ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ &ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΝΕΑΠΟΛΗΣ & ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σ.Ε.Π. ΘΕΜΑ: Πρόσβαση στην τριτοβάθμια.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Σιάνου Χατζηκαμάρη Παναγιώτα Τσιόνκη Μαγδαληνή 2017
Άξονες Συνέντευξης.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
ΣΤΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Project.
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Επιμορφωτικά Σεμινάρια Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού 1ο ΚΕΣΥΠ ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΝΕΑΠΟΛΗΣ / 2ο ΚΕΣΥΠ ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΛΑΓΚΑΔΑ 2014 1

Ν.1566/1985, Σκοπός της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Ν.1566/1985, Σκοπός της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Να γίνουν ελεύθεροι, υπεύθυνοι, δημοκρατικοί πολίτες. Να καλλιεργούν και να αναπτύσσουν αρμονικά το πνεύμα και το σώμα τους, τις κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες τους. Να αναπτύσσουν δημιουργική και κριτική σκέψη και αντίληψη συλλογικής προσπάθειας και συνεργασίας. Να κατανοούν τη σημασία της τέχνης, της επιστήμης και της τεχνολογίας

Ο Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός (ΣΕΠ) άρθρο 10, Ν.2525/97 Ο Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός (ΣΕΠ) άρθρο 10, Ν.2525/97 Ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.) στοχεύει ιδίως στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, στην πληροφόρησή τους για τις επαγγελματικές διεξόδους, στην ενημέρωσή τους για τα μεταβατικά στάδια προς την επαγγελματική αποκατάσταση και στην αρμονική ένταξή τους στο κοινωνικό σύνολο. Ο Σ.Ε.Π. εφαρμόζεται σε σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: με συζητήσεις και ομαδικές ασκήσεις, με πληροφόρηση μέσα στην τάξη, με εφαρμογή μεθόδων σύγχρονης τεχνολογίας, με επαφές με επαγγελματίες και με επισκέψεις σε χώρους εργασίας και εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται από τα αναλυτικά προγράμματα, με την ενημέρωση των εκπαιδευτικών λειτουργών. με εκδόσεις σχετικών εντύπων για μαθητές, καθηγητές και γονείς.

Επαγγελματικός προσανατολισμός Ο θεσμός του επαγγελματικού προσανατολισμού είναι ο προσανατολισμός σε επαγγελματικά θέματα και θεωρείται μοχλός διευκόλυνσης των νέων για πρόσβαση στην αγορά εργασίας και στην απασχόληση. Αποτελεί ρόλο «μεσιτείας» ανάμεσα στο άτομο και στον κόσμο που διευκολύνει την ένταξη των ατόμων στην επαγγελματική δραστηριότητα

O Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός Να εκτιμήσουν: Τα χαρακτηριστικά του εαυτού τους Τις συνθήκες της ζωής τους Τις δυνατότητές τους Τις προτιμήσεις τους

Να γνωρίσουν τον κόσμο της εργασίας Να μάθουν πώς να αναζητούν και να αξιολογούν τις πληροφορίες που τους αφορούν και τους ενδιαφέρουν Να αποσαφηνίσουν και να θέσουν εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς στόχους Να μάθουν πώς να παίρνουν αποφάσεις σχετικά με την εκπαιδευτική και επαγγελματική τους πορεία.

Συμβουλευτική “Συμβουλευτική “ είναι η επιστημονική βοήθεια και στήριξη που προσφέρεται στα άτομα, ώστε να αναπτύξουν τις ικανότητες τους για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις δυσκολίες, να επικοινωνούν αποτελεσματικά , τους άλλους και να νοιώθουν ολοκληρωμένα και ικανοποιημένα στην καθημερινή τους ζωή.

Οι επιμέρους στόχοι του ΣΕΠ βασίζονται στους 4 άξονες ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗ

ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ Η έννοια της προσωπικότητας, τα ενδιαφέροντα, ικανότητες εργασίας, το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, η διεθνοποίηση της εργασίας δεξιότητες, προσωπικές και επαγγελματικές αξίες Δηλαδή: Τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μου, Διακρίνω τις ικανότητές μου, δεξιότητες, τα καταφέρνω καλά, μέτρια, λίγο, τι είναι περισσότερο σημαντικό για μένα, τι νομίζω ότι είναι σημαντικό σε μια δουλειά. Οι επαγγελματικές μας αξίες, τι νομίζω για τις γυναίκες και τους άνδρες.

