Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; Οι βασικοί οικονομικοί λόγοι για την κυβερνητική παρέμβαση είναι:  Ο επιχειρηματικός κύκλος- οι αποφάσεις σχετικά με.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Διαδικασίες κατάρτισης προϋπολογισμού Διαδικασίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Οι χώρες της Ε.Ε..
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής Τσίτσκαρη Ε. etsitska@phyed.duth.gr

1ο Βήμα: Συγκέντρωση Στοιχείων! Τα στοιχεία που απαιτούνται προκειμένου να δημιουργηθεί ένα παρεμβατικό πρόγραμμα είναι: Προσδιορισμός των αναγκών/ενδιαφερόντων του κοινού στο οποίο απευθύνεται ο φορέας Προσδιορισμός των αναγκών/ικανοτήτων του φορέα που θα προσφέρει τις υπηρεσίες και Προσδιορισμός του περιβάλλοντος στο οποίο κινούνται τόσο το κοινό όσο και ο φορέας

Ανάπτυξη προγραμμάτων….. Μετά τη συλλογή τους, οι πληροφορίες αναλύονται προκειμένου να επιλεγούν: οι κοινωνικές ομάδες προτεραιότητας, οι χώροι/μέσα, οι δραστηριότητες, οι τρόποι επικοινωνίας των προγραμμάτων στο κοινό, η κατάρτιση συγκεκριμένων ποσοτικών στόχων & ο οικονομικός προϋπολογισμός.

Είναι προτιμότερο η ταξινόμηση των πολιτών να γίνεται σε: Επιλογή των κοινωνικών ομάδων ….. Είναι προτιμότερο η ταξινόμηση των πολιτών να γίνεται σε: Κοινωνικές ομάδες προτεραιότητας: στις οποίες θα προσφερθούν πλήρεις υπηρεσίες Ομάδες μειωμένου ενδιαφέροντος: στους οποίους ενδεχομένως να προσφέρει τη χρήση εγκαταστάσεων και μόνο Άτομα που δε θα ωφεληθούν από τις αθλητικές υπηρεσίες, όπως είναι τα άτομα με πολύ εξειδικευμένα ενδιαφέροντα

Το κοινό……

ΕΡΕΥΝΑ MARKETING ………. 1. Έρευνα αγοράς 2. Έρευνα προϊόντος 3. Έρευνα πολιτικής τιμών-κερδών 4. Έρευνα δικτύων διανομής 5. Έρευνα επί της προώθησης των πωλήσεων

Έρευνα αγοράς….. ….

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ/ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ/ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ Σε ποιους απευθύνονται οι υπηρεσίες του φορέα; Πόσες είναι οι οικογένειες στις οποίες προσφέρει τις υπηρεσίες του ο φορέας & τι σύνθεση έχουν; Ποιο είναι το μέσο εισόδημα των ατόμων που προσφέρει τις υπηρεσίες του ο φορέας; Τι ποσοστό από το εισόδημά τους διαθέτουν για την ψυχαγωγία & αναψυχή τους; Έχουν κάποιο μεταφορικό μέσο; Ποια σπορ έχουν δοκιμάσει; Ποια από αυτά τους αρέσουν & σε ποια θέλουν να επιδοθούν; Ποια δεν τους αρέσουν & γιατί; Πώς περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους & πόσο χρόνο αφιερώνουν σε κάθε δραστηριότητα; Τι επηρεάζει την απόφασή τους για συμμετοχή σε ένα αθλητικό πρόγραμμα;

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: Προκειμένου να δημιουργηθούν οι ομάδες υποψηφίων συμμετεχόντων πρέπει να: 1. Υπάρχει ικανός αριθμός μελών, ώστε να δικαιολογείται η αναμενόμενη επένδυση 2. Είναι μετρήσιμος (κατάλογος ατόμων) 3. Υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας του φορέα μαζί τους ΛΟΓΟΙ: 1. Περιορισμένοι πόροι 2. Ικανότητα του οργανισμού να ικανοποιήσει τα ενδιαφέροντα των πολιτών.

Ο φορέας……

Ο ΦΟΡΕΑΣ Πρέπει να διερευνηθεί το εσωτερικό περιβάλλον του φορέα, με σκοπό να προσδιοριστούν οι δυνατότητές του: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Ενώ θα έπρεπε……..

ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ/ Αριθμός συμμετεχόντων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Αριθμός συμμετεχόντων Εισαγωγή Ανάπτυξη Ωρίμανση Παράταση Κορεσμός Παρακμή Παρακμιακή σταθεροποίηση Τέλος προγράμματος Διάρκεια Προγράμματος (Howard & Crompton, 1980)