ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ δικαιωματα του παιδιου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Λαφαζάνη Τέτα Μακρή Παναγιώτα ΘΕΜΑ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ.
(Από το Τι είναι... Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΩΜΑΤΙΚΗ! Σίγουρα όμως, αυτή η μορφή της είναι η πιο φανερή και η πιο επικίνδυνη τόσο για τη σωματική.
Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Παραγωγα δικαιωματα – κυπριακη πρακτικη υπο το φως των ευρωπαϊκων και διεθνων υποχρεωςεων Νικολέττα Χαραλαμπίδου – ΚΙΣΑ – Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη,
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΜΚΦ
Τα Δικαιώματα των Παιδιών
Τα δικαιώματα του παιδιού
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΣΤΟΝ 20ο ΚΑΙ 21ο ΑΙΩΝΑ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
Ιωάννης Δ. Ιγγλεζάκης Επικ. Καθηγητής Τμ. Νομικής ΑΠΘ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΒΙΑ Ορισμός: Βία είναι η χρησιμοποίηση σωματικής, υλικής και πνευματικής δύναμης, που αποβλέπει στην επιβολή της θέλησης ενός ατόμου σε ένα άλλο μ' εξαναγκασμό.
ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ , ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΟΛΥΜΠΙΑ ΓΚΙΖΙΜΗ ΣΟΦΙΑ ΛΟΥΚΑ
Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού με απλά λόγια (www
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Ποιος από τους παρακάτω είναι Φυσικό Πρόσωπο; (Φ.Π)
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Γυμνάσιο Μουζακίου Γ΄ τάξη Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας Σχολικό Έτος
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ιδιωτικού διεθνούς δικαίου Διδάσκουσα: Επίκουρη καθηγήτρια Χρ. Τσούκα 1 Η αρχή του κράτους προελεύσεως και η σημασία της.
Επίδοση στο σχολείο και κοινωνική προέλευση. Δεκαετία 1960 Πολυάριθμες έρευνες σε πολλές δυτικές χώρες με στόχο να διαπιστωθεί αν το σχολείο προσφέρει.
3η εργασία: «ΟΙ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΑΝ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΥΦΑΝΤΡΑ
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Πρόσφυγας, λοιπόν, είναι κάποιος που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του εξαιτίας πολιτικής, εθνικής, φυλετικής.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού στον κόσμο μας
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
2. Οι αξίες της ΕΕ.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ Α. Διεθνής Ημέρα κατά της Επιθετικότητας εναντίον των Παιδιών Β. Παγκόσμια  Ημέρα για τα ορφανά πολέμου Γ. Ημέρα  της Ερυθράς Χειρός.
ΚΟΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΕ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ δικαιωματα του παιδιου ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ δικαιωματα του παιδιου

ΒΑΣΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Δικαίωμα στην προστασία από κάθε μορφής κακοποίηση, εκμετάλλευση, διάκριση, ρατσισμό, κ.λπ. Δικαίωμα στην υγεία Δικαίωμα στην εκπαίδευση

Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΡΟΧΕΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  Δικαίωμα στην προστασία από κάθε μορφής κακοποίηση, εκμετάλλευση, διάκριση, ρατσισμό, κ.λπ.

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Παιδί θεωρείται κάθε ανθρώπινο ον μικρότερο των δεκαοκτώ ετών, εκτός εάν η ενηλικίωση επέρχεται νωρίτερα, σύμφωνα με την ισχύουσα για το παιδί νομοθεσία.

ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ/ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ   Με τον όρο "κακοποίηση - παραμέληση παιδιών" περιγράφεται ένα φαινόμενο σύμφωνα με το οποίο ένας ή περισσότεροι ενήλικες που έχουν την ευθύνη της φροντίδας ενός παιδιού, προκαλούν ή επιτρέπουν να προκληθούν στο παιδί σωματικές κακώσεις, ή συνθήκες στέρησης σε τέτοιο βαθμό, ώστε συχνά να επιφέρουν σοβαρές διαταραχές σωματικής, νοητικής, συναισθηματικής ή κοινωνικής μορφής, ακόμα και το θάνατο.

Παρακάτω παρουσιάζονται μερικά από τα βασικότερα άρθρα τα οποία προσυπογράφουν τα μέλη σχετικά με την προστασία από κάθε μορφής κακοποίηση, εκμετάλλευση, διάκριση, ρατσισμό.

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ & ΒΙΑ Τα Συμβαλλόμενα Κράτη αναλαμβάνουν την υποχρέωση να προστατεύσουν το παιδί από κάθε μορφή σεξουαλικής εκμετάλλευσης και σεξουαλικής βίας. Για το σκοπό αυτόν, τα Κράτη, ειδικότερα, παίρνουν όλα τα κατάλληλα μέτρα σε εθνικό, διμερές και πολυμερές επίπεδο για να εμποδίσουν: α. Την παρακίνηση ή τον εξαναγκασμό των παιδιών σε παράνομη σεξουαλική δραστηριότητα. β. Την εκμετάλλευση των παιδιών για πορνεία ή για άλλες παράνομες σεξουαλικές δραστηριότητες. γ. Την εκμετάλλευση των παιδιών για την παραγωγή θεαμάτων ή υλικού πορνογραφικού χαρακτήρα.

ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ – ΣΤΕΡΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ  Κανένα παιδί να μην υποβάλλεται σε βασανιστήρια ή σε άλλες σκληρές, απάνθρωπες ή εξευτελιστικές τιμωρίες ή μεταχείριση. Κανένα παιδί να μη στερείται την ελευθερία του κατά τρόπο παράνομο ή αυθαίρετο. Η σύλληψη, κράτηση ή φυλάκιση ενός παιδιού πρέπει να είναι σύμφωνη με το νόμο, να μην αποτελεί παρά ένα έσχατο μέτρο και να είναι της μικρότερης δυνατής χρονικής διάρκειας

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ Η ψυχολογική κακοποίηση των παιδιών εξίσου επιζήμια με τη σωματική και την σεξουαλική. Η «ψυχολογική κακοποίηση» καλύπτει μια μεγάλη ποικιλία της κακομεταχείρισης των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων του εκφοβισμού των γονέων στα παιδιά, την άσκηση υπερβολικού ελέγχου πάνω τους ή τις προσβολές και τις απειλές εναντίον τους. Ακριβώς στην απέναντι όχθη, βρίσκεται η απομόνωση των παιδιών ή η αδιαφορία για αυτά από το οικογενειακό περιβάλλον, κάτι που επίσης θεωρείται ότι είναι ψυχολογική κακοποίηση.

ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ Τα Συμβαλλόμενα Κράτη αναγνωρίζουν το δικαίωμα του παιδιού να προστατεύεται από την οικονομική εκμετάλλευση και από την εκτέλεση οποιασδήποτε εργασίας που ενέχει κινδύνους ή που μπορεί να εκθέσει σε κίνδυνο την εκπαίδευσή του ή να βλάψει την υγεία του ή τη σωματική, πνευματική, ψυχική, ηθική ή κοινωνική ανάπτυξή του. Για το σκοπό αυτόν, και λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές διατάξεις των άλλων διεθνών οργάνων, τα Συμβαλλόμενα Κράτη ειδικότερα: α. Ορίζουν ένα κατώτατο όριο ή κατώτατα όρια ηλικίας για την είσοδο στην επαγγελματική απασχόληση. β. Προβλέπουν μία κατάλληλη ρύθμιση των ωραρίων και των συνθηκών εργασίας. γ. Προβλέπουν κατάλληλες ποινές και άλλες κυρώσεις, για να εξασφαλίσουν την αποτελεσματική εφαρμογή του παρόντος άρθρου.

ΒΙΑ, ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ  ΒΙΑ, ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ  Τα Συμβαλλόμενα Κράτη λαμβάνουν όλα τα κατάλληλα νομοθετικά, διοικητικά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά μέτρα, προκειμένου να προστατεύσουν το παιδί από κάθε μορφή βίας, προσβολής ή βιαιοπραγιών σωματικών ή πνευματικών, εγκατάλειψης ή παραμέλησης, κακής μεταχείρισης ή εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανόμενης της σεξουαλικής βίας, κατά το χρόνο που βρίσκεται υπό την επιμέλεια των γονέων του ή του ενός από τους δύο, του ή των νόμιμων εκπροσώπων του ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου στο οποίο το έχουν εμπιστευθεί.

Τα Συμβαλλόμενα κράτη προστατεύουν το παιδί από κάθε άλλη μορφή εκμετάλλευσης επιβλαβή για οποιαδήποτε πλευρά της ευημερίας του.

Η παιδική κακοποίηση μας αφορά όλους…

ΕΡΓΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΟΥ ΜΙΚΕΣ ΖΑΧΑΡΙΟΥ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΚΟΥΒΑΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΑΚΑΡΟΥΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΧΜΟΥΤ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ    

ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ,ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ. ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ.

      ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΟΙ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΜΟΡΦΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΝ 17 ΑΙΩΝΑ ​ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΠΟΥ) Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (1946)​ <<Η ΥΓΕΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ,ΨΥΧΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΜΟΝΟ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΝΟΣΟΥ 'Η ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ >>

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ,ΧΡΩΜΑΤΟΣ ,ΓΛΩΣΣΑΣ ,ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ,ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ,ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ  ΤΟΥΣ .ΩΣΤΟΣΟ,ΚΑΘΩΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΗΛΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ,ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ .

    ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ/ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ​ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΠΙΖΕΤΑΙ  ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΩΝ ​ ​ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΡΝΗΣΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΠΙΒΛΑΒΗ ​ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ 'Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ

ΕΛΕΝΑ ΒΑΛΣΑΜΗ ΜΠΑΛΛΑ ​ ΣΑΒΒΙΝΑ ΒΕΖΥΡΟΠΟΥΛΟΥ 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Κάθε παιδί έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση παρόλο που πολλές φορές τη στερείται. Η εκπαίδευση οφείλει να παρέχεται δωρεάν ώστε να έχουν πρόσβαση παιδιά από όλες τις κοινωνικές τάξεις. Συχνές είναι οι περιπτώσεις που η παροχή της δεν είναι επαρκής αφού πολλά παιδιά εγκαταλείπουν νωρίς το σχολείο λόγω φτώχειας και για να συνεισφέρουν στο οικογενειακό εισόδημα.

