ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Critical Chain Project Management Κάστωρ Αντώνης.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων Ενότητα 4: Το χρονοδιάγραμμα σε συνθήκες αβεβαιότητας Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Μαθηματικα στην κουζινα
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ… Η ΖΩΗ ΜΑΣ «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5η –ΧΕ 2016-17

Η μέθοδος της Κρίσιμης Αλυσίδας Critical Chain Project Management Η μέθοδος της Κρίσιμης Αλυσίδας Critical Chain Project Management Βασισμένο σε παρουσίαση του Αντώνη Κάστωρ , B.A. Project Management, MSc Applied Economics Project Planner στον TAP 19 Νοεμβρίου 2015 2

Χρόνος Ασφαλείας Οι εκτιμήσεις για τις διάρκειες βασίζονται στην απαισιόδοξη εμπειρία Όσο περισσότερα διοικητικά επίπεδα εμπλέκονται, τόσο μεγαλύτερη είναι η εκτίμηση του χρόνου καθώς κάθε επίπεδο προσθέτει χρόνο ασφαλείας Προστασία από μείωση της εκτίμησης

Χρόνος Ασφαλείας Εφόσον υπάρχει τόσος χρόνος ασφαλείας σε κάθε δραστηριότητα γιατί τα έργα καθυστερούν;

Λόγοι Καθυστέρησης Νόμος του Parkinson ή Σύνδρομο του φοιτητή: Πρώτα ζητάς περισσότερο χρόνο και όταν σου παρέχεται, έχεις αρκετό χρόνο, γιατί να βιαστείς; Αρχίζεις να εργάζεσαι την τελευταία στιγμή. Είναι στην ανθρώπινη φύση. Και αν κάτι πάει στραβά, αρχίζεις να εργάζεσαι μανιωδώς. Έχεις ήδη όμως καταναλώσει το χρόνο ασφαλείας. «Η εργασία επεκτείνεται έτσι ώστε να καλύψει τον διαθέσιμο χρόνο»

Λόγοι Καθυστέρησης Multi-Tasking

Λόγοι Καθυστέρησης Οι καθυστερήσεις μεταφέρονται στις επόμενες δραστηριότητες. Η νωρίτερη ολοκλήρωση όχι

Λάθη παραδοσιακού PM Το μόνο πράγμα που μετράει είναι η απόδοση του έργου στο σύνολό του. Δεν έχει σημασία πόσες δραστηριότητες δεν ολοκληρώθηκαν στην ώρα τους, εφ 'όσον το έργο παραδόθηκε στην ώρα του. Προσπαθούμε να προστατεύσουμε την ολοκλήρωση της κάθε δραστηριότητας. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της προστασίας είναι σπατάλη. Έτσι ακόμα κι αν βάλουμε σε κάθε δραστηριότητα περισσότερη ασφάλεια, το έργο στο σύνολό του είναι εκτεθειμένο.

Θεωρία Περιορισμών ΚΟΣΤΟΣ Α Β Γ Δ Ε

Θεωρία Περιορισμών ΚΟΣΤΟΣ Α Β Γ Δ Ε

Θεωρία Περιορισμών ΚΟΣΤΟΣ Α Β Γ Δ Ε

Θεωρία Περιορισμών ΚΟΣΤΟΣ Α Β Γ Δ Ε ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ Α Β Γ Δ Ε

Θεωρία Περιορισμών ΚΟΣΤΟΣ Α Β Γ Δ Ε ΠΟΣΟΤΗΤΑ Α Β Γ Δ Ε

Θεωρία Περιορισμών Α Ε Β Γ Δ ΒΗΜΑ 1: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΒΗΜΑ 2: ΠΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ Α Β Γ Δ Ε

Θεωρία Περιορισμών ΒΗΜΑ 3: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ Α Β Γ Δ Ε

Θεωρία Περιορισμών ΒΗΜΑ 4: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΒΗΜΑ 5: ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ Α Β Γ Δ Ε

Κρίσιμη Αλυσίδα Στηρίζεται στη Θεωρία των Περιορισμών Προτάθηκε από τον Goldratt (1997) To critical chain αναφέρεται σε μια αλληλουχία πόρων σε αντίθεση με την αλληλουχία δραστηριοτήτων της CPM Τρεις θεμελιώδεις διαφορές Διαφορετικός υπολογισμός της διάρκειας των δραστηριοτήτων Χρήση Buffer Εξάλειψη της ταυτόχρονης χρήσης πόρων από δύο ή περισσότερες δραστηριότητες

Κρίσιμη αλυσίδα Ποιος είναι ο περιορισμός ενός έργου; Η κρίσιμη διαδρομή - Αναγνώριση του περιορισμού Πως κάνουμε πλήρη χρήση του περιορισμού; Δεν σπαταλάμε χρόνο. Πως σπαταλάμε χρόνο; “Γεμίζοντας” κάθε δραστηριότητα με χρόνο ασφαλείας που τελικά σπαταλείται. Αφαιρούμε το χρόνο ασφαλείας – Πλήρη χρήση Πως προστατεύουμε την κρίσιμη διαδρομή; Εισάγουμε project buffer Υποταγή όλων των υπολοίπων διαδρομών στην κρίσιμη – Feeding Buffers.

