Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Κοινωνικές Δεξιότητες
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ. 1. Το λογισµικό παρέχει κίνητρα στο µαθητή και δίνει έµφαση στην εσωτερική παρότρυνση (στην παρότρυνση δηλαδή που.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ELBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Λιάκου Σοφία ΑΕΜ:536 Τσολοπάνη Χριστίνα ΑΕΜ:528
Παιχνιδοποίηση - Gamification
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544 Gamification Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544

Gamification: Τεχνολογικό εργαλείο ενθαρρύνει τη συνεργασία αυξάνει τα κίνητρα των μαθητών σχετίζεται με την ευαισθησία του σχεδιασμού Παιχνίδια: μέρος κάθε κουλτούρας, μοιράζουν ανθρώπινη εμπειρία Ένταξη στοιχείων σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Πλούσια εμπλοκή σε ευκαιρίες ευχάριστης μάθησης

Συνιστώσες Gamification Διαδικασία εφαρμογής στοιχείων παιχνιδιών: Εμπλοκή ανθρώπων Κινητοποίηση δράσης Προώθηση μάθησης Λύση προβλημάτων Εφαρμογή σε πλαίσια εκτός παιχνιδιού Συνιστώσες Gamification Game thinking Game elements Μechanics

Game elements & Mechanics συνεργασία ανταγωνισμός προσωποποιήσεις σκοποί επίπεδα πίνακες κατάταξης τύχη ρίσκα αισθητική κανόνες σαφείς στόχοι Κάθε παιχνίδι διαφορετικός συνδυασμός (ξεχωριστά ή μαζί) Π.χ. Μονόπολη: ανταγωνισμός, συνεργασία, σκοπός (συγκέντρωση χρημάτων)

Ουσιαστικά Αποτελέσματα Game thinking Προσέγγιση της διαδικασίας σχεδιασμού από την οπτική των δράσεων και δραστηριοτήτων, εφαρμόζοντας τη μηχανική των παιχνιδιών σε καταστάσεις εκτός παιχνιδιού. Good Gamification Προκλήσεις Ρίσκα Ουσιαστικά Αποτελέσματα

Τρία Είδη Δραστηριοτήτων Συγκεκριμένος στόχος Συγκεκριμένοι κανόνες Στοιχείο Πρόκλησης Διαδραστικότητα Ανάδραση Games «Ρεαλιστικό περιβάλλον ελεγχόμενων κινδύνων, όπου οι μαθητές μπορούν εξασκηθούν σε συγκεκριμένες συμπεριφορές και αποφάσεις και να βιώσουν τα αποτελέσματά τους.» Online – Face to Face (παιχνίδι ρόλων) Έμφαση στη ρεαλιστική εμπειρία – Εφαρμογή σε πραγματικές καταστάσεις Simulations Gamification

Types of Gamification Content Gamefication: Structural Gamefication: “Η εφαρμογή των στοιχείων, των μηχανισμών και της σκέψης παιχνιδιού στην αλλαγή περιεχομένου κάνοντας το να μοιάζει σαν παιχνίδι. “ Περιλαμβάνει: Ιστορία Πρόκληση Περιέργεια Μυστήριο Χαρακτήρες Structural Gamefication: “Η εφαρμογή των στοιχείων, μέσω του περιεχομένου, χωρίς όμως να αλλάζει το περιεχόμενο. “ Περιλαμβάνει: Σκοποί Πίνακες Κατάταξης Επίπεδα Σήματα

Θεωρίες στοιχείων του Gamification Scaffolding Η εφαρμογή εκπαιδευτικών στρατηγικών και τεχνικών με σκοπό να μετακινήσουν τον μαθητή από το παρόν επίπεδο της γνώσης του στο επόμενο λογικό επίπεδο. Παρέχει υποστήριξη σαν ένα μαθησιακό εργαλείο Επεκτείνει το μαθησιακό εύρος των μαθητών Επιτρέπει την επίτευξη φαινομενικά δύσκολων εργασιών Λειτουργεί μέσω: Βοηθητικών συμβουλών Ανταμοιβών για σωστές συμπεριφορές Καθοδήγησης Οφέλη: Παροχή βοήθειας & βοηθητικών στοιχείων Παροχή ευκαιρίας για περιορισμό των επιλογών του Συνεχή χρήση του scaffolding

Self- Determination Theory Θεωρίες στοιχείων του Gamification Self- Determination Theory Κίνητρο της αυτονομίας Κίνητρο της επάρκειας Κίνητρο της αίσθησης συνάφειας Distributed Learning Retrieval Practice Η ιδέα παρώθησης του μαθητή για ανάκληση πληροφοριών που ήδη έχει μάθει μέσω test ή quiz. Μελέτη μικρών κομματιών σε μικρό χρονικό διάστημα