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Στην Ελλάδα παιδιά απ’ όλες τις τάξεις έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση, εφόσον υπάρχουν δημόσια σχολεία. Παρόλο που τα βιβλία παρέχονται δωρεάν από την πολιτεία υπάρχουν παιδία που δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική φοίτηση, ενώ συχνά συναντάμε περιπτώσεις παιδιών που δεν πάνε ποτέ σχολείο. Προορισμός αυτών των παιδιών είναι να συνεισφέρουν στον οικονομικό τομέα, με αντίτιμο τη θυσία της παιδικότητας και της ξεγνοιασιάς τους. Οι μαθητές που ολοκληρώνουν την υποχρεωτική δεκάχρονη φοίτηση έχουν τρεις επιλογές: να συνεχίσουν να φοιτούν για ακόμα τρία χρόνια σε ενιαίο ή επαγγελματικό λύκειο, να ενταχθούν σε ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης ή να ακολουθήσουν το επάγγελμα της επιλογής τους εφόσον αυτό δεν απαιτεί κατοχή πτυχίου.

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Η υποχρεωτική εκπαίδευση: Η υποχρεωτική εκπαίδευση στη Γερμανία ξεκινάει από την ηλικία των 6 και τελειώνει στην ηλικία των 16 ετών. Οι απόφοιτοι έχουν την δυνατότητα να συνεχίσουν την φοίτησή τους σε τεχνικά σχολεία ή στην ανώτατη εκπαίδευση. Μπορούν βέβαια να κατευθυνθούν μετά την υποχρεωτική εκπαίδευση προς την αγορά εργασίας, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της πρακτικής τους κατάρτισης. Τα παιδιά καλούνται να αποφασίσουν για το μέλλον τους και την επαγγελματική τους πορεία από την ηλικία των 10 ετών. Την προσπάθεια τους αυτή ενισχύουν οι καθηγητές που έχουν ως υποχρέωση να εντοπίζουν τις κλίσεις των μαθητών ανάλογα με τις επιδόσεις τους. Το μόνο αρνητικό βρίσκεται στο ότι, οι μαθητές  αναγκάζονται να ωριμάσουν από τη παιδική τους κιόλας ηλικία. Οι περιπτώσεις όπου το δικαίωμα αυτό καταπατάται στη Γερμανία είναι ελάχιστες γιατί είναι μία χώρα πολύ αναπτυγμένη.

Εκπαίδευση στην Αφρική Στην Αφρική οι συνθήκες διαβίωσης είναι δύσκολες, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των παιδιών να μην φοιτούν στο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα, 44 εκατομμύρια παιδία ιδίως κορίτσια δεν πηγαίνουν σχολείο καθώς και περισσότεροι από 30 εκατομμύρια νέοι ηλικίας 15-24 είναι αναλφάβητοι. Τα παιδιά στερούνται το δικαίωμα της εκπαίδευσης για τους εξής λόγους: Διακρίσεις σε βάρος αγοριών και κοριτσιών Παιδική εργασία HIV/AIDS Χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών και υποδομών

ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ Υποστηρίζουν προγράμματα που επικεντρώνονται στα περισσότερο ευάλωτα παιδιά του κόσμου (των κοριτσιών, παιδιών με ειδικές ανάγκες, μειονοτήτων, παιδιών που ζουν σε δυσπρόσιτες περιοχές, που βιώνουν τις συνέπειες των φυσικών καταστροφών, των παιδιών που υποφέρουν τις επιπτώσεις του AIDS). Φροντίζουν για τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των παιδιών στη δωρεάν, υποχρεωτική ποιοτική εκπαίδευση, ακόμα και κατά τη διάρκεια μιας ανθρωπιστικής κρίσης, κατά την περίοδο αποκατάστασης μετά από μια κρίση ή ακόμα και κάτω από ασταθείς και δύσκολες περιστάσεις. Μερικές από αυτές είναι οι: Unicef Action aid Γιατροί χωρίς σύνορα Amnesty International

Ελευθερία Γκιννή Νομική Αργυροπούλου Αγγελική Εργά Αναστασία Γιαχαλή Στεφανία Δούκη Μαρία Φραζή

ΙΣΤΟΓΡΑΦΙΑ Ohchr.org :united nations human rights​ YOUTH- LIFE .GR www.anthropia_dikaiomata.pdr http://www.dynot.net/index.php?option=com_content&task=view&lang=el&id=45 http://gmallos.blogspot.gr/2010/01/blog-post_20.html http://deutsch-lernen-lehren.blogspot.gr/2014/05/blog-post.html