Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Advertisements

Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ικανότητες και δεξιότητες.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Ηγεσία.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Μοντέλο νοσηλευτικής επαγγελματικής πρακτικής Διεπιστημονική συνεργασία Επίπεδο νοσηλευτικής διοικητικής πρακτικής Μάνατζμεντ Επίπεδα διοίκησης Η έκβαση.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 9
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας Δρ. Αναστασία Μαλλίδου Αναπληρώτρια Διοικητής Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» Associate Faculty Member,
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
1.
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διαπολιτισμική Νοσηλευτική Το Μοντέλο της Πολιτισμικής Ικανότητας
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Διαδικασία επικοινωνίας
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Επαγγελματικά δικαιώματα Νοσηλευτών.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
σχολικη αυτονομια μεσα στον συγκεντρωτισμο (. ;)
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΧΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας Δρ. Αναστασία Μαλλίδου Αναπληρώτρια Διοικητής Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» Associate Faculty Member, Faculty of Nursing, University of Alberta, Canada E-mail: anastasia.mallidou@ualberta.net Τμήμα Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου Αθηνών, 6ο Εξάμηνο, Φεβρουάριος - Μάιος 2008

Επικοινωνία: Βασικό Εργαλείο Συνεργασίας Επικοινωνία: Βασικό Εργαλείο Συνεργασίας

Γραμμικό μοντέλο επικοινωνίας ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΠΗΓΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Μεταβίβαση πληροφοριών, σκέψεων, ιδεών, συναισθημάτων, κ.α. ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (Λέξεις, σύμβολα, κινήσεις μερών του σώματος) ΕΠΑΝΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Παράσιτα, παραπληροφόρηση θόρυβοι ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ (προφορικό, γραπτό, κλπ.) ΛΗΨΗ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ (Ακοή, όσφρηση, αφή) ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (Διανοητική διεργασία) ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ (όπως το έστειλαν)

Αποτελεσματικότητα επικοινωνίας Πρόθεση & διάθεση επικοινωνίας Απαραίτητος χρόνος Αποδοχή συναισθημάτων, αξιών, απόψεων, σκέψεων του άλλου, αν και διαφορετικές Π.χ., Νοσηλευτές σε αλλαγή βάρδιας Προφορική  απώλεια έως 100% Προφορική + σημειώσεις  απώλεια έως 70% Γραπτή  επιτυχία 100%

Μοντέλα επικοινωνίας στην υγεία Είδη συνεργασίας: Ως παρέα Ιεραρχική οργάνωση τύπου στρατού Βάσει καθορισμένων κανόνων της ομάδας – Ηγεσία Επιπτώσεις: Αποδοτικότητα? Αποτελεσματικότητα? Καλή για τον ασθενή? Καλή για τον επαγγελματία υγείας?

Επικοινωνία στην υγεία Επιπτώσεις Παρέα Τύπου στρατού Ηγεσία Αποτελεσματικότητα ?- ?+ + Αποδοτικότητα Ασθενής (+) - Επαγγελματίας (+)

Χώρος Υγείας Παράγοντες που επιδρούν στην επικοινωνία μεταξύ επαγγελματιών Εκπαίδευση Δομή και διαδικασίες καθημερινής πρακτικής Πολιτισμικές εκδηλώσεις (κουλτούρα)

Δυναμική των Σχέσεων

Συνεργασία ή Σύγκρουση; Αίτια (1) Διαφορές ιστορίας & κουλτούρας γλώσσας & επαγγελματικής διαλέκτου (ορολογίας) καθημερινότητας & χρονοδιαγραμμάτων προϋποθέσεων, κανονισμών & μοντέλων επαγγελματικής εκπαίδευσης ευθύνης, αμοιβής και επιβράβευσης επιπέδων προετοιμασίας, προσόντων & κοινωνικής θέσης Φόβοι εξασθένησης επαγγελματικής ταυτότητας Ανησυχία για την κλινική ευθύνη του αποτελέσματος Παραδοσιακές συγκρούσεις μεταξύ επαγγελμάτων

Συνεργασία ή Σύγκρουση; Αίτια (2) Ποικιλία απόψεων & θέσεων Προβλήματα επικοινωνίας Κοινωνικά στερεότυπα & κοινωνικές αντιλήψεις Θέματα εξουσίας Ιδεολογικές διαφορές Σύγχυση ρόλων & αρμοδιοτήτων Διαφορετικοί στόχοι Διαφορετικές προσδοκίες λειτουργίας της ομάδας & αναμενόμενος ρόλος των ατόμων που συμμετέχουν Διαδικασία λήψης αποφάσεων

Από την εμπειρία σας..... Ανακαλέστε ένα παράδειγμα από την πρακτική σας άσκηση που να σχετίζεται με όσα συζητήσαμε σήμερα.