ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Ανάλυση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Ιδιότητες ευθ. τμήματος που ενώνει τα μέσα των πλευρών τριγώνου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εξορθολογισμός της ύλης για την Γεωμετρία Α΄ & Β΄ Λυκείου Ηρακλής Νικολόπουλος Εκπαιδευτικός ΠΕ 03.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Η διδασκαλία και η αξιολόγηση στα μαθηματικά των Πανελλαδικών Εξετάσεων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής Καραγιάννης.
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
Προπονούμαι στην προπαίδεια
Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; -Τι προτείνει;
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Μαθηματικά: Γεωμετρικοί τόποι
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 18 ΜΑΪΟΥ 2017 ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Στο Γυμνάσιο: Οι ανακεφαλαιωτικές,προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις διεξάγονται σύμφωνα με: Το Π.Δ. 126/2016 ΤοΠ.Δ. Π.Δ. 409/1994 (για άρθρα που δεν έχουν καταργηθεί). Το Π.Δ. 508/1977 (για άρθρα που δεν έχουνκαταργηθεί) Την ερμηνευτική εγκύκλιο Γ2/2764/6-5-96 Τις οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης που δόθηκαν κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά από το Ι.Ε.Π. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ Α. ΘΕΩΡΙΑ Οι μαθητές υποχρεούνται σε διαπραγμάτευση ενός απλού από δύο τιθέμενα θέματα θεωρίας της διδαγμένης ύλης. Κάθε θέμα θεωρίας μπορεί να αναλύεται σε τρεις το πολύ ερωτήσεις της ίδιας ενότητας. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ Β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Οι μαθητές υποχρεούνται να λύσουν δύο από τρεις ασκήσεις ή προβλήματα. Κάθε ένα από τα θέματα των ασκήσεων ή προβλημάτων δεν πρέπει να αποτελείται από δύο ή περισσότερες διαφορετικές ασκήσεις ή προβλήματα. Μπορεί όμως κάθε άσκηση ή πρόβλημα να αναλύεται σε βήματα-υποερωτήματα. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Γ2/62078/13-5-08 Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ : ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΤΑΞΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ: Στην Θεωρία, ένα θέμα από την Άλγεβρα και ένα από την Γεωμετρία. Στις Ασκήσεις, δύο θέματα από την Άλγεβρα και ένα από τη Γεωμετρία ή δύο θέματα από τη Γεωμετρία και ένα από την Άλγεβρα. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Γ2/62078/13-5-08 Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ : ΓΙΑ ΤΗΝ Γ΄ ΤΑΞΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ: Στην Θεωρία, ένα θέμα από την Άλγεβρα και ένα από την Γεωμετρία. Στις Ασκήσεις, δύο θέματα από την Άλγεβρα και ένα από τη Γεωμετρία. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ Τα θέματα να έχουν σαφήνεια, έτσι ώστε να μην απαιτείται καμιάς μορφής διευκρίνιση ή επεξήγηση. Αυτό προϋποθέτει αποφυγή ερωτήσεων, όπως π.χ. «τι γνωρίζετε για τη γραφική παράσταση της y=αx+β;» οι οποίες ευνοούν την αποστήθιση. Το ίδιο αντικείμενο μπορεί να εξεταστεί με ερωτήματα πολλαπλής επιλογής ή αντιστοίχισης. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Για παράδειγμα με τα παρακάτω ερωτήματα Σωστό - Λάθος: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Παρόμοια στην Γεωμετρία Αντί να ζητούνται ορισμοί, π.