Θεωρίες στοιχείων του Gamification Extrinsic Motivation Intrinsic Motivation Παρακίνηση από εσωτερικούς παράγοντες Συμμετοχή για παροχή ικανοποίησης Παρακίνηση από εξωτερικούς παράγοντες Συμμετοχή για απόκτηση ανταμοιβής ή αποφυγή τιμωρίας

Gamification Episodic Memory Αναμνήσεις που περιέχουν πληροφορίες με εμπειρίες ζωής, που σχετίζονται με συγκεκριμένο χώρο/χρόνο & είναι συνδεδεμένες με τυπικά συναισθήματα. Τρόποι Ενθάρρυνσης: Προσθήκη διασκέδασης & συναισθημάτων Αποφυγή ήττας με δραματικό τρόπο Ύπαρξη μη-προσδοκώμενης έκπληξης Εξισορρόπηση παιχνιδιού - μάθησης Αποφυγή αρνητικών συναισθημάτων π.χ. Όχι μόνο έμφαση στη νίκη, αλλά και στη μάθηση.

Game Dynamic Acquiring Resources Ο παίκτης που διαθέτει τα απαραίτητα στοιχεία για τη νίκη. Χρήση τους σε συνδυασμό Διατήρηση απλών κανόνων Σωστός αριθμός πηγών Allocating Resources Ο παίκτης δεν έχει πολλές πηγές για να παίξει και παίζει με ότι έχει από την αρχή για να κερδίσει

Types of Games Mystery/Discovery Strategy Ξεκίνα με ερωτήσεις Δώσε ημιτελές πληροφορίες Χρησιμοποίησε ερωτήσεις για καθοδήγηση μαθητή Κάνε ξεκάθαρο ότι υπάρχει απάντηση Σταδιακή αραίωση πληροφοριών και στοιχείων π.χ. Cluedo Συμπεριέλαβε στρατηγικές ανταλλαγών Καθιέρωσε καταστάσεις που απαιτούν τη δημιουργία προβλέψεων Αντάμειψε τους μαθητές για τις σωστές τους προβλέψεις Αποκάλυψε πληροφορίες αργά Βοήθησε τους μαθητές Αντάμειψε μοναδικές λύσεις π.χ. Σκάκι & Stratego

Construction Game /Creation Game Ευκαιρίες Απλές εντολές Ευελιξία κινήσεων Ευελιξία χρόνου Pattern Recognition Η ικανότητα αναγνώρισης σχέσεων, μεταξύ πλήθους διάσπαρτων πληροφοριών – ασύνδετων πληροφοριών . Ξεκινάς με απλά μοτίβα και ακολουθούν πιο σύνθετα Ξεκινάς με απτά μοτίβα και συνεχίζει με πιο αφηρημένα

Στοιχεία Gamification Καθορισμός ευδιάκριτων στόχων Συγκρούσεις, Συνεργασία, Ανταγωνισμός Ανατροφοδότηση Conformational Feedback Corrective Feedback Explanatory Feedback Diagnostic Feedback Natural Feedback Artificial Feedback Αφήγηση- Πλοκή Ανταμοιβές Measurement Achievements Completion Αποτυχία και Επανάληψη Επίπεδα δυσκολίας Εύκολο-ενδιάμεσο-δύσκολο Σκοποί, πίνακες κατάταξης, κονκάρδες Σκορ

Gamification στην τάξη Χωρίς Τεχνολογία Δημιουργία bingo card, paper base Με Τεχνολογία Χρήση audio response system

Άξονες μελέτης δημιουργίας ενός Gamification 1. Αναγνώρισε τα κριτήρια επιτυχίας. 2. Σκέψου εναλλακτικές προτάσεις. 3. Δημιούργησε συνδέσεις μεταξύ των επιχειρησιακών/ εκπαιδευτικών αναγκών. 4. Δημιούργησε περιεχόμενο με ανάλογες εμπειρίες. 5. Στήριξε τις προσπάθειές σου στις θεωρίες ανάπτυξης ενός gamification. 6. Play test: Έλεγξε τη λειτουργικότητα του δημιουργήματός σου. 7. Έλεγξε την πρόοδο των μαθητών.

Φτιάχνοντας ένα Gamification Ξεκίνα τις οδηγίες με δράση. Ξεκίνα με τον μαθητή να παίρνει μια απόφαση. Δημιούργησε μια αίσθηση μυστηρίου. Δημιούργησε πρόκληση μεταξύ των μαθητών. Χρησιμοποίησε τεχνάσματα για ανάληψη ρίσκων. Δημιούργησε καταστάσεις στις οποίες οι μαθητές δε μπορούν να προβλέψουν το αποτέλεσμα. Δώσε ευκαιρίες στους μαθητές να αναδείξουν τις δημιουργίες τους.

Παίξε περισσότερα παιχνίδια, σε ρόλο παίκτη. Δημιούργησε ένα πρωτότυπο σε χαρτί. Διασκέδασε με τη διαδικασία.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!