Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
και η εκπαιδευτικΗ τουΣ χρηΣη
Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Πρακτικής και Μάθησης Το web 2.0 Σχετικά με τις έννοιες: ► Ορισμένοι ερευνητές (Wenger 1999) θεωρούν ότι η συμμετοχή σε.
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
Ψηφιακό Σχολείο Σύνδεση στο Διαδίκτυο Σύνδεση στο Εσωτερικό Δίκτυο Εξοπλισμός Εργαλεία Τράπεζα Υλικού Παιδαγωγικές Μέθοδοι Αξιοποίησης.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Βέγλης Διευθυντής Εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Μιχάλης Λαμπρινός Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων 8ο Εξάμηνο - Τμήμα Οργάνωσης και Διοιήκησης Επιχειρήσεων.
Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Η επιστήμη του Web.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Πρακτικής και Μάθησης
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Χαρακτηριστικά και επίδρασή του σε χρήστες
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
O ρισμός Εφαρμογές E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης Η επίδραση του Internet και των Web 2.0 τεχνολογιών στην εκπαίδευση

Εισαγωγή Web 2.0 . Μια νέα προσέγγιση για την εκπαίδευση και την μάθηση Ο χρήστης του διαδικτύου μετατρέπεται από απλό αναγνώστη σε ενεργό δημιουργό περιεχομένου Η λειτουργία των κοινωνικών δικτύων δημιουργεί ένα περιβάλλον συνεργασίας και ομαδικής προσπάθειας Η διάδοση της ιδέας του ανοιχτού λογισμικού υποστηρίζει την ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών και εκπαιδευτικού περιεχομένου

H εκπαίδευση στην εποχή του Web 2.0 Τυπική - άτυπη μάθηση (formal – informal) Μαζική – προσωποποιημένη Ανταγωνιστική – συνεργατική Περιορισμένη - δημιουργική Διδασκαλία - προσωπική επιλογή Περιεχόμενο – γνώση και κατανόηση

Η Web 2.0 εκπαιδευτική πλατφόρμα E-learning (LMS , VLE) Social Networks Audio - Video Folksonomies – Tagging Searching Mobile Computing Mashups Αποκεντρωμένες εκπαιδευτικές πλατφόρμες

Ελεύθερη πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό MIT Open Courseware MIT Channel Berkeley Webcast Αποθετήρια γνώσης (Merlot , Courseware) Προσπάθεια για βελτίωση του εκπαιδευτικού υλικού και του μοντέλου διάδοσης του Νέες μορφές δημιουργίας περιεχομένου , γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε περιεχόμενο

Εκπαιδευτικό υλικό στην εποχή του Web 2.0 Blogs Wikis Διαμοίραση αρχείων Διαμοίραση φωτογραφιών Podcasting Social Bookmarking RSS Google Wave Youtube

Η τάξη του Facebook Εύκολη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης Διαθέσιμα εύχρηστα εργαλεία επικοινωνίας Ευκολία στην επικοινωνία με τους μαθητές και τους γονείς Διαχείριση groups – ενημέρωση για δραστηριότητες του σχολείου με video και φωτογραφίες Standford εφαρμογές στο facebook Google Docs ,SlideShare , Webinaria

U-learning , Mobile Learning Μεγάλη επιτυχία των προϊόντων της Apple επηρέασε σημαντικά και την εκπαίδευση Ipod (audiobooks, podcasting ) – Educational Podcasting Micro Blogging ( Twitter ,Friendsfeed) Photo – tagging , Geo – tagging RSS aggregators (περιορισμός της ανάγκης για browsing)

Blogging Ταχύτατη εξέλιξη τα τελευταία χρόνια Δωρεάν και εύκολη συγγραφή και διανομή περιεχομένου στο διαδίκτυο ( Wordpress , Blogger) Ενθάρρυνση των μαθητών να διατηρούν προσωπικά blogs Άνοιγμα σε ένα ευρύτερο κοινό – Βελτίωση του περιεχομένου μέσα από την συζήτηση Δίκτυα από Blogs ( Pingback, trackback) – Wordpress Mu Θέματα moderation και προστασία ανηλίκων Google blog – Technorati (tag searching)

Social Bookmarking - Wiki Del.icio.us Συγκέντρωση ενδιαφερόντων links ( Harvard H20) Μάθηση από την εργασία των άλλων – Πιθανές συνέργειες Tags Clouds – Καλύτερη παρατήρηση των μαθητών Wikipedia Συνεργατικές αναφορές WhiteBoard, JotSpot Live

Second Life Multi User Virtual learning Enviroments Οπτικοποίηση των δεδομένων Απλές προσομοιώσεις Περιβάλλοντα συνεργασίας Ιδιωτικοί χώροι για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα Ενδυναμώνεται το αίσθημα της ομάδας Ιδιαίτερα χρήσιμο σε μαθήματα αρχιτεκτονικής και σχεδίου Αποδέσμευση από το δομημένο περιβάλλον ενός VLE

Περιβάλλον τάξης στο Second Life