Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚAI ΓΡΑΦΗΣ «Η ΡΟΠΗ»
Δημιουργία παρουσίασης:
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
 Αν θέλουμε να πούμε για οικονομία  ας μην εννοούμε την παρανομία  κι ούτε να εννοούμε την κατανάλωση  ίσως η λέξη προέρχεται από την ‘άλωση’ Ορίστε.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Άκου τι είπαν.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Σχολικός εκφοβισμός (1)
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Σηκώνω χεράκι μιλάω Μάθημα: Θρησκευτικά
Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
29/9/15 Ε΄2 Χρhστος Μπaτζιος.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ετοιμασίες για το ταξίδι (1) Βιβλίο σελ. 35-38 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ γραφικά από http://www.mycutegraphics.com/

Τι θα μάθουμε σε αυτή την ενότητα;

Θέλετε να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια; Τι είχε γίνει με τους ήρωές μας στην προηγούμενη ενότητα;

Γυρίζουμε ανάποδα το βιβλίο και απαντάμε σηκώνοντας το χεράκι μας! Ξαναδιαβάζουμε μόνοι μας το κείμενο.

Θέλετε να δούμε τι έγραφε στα χαρτάκια που βρήκαν; Τι βρήκαν στο τέλος; Τι έπρεπε να κάνουν πριν το ταξίδι; Τι αποφάσισαν τα παιδιά να κάνουν;

Ποιες από αυτές τις λίστες πιστεύετε ότι έφτιαξαν οι ήρωες του κόμικς; Κύκλωσέ τες!

Από πού το καταλάβατε;

Κάποιες λέξεις είναι μισοσβησμένες. Μπορούμε να τις διορθώσουμε;

Εσείς φτιάξατε ποτέ κάποια λίστα; Για ποιο λόγο;

Ας διαβάσουμε το ποίημα για τον Φτεροπόδαρο!

Φτιάξτε τη λίστα με τα πράγματα που ζήτησε η μαμά του Γιάννη! Για να δούμε ποιοι από εμάς θυμούνται καλύτερα από το Γιάννη! Διαβάζουμε πάλι προσεκτικά! Γυρίστε τα βιβλία σας ανάποδα. Στις λίστες γράφουμε τη μια λέξη κάτω από την άλλη. Δε χρειάζονται κεφαλαία , κόμματα και τελείες.

Γιατί δε θυμόταν ο Γιάννης τι έπρεπε να πάρει; Τι σημαίνουν οι στίχοι: Όποιος μυαλό δεν έχει , έχει πόδια για να τρέχει; Γιατί δε θυμόταν ο Γιάννης τι έπρεπε να πάρει; Αχ , αυτός ο Γιάννης! Ποιος μπορεί να μας πει την περιπέτεια που έζησε;

Τι καταστήματα θα επισκεφτούν τα παιδιά; Εντοπίστε από τις λίστες του βιβλίου τι μπορούμε να αγοράσουμε από αυτά. Τι καταστήματα θα επισκεφτούν τα παιδιά;

κάλτσες αθλητικά πουλόβερ αδιάβροχο γάντια κασκόλ

νερό ψωμί κονσέρβες γάλα