χ. «ποιές ονομάζονται εφεξής γωνίες;» ή «ποιές ονομάζονται κατακορυφήν γωνίες;» κλπ, μπορεί να δοθεί το παρακάτω ζήτημα : Στο διπλανό ορθογώνιο να ονομαστεί από ένα ζεύγος 1.Εφεξής γωνιών 2.Κατακορυφήν γωνιών 3.Συμπληρωματικών γωνιών 4.Παραπληρωματικών γωνιών ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Στις ασκήσεις Γεωμετρίας Είναι σκόπιμο να δίνεται το σχήμα (αν δεν αφορά γεωμετρική κατασκευή), το οποίο στα μεγέθη του θα πρέπει να συμφωνεί με την εκφώνηση της άσκησης και με τα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, η άσκηση : «να υπολογιστεί η γωνία της κορυφής του ισοσκελούς τριγώνου ΑΒΓ» δεν μπορεί να συνοδεύεται από το παρακάτω σχήμα: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Επίσης Είναι θεμιτό τα θέματα να περιέχουν βήματα – σκαλοπάτια που να «οδηγούν» τον μαθητή στη λύση. Μερικές φορές, είναι σκόπιμο να δίνονται και τα αποτελέσματα του α΄ υποερωτήματος, ώστε ο μαθητής να μην καθηλωθεί. Έτσι αποφεύγουμε εκφράσεις όπως «Να βρείτε τα α και β ώστε....» και στο επόμενο υποερώτημα να χρειάζονται τα α και β. Χρησιμοποιούμε την εναλλακτική έκφραση «Να δείξετε ότι α=... και β=... ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Τι πρέπει να προσέχουμε Τα υποερωτήματα κάθε θέματος πρέπει να είναι παραπλήσιας δυσκολίας, εφόσον είναι και βαθμολογικά ισοδύναμα. Τα ζητούμενα οφείλουν να χρησιμοποιούν την ορολογία του σχολικού βιβλίου. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Τι πρέπει να προσέχουμε Δεν μπορούμε σε ένα θέμα Ασκήσεων να δίνουμε προς επίλυση π.χ. δύο εξισώσεις ή δύο ανισώσεις ή να επαναλαμβάνεται 2 φορές το ίδιο ερώτημα, αφού στην ουσία πρόκειται για δύο ή περισσότερες ασκήσεις. Απλά σε ένα θέμα έχουμε υποερωτήματα- «σκαλοπάτια», εξαρτώμενα μεταξύ τους και υποβοηθητικά, ώστε να οδηγούν κατά κάποιο τρόπο τον μαθητή. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Τι πρέπει να προσέχουμε Σύμφωνα με την εγκύκλιο, θα πρέπει κάθε θέμα Θεωρίας να περιλαμβάνει ύλη από ένα κεφάλαιο. Δεν μπορούμε π.χ. στο ένα υποερώτημα θεωρίας να βάζουμε κλάσματα και στο άλλο υποερώτημα γωνίες. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Τι πρέπει να προσέχουμε Να αποφεύγονται οι ακρότητες ως προς την έκταση και τη δυσκολία των θεμάτων. Αυτό μπορούμε να το διαπιστώσουμε δίνοντας σε κάποιον άλλον συνάδελφο του σχολείου να λύσει τα θέματα. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Τι πρέπει να προσέχουμε Είναι σκόπιμο να λύνουμε και να ελέγχουμε διεξοδικά τα θέματα, πριν τα δώσουμε στους μαθητές. Αποφεύγουμε έτσι λάθη, όπως το παρακάτω που αφορά την Α΄ Γυμνασίου. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Τι πρέπει να προσέχουμε Είναι προφανές ότι τα θέματα θα πρέπει να γράφουν στο πάνω μέρος όνομα σχολείου, σχολικό έτος, ημερομηνία. Επίσης στο κάτω μέρος θα πρέπει να αναγράφεται ότι από τα δύο θέματα Θεωρίας πρέπει να απαντηθεί το ένα και από τις τρεις Ασκήσεις πρέπει να λυθούν οι δύο. Δεν είναι αρκετό απλά να το πούμε προφορικά στην αίθουσα εξετάσεων. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.

Τι πρέπει να προσέχουμε Είναι βασικό να προσέξουμε ιδιαίτερα την εμφάνιση των θεμάτων. Να είναι γραμμένα σε υπολογιστή (αν είναι εφικτό) και τα σχήματα με χρήση κάποιου προγράμματος Δυναμικής Γεωμετρίας. Να μην είναι πυκνογραμμένα. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι-ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ Χ.