Κρίσιμη Αλυσίδα Αφαίρεση του χρόνου ασφαλείας από κάθε δραστηριότητα και χρήση αυτού σε buffer. Κανόνας του 50%: από κάθε δραστηριότητα αφαιρείται το 50% της διάρκειας της Το 50% της διάρκειας που αφαιρέθηκε από κρίσιμες δραστηριότητες συγκεντρώνεται στο project buffer Το 50% της διάρκειας που αφαιρέθηκε από μη κρίσιμες δραστηριότητες συγκεντρώνεται σε feeding buffer (εκεί που μια μη κρίσιμη δραστηριότητα συνδέεται με μια κρίσιμη) Αποτέλεσμα: διάρκεια έργου 25% μικρότερη Επισήμανση της κρίσιμης αλυσίδας πόρων Resource Buffers Αποφυγή multitasking Αλλαγή νοοτροπίας στην εκτίμηση της διάρκειας κάθε δραστηριότητας

Αλλαγή Νοοτροπίας Προσπάθεια να πειστούν οι πόροι να μειώσουν το χρόνο ασφαλείας από τις εκτιμήσεις τους. Εξάλειψη των ορόσημων ή, με άλλα λόγια, εξάλειψη των προθεσμιών ολοκλήρωσης των επιμέρους σταδίων. Συχνή αναφορά των αναμενόμενων χρόνων ολοκλήρωσης.

Παράδειγμα 1 Δραστηριότητα Διάρκεια Κανόνας 50% Προαπαιτούμενη Κατασκευή Κτιρίου 90 ημέρες 45 Αρχιτεκτονικά τελειώματα και Η/Μ 30 ημέρες 15 Συμβόλαια με τους προμηθευτές των μηχανών 15 ημέρες 7,5 Κατασκευή Μηχανών Τοποθέτηση μηχανών Αρχιτεκτονικά τελειώματα και Η/Μ, Κατασκευή Μηχανών

Υπολογισμός Project Buffer Διάρκεια δραστηριοτήτων κρίσιμης διαδρομής: 150 μέρες Κανόνας 50%: Διάρκεια δραστηριοτήτων κρίσιμης διαδρομής 150/2 = 75 μέρες Υπολογισμός της διάρκειας του project buffer: 75/2= 37,5 μέρες Διάρκεια έργου με Κρίσιμη Αλυσίδα: 75+37,5 = 112,5 μέρες

Υπολογισμός Feeding Buffer Διάρκεια δραστηριοτήτων μη κρίσιμης διαδρομής: 105 μέρες Κανόνας 50%: Διάρκεια δραστηριοτήτων μη κρίσιμης διαδρομής 105/2 = 52,5 μέρες Υπολογισμός της διάρκειας του feeding buffer 52,5/2 = 26,25 μέρες Συνολική διάρκεια μη κρίσιμης διαδρομής 52,5+26,25 = 78,75 Χρήση όλης της διάρκειας του feeding buffer αν είναι δυνατό με βάση το διαθέσιμο περιθώριο

Παράδειγμα 2 Δραστηριότητα Προαπαιτούμενη Διάρκεια Πόρος Α - 6 Ιουλία Β 12 Ιάκωβος Γ 4 Δ Β,Γ 10 Υποθέτοντας ότι οι εκτιμήσεις των διαρκειών είναι ακριβείς, ποια είναι η διάρκεια του έργου; Ποιες είναι οι κρίσιμες δραστηριότητες; Αν η Ιουλία και ο Ιάκωβος εκπαιδευτούν έτσι ώστε να μπορούν να εκτελέσουν κάθε δραστηριότητα του έργου, μπορεί να γίνει διαφορετική ανάθεση των δραστηριοτήτων έτσι ώστε το έργο να ολοκληρωθεί νωρίτερα; Ποια είναι αυτή και ποιος η διάρκεια του έργου; Εφαρμόστε την τεχνική της Κρίσιμης Αλυσίδας

Παράδειγμα 3 Δραστηριότητα Προαπαιτούμενη Αισιόδοξη Πιθανή Απαισιόδοξη A - 1 2 3 B 3,5 8 C 6 9 18 D 4 5,5 10 E 4,5 5 F G 6,5 11 H E,G 17 I 7,5 J F,I K L 7 M N K,L

Παράδειγμα 3 Ερωτήματα Ποια είναι η διάρκεια του έργου με βάση την PERT/CPM; Εφαρμόστε τον κανόνα του 50% στην κρίσιμη διαδρομή. Ποια είναι η διάρκεια του Project Buffer; Για κάθε μη κρίσιμη διαδρομή εφαρμόστε τον κανόνα του 50%. Πόσα είναι τα Feeding Buffers και ποια η διάρκειά τους; Ο κανόνας του 50% είναι μια προσέγγιση για επιτευχθεί η γενικότερη φιλοσοφία της Κρίσιμης Αλυσίδας, η οποία είναι να δημιουργηθεί ένα «επιθετικό» αλλά υλοποιήσιμο χρονοδιάγραμμα με κοινά buffers στα κατάλληλα σημεία. Ωστόσο, σε ένα πρόβλημα PERT, υπάρχουν τρεις εκτιμήσεις για κάθε εργασία : αισιόδοξη, πιθανή, και απαισιόδοξη. Περιγράψτε πώς χρησιμοποιήσατε αυτές τις τρεις διάρκειες για να δημιουργήσετε ένα "επιθετικό αλλά εφικτό" χρονοδιάγραμμα και το σκεπτικό σας για κάτι τέτοιο.