ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Advertisements

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Κ. Παπαχρήστος, Σχ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΨυχολΟγος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ψυχιατρικές Διαταραχές και Υ π οστηριζόμενη Εργασία.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Στόχοι Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Διαφορές μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων (Ψυχανάλυση, Υπαρξισμός, Συμπεριφορισμός,
Κοινωνιοδυναμική Συμβουλευτική (ΚΣ) για τη Σταδιοδρομία.
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Η θεωρία κοινωνικής μάθησης του Krumboltz
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
O ρόλος των μετα-νεωτερικών προσεγγίσεων της Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας σε μια κρίσιμη εποχή για τον κόσμο της εργασίας Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ ΄Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Το μοντέλο δομής κοινωνικών παραγόντων του Κ. Roberts
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Παρουσίαση άρθρου της Τσαμπίκα Μπαφίτη με τίτλο:
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Βασιλική Βασιλοπούλου ΠΕΣΥΠ Β΄εξάμηνο
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ»
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. . ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. . ΕΡΓΑΣΙΑ:Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Γεωργία Στεφάνου ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΡΑΝΥ ΚΑΛΟΥΡΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ: 2016-17 Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ

Σημαντικότητα γνωστικών παραμέτρων για την επαγγελματική εξέλιξη Εισαγωγή Σημαντικότητα γνωστικών παραμέτρων για την επαγγελματική εξέλιξη Θετική ενίσχυση γνωστικών παραμέτρων από το Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού ως ελεύθερο επαγγελματία

Εισαγωγή Ραγδαίες κοινωνικές αλλαγές Αναπροσαρμογή ατόμου Δυναμική συνεργατική σχέση με το σύμβουλο Ακριβή εικόνα εαυτού και περιβάλλοντος Συνετή λήψη αποφάσεων

Προς μια Γνωστική Προσέγγιση της Επαγγελματικής Εξέλιξης Συσχέτιση Προς μια Γνωστική Προσέγγιση της Επαγγελματικής Εξέλιξης Συσχέτιση Αυτό-αποτελεσματικότητα διαμόρφωση επαγγελματικών αξιών και ενδιαφερόντων επαγγελματικές επιλογές

Προς μια Γνωστική Προσέγγιση της Επαγγελματικής Εξέλιξης Αντίληψη για τον εαυτό Επαγγελματικές ενασχολήσεις

Ο ρόλος του Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού ως Ελεύθερου επαγγελματία

Ο σύμβουλος ως Επιστήμονας της Εφαρμοσμένης Επιστήμης της Συμπεριφοράς Θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και ποικιλία τεχνικών Ατομικές διαφορές

Ο σύμβουλος ως Επιστήμονας της Εφαρμοσμένης Επιστήμης της Συμπεριφοράς Σειρά από ενδιάμεσους στόχους Επίλυση συναισθηματικών προβλημάτων Αναπροσδιορισμός Διακοπή Ψυχολογική στήριξη Εσωτερική ισορροπία Ενίσχυση αυτοεκτίμησης και αυτο-αποτελεσματικότητας Απόκτηση εσωτερικών κινήτρων δράσης

Ο σύμβουλος ως Επιστήμονας της Εφαρμοσμένης Επιστήμης της Συμπεριφοράς Αποτελεσματικότητα Συμβούλου Θεωρίες – τεχνικές επαγγελματικής συμβουλευτικής Χορήγηση ψυχολογικών τεστ Ψυχολογία ανθρώπινης συμπεριφοράς Τεχνική της συνέντευξης Συνεχής ενημέρωση Εχεμύθεια Σεβασμός Επικοινωνιακές δεξιότητες

Ο Σύμβουλος ως Σύμβουλος και Διαδικτυωτής των Σημαντικών Άλλων Προσώπων του Συμβουλευόμενου και των Σχετικών Εργασιακών Φορέων και Εργοδοτών Γονείς, δάσκαλοι, εργοδότες Ρόλος υποστηρικτικός Πιθανή παραπομπή συμβουλευόμενου Ισχυρό δίκτυο διασυνδέσεων Κέντρα Ψυχικής Υγιεινής, Νοσοκομεία, Υπουργεία, ΚΕ.ΣΥ.Π., Ο.Α.Ε.Δ.

Συμβουλευτική σταδιοδρομία και ελεύθερος χρόνος

Συμβουλευτική σταδιοδρομία ως προς το περιεχόμενο Εργασιακές δεξιότητες Δεξιότητες επικοινωνίας Προσαρμοστικότητα Δημιουργικότητα Συνέπεια Αυτοπειθαρχία Δεξιότητες λήψης απόφασης Γνώση εαυτού Γνώση ευκαιριών Πλάνο δράσης

Συμβουλευτική σταδιοδρομία ως προς το περιεχόμενο Αγορά εργασίας Ανεργία Προοπτικές Πηγές συλλογής πληροφοριών

Συμπεράσματα Γνωστικοί παράγοντες Ο Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού ως Ελεύθερος Επαγγελματίας Συνεργάζεται Υποστηρίζει Βοηθά Διευκολύνει Παραπέμπει Καθοδηγεί Αξιολογεί

ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. ΤΕΥΧΟΣ 62-63 ΕΡΓΑΣΙΑ:Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Γεωργία Στεφάνου Σελ.122-127