Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές του Α’1 να συγκεντρώσουν πληροφορίες για το σχολείο του παρελθόντος και του παρόντος και πως περιμένουν το σχολείο να είναι στο μέλλον. Πιο συγκεκριμένα για τον τρόπο διδασκαλίας, για την διδακτέα ύλη, για την ενδυμασία,για τα βιβλία,για τα ωράρια,για τα μέσα που χρησιμοποιούν για να πάνε σχολείο,για την βία στα σχολεία,για τους δασκάλους. Οι μαθητές του Α΄1 Φίλιππος Κανταράκιας ,Στέργιος Βογιατζής και Σταμάτης Ιωάννου.
εξαιρεσεις σχολειων οπως των ιδιοτικων η των πιο ΡΟΥΧΑ Τα ρούχα στα σημερινά σχολεία είναι ανάλογα με την επιλογη των μαθητων με μερικες εξαιρεσεις σχολειων οπως των ιδιοτικων η των πιο επισημων. Αν τα ρουχα καποιου μαθητη ή μαθητριας ειναι υπερβολικα προσβλητικα ή προκλητικα τιμωρουνται.
ΩΡΑΡΙΑ Τα ωραρια στα σημερινα σχολεια ειναι συνηθως απο 6 εως 8 ωρες αναλογα με τις ταξεις. Ασκουνται την καθημερινη με την εξαιρεση της περιπτωσης που υπαρχει π.χ. μια σημαντικη γιορτη, απεργια καθηγητων, καταληψη, εκλογες και αλλοι παραγοντες.
ΒΙΒΛΙΑ Τα βιβλία στα σημερινά σχολεία αλλάζουν σχεδόν κάθε φορά που η διοίκηση της χώρας αλλάζει αλλά κυρίως αλλάζει το εξώφυλλο και οι αλλαγές είναι μικρομετατροπες. Οι μαθητές τα βιβλία στις μερες μας δεν τα μεταχειρίζονται με σωστό τρόπο γιατί τα γράφουν και τα ζωγραφίζουν.Επίσης μεγάλο ποσοστό των παιδιών καταστρέφουν τα βιβλία στο τέλος της χρονιάς.Τα περισσοτερα βιβλια δεν χρειαζεται να τα αγορασουν τα παιδια εκτος απο τα τετραδια που τα αγοραζουν. Σχεδον για καθε μαθημα δινονται βιβλία.
αλλάζει κάθε χρόνο και τη διδακτέα ύλη την ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ Η διαδακτέα ύλη όσο περνάνε τα χρόνια όλο και ελλατωνεται σε ορισμένα μαθήματα οπως ιστορία,κείμενα,βιολογία κ.α. Η διδακτέα ύλη επίσης είναι η βάση της εξεταστέας υλης.Η εξεταστέα ύλη αλλάζει κάθε χρόνο και τη διδακτέα ύλη την αλλάζει το υπουργείο παιδείας.
Το τμήμα Α’1 με την βοήθεια του κυρίου Πάρνου δημιούργησε ένα ερωτηματολόγιο για της ανάγκες της ερευνητικής εργασίας.
8.Θα σκεφτόσουν να κάψεις-καταστρέψεις το βιβλίο σου στο τέλος τη χρονιάς; Με το ερώτημα αυτό θέλουμε να βρούμε πια σχέση έχουν τα παιδιά με το σχολικά βιβλία. Παρατηρούμε ότι ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών γύρο στο 36% δεν θα σκεφτεί να καταστρέψει τα βιβλία στο τέλος της σχολικής χρονιάς αλλά επίσης είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι περίπου 2 στους 3 μαθητές θα σκεφτούν από λίγο έως πολύ να καταστρέψουν τα βιβλία τους
9.Το μεγαλύτερο κίνητρο για να παρακολουθήσεις μια διδακτική ώρα είναι για να μην πάρεις απουσία; Με το ερώτημα αυτό θέλουμε να βρούμε αν το μεγαλύτερο κίνητρο για να παρακολούθηση ένας μαθητής μια διδακτική ώρα είναι το να μην πάρει απουσία.Ένα σημαντικό ποσοστό των μαθητών περίπου στο 46% των μαθητών είπαν πως δεν παρακολουθούν μια διδακτική ώρα για να μην πάρουν απουσία κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε πως το μάθημα είναι ευχάριστο για τους μαθητές.
10.Κατά πόσο νομίζεις πως οι γνώσεις που σου προσφέρει το σχολείο είναι χρήσιμες; Με το ερώτημα αυτό θέλουμε να βρούμε αν τα παιδιά πίστευαν ότι οι γνώσεις που τους προσφέρει το σχολείο είναι χρήσιμες.Ένα σημαντικό ποσοστό των μαθητών γύρο στο 73% πιστεύει πως το σχολείο προσφέρει χρήσιμες γνώσεις πράγμα που σημαίνει πως τα παιδιά θεωρούν ότι το σχολείο είναι σημαντικό.
11.Όταν προετοιμάζεσαι για ένα μάθημα ποιος είναι ο πιο σημαντικός λόγος που το κάνεις; Με το ερώτημα αυτό θέλουμε να βρούμε για πιο λόγο προετοιμάζονται οι μαθητές για ένα μάθημα.Ένα σημαντικό ποσοστό των μαθητών γύρο στο 44% προετοιμάζεται για το βαθμό πράγμα που μας δείχνει ότι μάλλον πολλά παιδιά βρίσκουν το διάβασμα βαρετό. Όμως ένα αξιοσημείωτο ποσοστό μαθητών γύρο στο 36% προετοιμάζονται για την γνώση πράγμα που μας δείχνει ότι επίσης πολλά παιδιά διαβάζουν γιατί τους αρέσει.