Ερευνητική Εργασία «Βοηθάει η τεχνολογία στην εκπαίδευση»   Ομάδα 4 «Οι προσομοιωτές στην εκπαίδευση» Γρηγοριάδης Θεόφιλος Α1 Κορωνάκης Πασχάλης Α2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

A project about virtual reality
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Εικονικη Πραγματικοτητα (Virtual Reality)
Ο όρος Εικονική Πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Jaron Lanier (Τζάρον Λέινιερ) το Ο Lanier είναι ένας από τους πρωτοπόρους της.
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
FIREWALL Στην επιστήμη των υπολογιστών ο όρος firewall ή τείχος προστασίας χρησιμοποιείται για να δηλώσει κάποια συσκευή ή πρόγραμμα που είναι έτσι ρυθμισμένο.
ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ.
Ανακύκλωση Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Εικονικη πραγματικοτητα
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Χωρικά διαφοροποιημένη διαχείριση νερού στη Μεσογειακή Γεωργία Ιωάννης Μανάκος και Χρήστος Καρυδάς Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων, Τμήμα Διαχείρισης.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠO ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΗ, ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ-ΑΓΡΟΤΗΣ Στον τομέα της οργάνωσης της αγροτικής παραγωγής, που ήταν και η βάση της βυζαντινής οικονομίας, φαίνεται πως τον 7ο και 8ο αιώνα επικράτησε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Παρουσίαση:Πιτσιλλίδου Σόφη Α.Μ:Β
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Λειτουργικά Συστήματα Πολλών Χρηστών
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
Ψηφιακά κυκλώματα. Σκοπός της Εργασίας Σε μια εποχή πλήρους ψηφιοποίησης της πληροφορίας είναι λογικό να αναμένουμε πως η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
Ένα ταξίδι στον κόσμο των λαμπτήρων
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Διαχείριση του Πλούτου των Εθνών στο σύγχρονο Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον Οδυσσέας Κοψιδάς (ΠΕ 09, 17.05)
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Μελέτη μιας κίνησης με χρήση λογισμικού διερεύνησης
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ τάξη B ΄ γυμνασίου.
Τεχνολογία και Επιστήμη
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β΄2.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία «Βοηθάει η τεχνολογία στην εκπαίδευση»   Ομάδα 4 «Οι προσομοιωτές στην εκπαίδευση» Γρηγοριάδης Θεόφιλος Α1 Κορωνάκης Πασχάλης Α2 Ξανθόπουλος Γιάννης Α3 Παπαναστασίου Αναστάσιος Α3 Τσουρίδης Διομήδης Α4

Προσομοιωτές Οι Προσομοιωτές χρησιμοποιούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές, για να δημιουργήσουν και να προσομοιώσουν υπαρκτά ή μη περιβάλλοντα, από τα οποία ο χρήστης έχει την ψευδαίσθηση ότι περιβάλλεται και στα οποία μπορεί να κινηθεί ελεύθερα, αλληλεπιδρώντας παράλληλα με τα αντικείμενα που περιλαμβάνουν, όπως θα έκανε και στον πραγματικό κόσμο.

Η ιστορία των προσομοιωτών. Η πλειονότητα των ανθρώπων, μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα, διέθετε πάρα πολύ χρόνο για την καλλιέργεια και συλλογή των καρπών. Οι γεωργικές δραστηριότητες ήταν ένας τρόπος ζωής. Η βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19ου αιώνα επέφερε σημαντικές αλλαγές. Για πρώτη φορά στην ιστορία άρχισαν να δουλεύουν στις βιομηχανίες περισσότεροι άνθρωποι από ό,τι στους αγρούς. Η εποχή της βιομηχανίας είχε αρχίσει. Σήμερα ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Καθώς τα εργοστάσια γίνονται περισσότερο αυτοματοποιημένα, εργάζονται λιγότεροι άνθρωποι για την παραγωγή αγαθών. Η ίδια χρονική περίοδος χαρακτηρίζεται από την έκρηξη της πληροφορίας. Συνώνυμο της πληροφορίας είναι ο όρος δεδομένα (data). Νέα συστήματα επικοινωνίας μας επιτρέπουν να αξιοποιούμε τα δεδομένα (πληροφορίες) με σχετική ευκολία. Για το λόγο αυτό πολλοί άνθρωποι αναφέρονται στην εποχή μας

Εικονική πραγματικότητα. Ο όρος Εικονική Πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Jaron Lanier (Τζάρον Λέινιερ) το 1989. Ο Lanier είναι ένας από τους πρωτοπόρους της Εικονικής Πραγματικότητας και ιδρυτής της εταιρείας VPL Research (από τη φράση Virtual Programming Languages) η οποία ανέπτυξε μερικά από τα πρώτα συστήματα τη δεκαετία του 1980.

Προσομοιωτές στο σχολικό περιβάλλον Στο  εικονικό εργαστήριο μπορούμε να πειραματιστούμε σχεδιάζοντας μια διάταξη η οποία αποτελείται από "εικονικά" όργανα, συσκευές, κλπ. Μας δίνεται η δυνατότητα να ρυθμίσουμε παραμέτρους, να παρατηρήσουμε τις επιπτώσεις που προκαλούν και να μετρήσουμε την επίδραση που έχουν. Σε αυτό μπορούμε να "κάνουμε" πειράματα όπως αυτά που κάνουμε στο εργαστήριο, με τη διαφορά ότι με αυτά δεν "ανακρίνουμε" την ίδια τη φύση αλλά μια "φύση" που ζει μέσα στα κυκλώματα του υπολογιστή και εκδηλώνεται με χρώματα, με σχήματα (στατικά ή κινούμενα), με ήχους. Μελετάμε μια προσομοίωση της φύσης η οποία έχει κατασκευαστεί από τους σχεδιαστές του λογισμικού που χρησιμοποιούμε και διαφέρει από τη μελέτη της φύσης όπως γίνεται στο εργαστήριο. 

