμένα σύμφωνα με το σχήμα της σφαίρας, του κώνου και του κυλίνδρου. Θα πρέπει να μάθουμε να ζωγραφίζουμε σύμφωνα με αυτά τα απλά σχήματα» έλεγε ο Σεζάν.

Ο πίνακας γίνεται ένας κόσμος με τους δικούς του νόμους Ο πίνακας γίνεται ένας κόσμος με τους δικούς του νόμους. Υποτάσσει ένα μέρος της πραγματικότητας στη σύνθεση που λέγεται πίνακας. Αποτέλεσμα είναι ένα φαινομενικό κομμάτιασμα της επίπεδης επιφάνειας του πίνακα σε ένα μωσαϊκό από ξεχωριστές χρωματικές κηλίδες.

Επιδιώκει κάθε απόχρωση να αντιστοιχεί σ’ ένα σχήμα.

Δεν ολοκληρώνει το έργο τμηματικά Δεν ολοκληρώνει το έργο τμηματικά. Αναπτύσσει κηλίδες χρώματος, σε διάφορα σχήματα, οι οποίες πυκνώνουν με την ανάπτυξη του έργου. Άλλοτε επικαλύπτονται , άλλοτε αφήνουν να φαίνεται το λευκό χρώμα του μουσαμά.

Η πινελιά του είναι ρυθμική. Προσαρμόζει μια χρωματική ζώνη στις γειτονικές της χρωματικές ζώνες.

Οι αποχρώσεις ενός χρώματος, δεν περιορίζονται στα όρια του τοπικού χρώματος, αλλά αναπτύσσονται σε όλο τον πίνακα. Οι πράσινες αποχρώσεις π.χ. δεν περιορίζονται στα δέντρα αλλά αναπτύσσονται στο βουνό και τον ουρανό, όπως και οι μπλε αποχρώσεις αναπτύσσονται στο λιβάδι.

Οι μαθητές δημιουργούν μία παραλλαγή του έργου χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του Σεζάν. Στόχος της άσκησης είναι οι μαθητές να κατανοήσουν την εξέλιξη της τέχνης προς τον μοντερνισμό και τη σύγχρονη τέχνη. Να κατανοήσουν το χρώμα έξω από τους περιορισμούς που επιβάλλει το τοπικό χρώμα (πράσινο για τα δέντρα, καφέ για το βουνό, γαλάζιο για τον ουρανό). Να εξασκηθούν στις χρωματικές αναμίξεις. Να κατανοήσουν την αυτονομία του πίνακα σε σχέση με τη φύση. Η άσκηση αναπτύσσεται σε δύο διδακτικές ώρες. Ο καθηγητής Μιχάλης Κοντούδης.