ΜΕΤΑΒΑΣΗ Το εκπαιδευτικό σύστημα (Οργανωτική δομή εκπαιδευτικού συστήματος, διερεύνηση εκπαιδευτικού συστήματος, κατευθύνσεις). Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει. Εμείς; Πως διαμορφώνεται η αγορά εργασίας. Επαγγελματική Μονογραφία. Ψάχνω τις μικρές αγγελίες. Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος. Μια φανταστική συνέντευξη.

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Τι μας επηρεάζει στις επιλογές μας. Οι αποφάσεις είναι πάντα εύκολες; Θύελλα ιδεών. Οι σπουδές μου μετά το Λύκειο. Παίρνω μια απόφαση. Βήματα απόφασης Το πιο σημαντικό πράγμα, που πρέπει να θυμόμαστε, είναι, πως ποτέ δε μπορεί να είμαστε σίγουροι ότι μια απόφασή μας θα είναι σωστή για χρόνο πέρα από τη στιγμή που την πήραμε. Οι αποφάσεις μας και ο κόσμος μας πρέπει να εξελίσσονται και να αλλάζουν με μας

ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Στόχος της είναι να βοηθήσει τον άνθρωπο να αποσαφηνίσει τους στόχους του και να ενεργεί υπεύθυνα και σύμφωνα με τα προσωπικά, ατομικά του ενδιαφέροντα. Εξάλλου, ένας από τους κύριους στόχους της συμβουλευτικής είναι ακριβώς αυτός, δηλαδή η ανάπτυξη ικανοτήτων για την επίλυση προβλημάτων και καλύτερων τρόπων λήψης αποφάσεων από τους ανθρώπους.

Η έλλειψη της ικανότητας να συμπεριφερθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάποιας προβληματικής κατάστασης οδηγεί τον άνθρωπο σε μη αποτελεσματική συμπεριφορά. Ένας γενικός κανόνας πάντως, είναι πως μια επιλογή ή μια απόφαση θεωρείται καλή, όταν ο επιλέγων έχει σκεφτεί τις εναλλακτικές λύσεις και είναι πρόθυμος και προετοιμασμένος να αποδεχτεί τις επιπτώσεις της. Πρέπει να προστεθεί ότι στη διευκολυντική συμβουλευτική παίζουν σημαντικό ρόλο μερικοί παράγοντες ή δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο σύμβουλος. Τέτοιοι είναι η κατανόηση, η κατεύθυνση, η ενσυναίσθηση και το θερμό κλίμα που πρέπει να δημιουργήσει με τον ή τους συμβουλευόμενους

Για τη διάδοση του θεσμού του ΣΕΠ στην επικράτεια λειτουργούν 1 Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) στο ΥΠΕΠΘ 1 Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Τα ΚΕΣΥΠ στελεχώνονται Τα ΚΕΣΥΠ στελεχώνονται με καταρτισμένους εκπαιδευτικούς στη Συμβουλευτική & τον Προσανατολισμό (υπεύθυνοι ΣΕΠ)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΣΕΠ ποια επαγγέλματα προτιμώ ποια μου ταιριάζουν περισσότερο τι προοπτική έχουν στην αγορά εργασίας ποιος δρόμος με διευκολύνει περισσότερο πού θα βρω περισσότερες πληροφορίες

Τα ΚΕΣΥΠ παρέχουν: Ατομική Συμβουλευτική στήριξη και Πληροφόρηση για θέματα Σταδιοδρομίας Ενημερωτικά και επιμορφωτικά προγράμματα Υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς που εφαρμόζουν τον ΣΕΠ στις Σχολικές Μονάδες Συνεργάζονται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, με εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς

Τα ΚΕΣΥΠ παρέχουν: Στηρίζουν την υλοποίηση προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας «Ημέρες Σταδιοδρομίας» Οργανώνουν την παρουσίαση των Ανωτάτων και Ανωτέρων Σχολών της Πόλης τους Συμμετέχουν σε προγράμματα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε Δίκτυα Σχολείων

Τα ΚΕΣΥΠ παρέχουν: Συμμετέχουν σε κατάρτιση προγραμμάτων ΣΕΠ με την οπτική του φύλου (ΑΠΘ) Συμμετέχουν σε επιμορφωτικά προγράμματα εκπαιδευτικών σε θέματα ισότητας των φύλων (ΚΕΘΙ) LEONARDO DA VINCI άλλη υποστήριξη

Υπεύθυνος ΣΕΠ: Καζαντζίδης Σάββας του ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο : 2310550240