Μας προσφέρει όμως και σημαντικές διευκολύνσεις, όπως: στο εικονικό εργαστήριο   δεν υπάρχει τριβή και  αντίσταση από τον αέρα, τα πηνία είναι ιδανικά,  τα αμπερόμετρα δεν έχουν ωμική αντίσταση, η αντίσταση των λαμπτήρων δεν αλλάζει όταν θερμαίνονται, το περιβάλλον δεν έχει θερμική αγωγιμότητα, κ.α.  Οι τριβές, η αντίσταση του αέρα, η ωμική αντίσταση στο πηνίο, κλπ, μπορούν να εισαχθούν στην προσομοίωση κάνοντάς την να μοιάζει περισσότερο στη φύση που μελετάμε στο εργαστήριο. Ο χρόνος εξέλιξης των φαινομένων είναι και αυτός εικονικός.  Έτσι  φαινόμενα που έχουν μεγάλη διάρκεια  ολοκληρώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα ή αντίθετα επιμηκύνεται η διάρκεια άλλων βραχύβιων φαινομένων.

Προσομοιωτές στην Ιατρική

Η ιατρική εκπαίδευση µε τη χρήση τεχνολογιών προσοµοίωσης (simulation) αποτελεί ένα νέο επιστημονικό πεδίο, που στοχεύει στον δραστικό περιορισµό πολλών µειονεκτηµάτων που συνδέονται µε το παραδοσιακό µοντέλο εκµάθησης. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έφερε τεράστια πρόοδο στις τεχνικές µεθόδους που εφαρμόζονται σήµερα στην Ιατρική – ιδιαίτερα στη χειρουργική και σε αναίµακτες επεµβατικές µεθόδους – που πριν από λίγα χρόνια ήταν αδιανόητη. Τα πλεονεκτήματα της χρήσης των προσομοιωτών στην ιατρική εκπαίδευση είναι:   Η μείωση του απαιτούμενου χρόνου εκπαίδευσης. Η μείωση των ωρών εργασίας. Η προστασία της υγείας των ασθενών.

Προσομοιωτές στην Οδήγηση Με τον προσομοιωτή οδήγησης ο οδηγός αντιμετωπίζει τέτοιες καταστάσεις, συνεπώς στο μέλλον αφενός θα γνωρίζει πώς να μην έρθει αντιμέτωπος με αυτές ή αν, μη γένοιτο βρεθεί, θα γνωρίζει πώς να αντιδράσει! Στατιστικά όλοι μας θα συναντήσουμε πραγματικούς κινδύνους ως οδηγοί. Τα πλεονεκτήματα της χρήσης των προσομοιωτών οδήγησης είναι: Εκμάθηση ποδοστηρίων και μοχλών σε σύντομο χρονικό διάστημα με ασφάλεια. Μηδενική κατανάλωση καυσίμων - Φιλικοί προς το περιβάλλον. Υψηλή τεχνολογία και ξεχωριστή εμφάνιση που προσδίδει κύρος στον κάτοχο. Ανεπηρέαστοι από καιρικές και κυκλοφοριακές συνθήκες. Δυνατότητα προσομοίωσης απρόσμενων, οριακών και επικίνδυνων καταστάσεων.

Προσομοιωτές Πτήσης Οι προσομοιωτές πτήσης χρησιμοποιούνται για να εκπαιδεύσουν τους πιλότους στο έδαφος. Σε σύγκριση με εξάσκηση σε ένα πραγματικό αεροσκάφος, η προσομοίωση σου επιτρέπει την εξάσκηση σε ελιγμούς και σε καταστάσεις στις οποίες θα ήταν αδύνατο, και επικίνδυνο, να τις πραγματοποιήσεις σε ένα πραγματικό Προσομοίωση πτήσης παρέχει επίσης ένα οικονομικό πλεονέκτημα σε σχέση με την κατάρτιση σε ένα πραγματικό αεροσκάφος, όπως κόστος καυσίμων, συντήρησης , ασφάλειας τα οποία συμπεριλαμβάνονται. Αυτοί οι προσομοιωτές χρησιμοποιούνται και από τον στρατό για την εκπαίδευση στα πολεμικά αεροσκάφη.

  Τέλος συμπεραίνουμε ότι οι προσομοιωτές βοηθάνε στην εκπαίδευση είτε αυτή είναι ιατρική, είτε σχολική κ.α. Το κόστος γενικά είναι πολύ πιο μικρό από ότι αν γινόταν η εκπαίδευση σε κανονικό περιβάλλον, γιατί γλιτώνουμε έξοδα όπως καύσιμα κλπ. Ακόμα δεν είναι τόσο επικίνδυνο όσο η εκπαίδευση στο κανονικό περιβάλλον. Από την άλλη όμως μειονέκτημα είναι το κόστος αγοράς ενός προσομοιωτή, όπως ακόμα μπορεί να υπάρχουν κάποιες επιπτώσεις στην υγεία.

Ομάδα Απ4 Γρηγοριάδης Θεόφιλος Α1 Κορωνάκης Πασχάλης Α2 Ξανθόπουλος Γιάννης Α3 Παπαναστασίου Αναστάσιος Α3 Τσουρίδης Διομήδης Α4