Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Το Μυρμήγκι Λία & Αθανασία Στ’2 109 Δημοτικό σχολείο Οδυσσέας Ελύτης
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Μάθημα: Φλαμπέ Ενότητα: 15.2 Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών Θέμα: Ριγκατόνι Ριβιέρα (Rigatoni Riviera) 1.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μεθοδοι ΜαγειρεματοΣ 2.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ηλεκτροστατικές Αλληλεπιδράσεις
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Κρυστα ρακαλλιδου.
Αποστολάκη Φλωρεντία-Αφροδίτη 5595
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ τήξη και πήξη
Προπονούμαι στην προπαίδεια
επιπλέει στον κουβά με το νερό.
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399 Δραστηριότητες Από τον Κόσμο της Φυσικής Για Το Νηπιαγωγείο Η διάδοση της θερμότητας στα στερεά: Καλοί και Κακοί αγωγοί Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399

Γενική Περιγραφή Δημιουργία σεναρίου για τη διάδοση της θερμότητας : διάκριση καλών και κακών αγωγών Τρις δραστηριότητες: Δραστηριότητα Γνωστικής Προετοιμασίας Δραστηριότητα Διδασκαλίας Δραστηριότητα Αξιολόγησης

1η Δραστηριότητα: Το ατύχημα του Σεφ Στόχος: Να εισάγουμε τα παιδιά στο θέμα της διάκρισης των καλών και κακών αγωγών της θερμότητας Διδακτική Στρατηγική: Αφήγηση ιστορίας/ Συζήτηση/ Διατύπωση ερωτημάτων Είδος Δραστηριότητας: Δραστηριότητα Γνωστικής Προετοιμασίας Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός

1η Δραστηριότητα: Το ατύχημα του Σεφ Περιγραφή: Αφήγηση Ιστορίας Συζήτηση και διατύπωση ερωτήσεων στα παιδιά σε σχέση με την ιστορία πχ: Γιατί κάηκε ο σεφ μόλις έπιασε τα χερούλια της καινούργιας κατσαρόλας; Γιατί με τα χερούλια της δικής του κατσαρόλας δεν συνέβαινε αυτό; Τί διαφορά υπήρχε ανάμεσα στις 2 κατσαρόλες και τα χερούλια τους; 3. Καταγραφή υποθέσεων των παιδιών σε σχέση με το συμβάν

1η Δραστηριότητα: Το ατύχημα του Σεφ " Ήταν κάποτε ένας πετυχημένος και διακριμένος σεφ που τον λέγανε Λουκούλλειο. Ο Λουκούλλειος δούλευε για πολλά χρόνια σε ένα εστιατόριο και ήταν γνωστός για τις πολύ νόστιμες σούπες του. Τις σούπες του τις έφτιαχνε πάντα στην αγαπημένη του κατσαρόλα που δεν αποχωριζόταν ποτέ γιατί όσο ζεστή κι αν ήταν όταν άγγιζε τα πλαστικά της χερούλια ποτέ του δεν καιγόταν. Ένα πρωί γεμάτος χαρά για το επίσημο δείπνο που θα ετοίμαζε για το δήμαρχο της πόλης φτάνοντας στο εστιατόριο του συνειδητοποίησε δυστυχώς πως η αγαπημένη του κατσαρόλα έλειπε. Τότε πολύ λυπημένος αναρωτήθηκε πώς θα ετοιμάσει το δείπνο χωρίς την αγαπημένη του κατσαρόλα. Έτσι λοιπόν χωρίς να έχει άλλη επιλογή αποφασίζει να πάει να αγοράσει μια καινούργια κατσαρόλα ίδια με τη δικιά του. Φτάνοντας στο κατάστημα διαπίστωσε πως δεν υπάρχει κατσαρόλα με πλαστικά χερούλια όπως η δικιά του αλλά μόνο μία με μεταλλικά. Έτσι μην έχοντας άλλη επιλογή αναγκάστηκε να την αγοράσει. Επιστρέφοντας άρχισε αμέσως το μαγείρεμα γιατί η ώρα είχε ήδη περάσει. Όταν ενημερώθηκε ότι ο δήμαρχος έφτασε πήγε να βγάλει τη σούπα από τη φωτιά για να σερβίρει τα πιάτα. Ένα ατύχημα όμως συνέβη την ώρα που πήγε να πιάσει την κατσαρόλα από τα μεταλλικά χερούλια, κάηκε και του έπεσε από τα χέρια. Στενοχωρημένος ο Λουκούλλειος άρχισε να αναρωτιέται γιατί συνέβη αυτό;;;;"

2η Δραστηριότητα: Μικροί Σεφ Στόχος: Να διακρίνουν τα υλικά που θερμαίνονται σε όλη τους τη μάζα (καλοί αγωγοί) και αυτά που θερμαίνονται μόνο στο σημείο επαφής τους με τη πηγή (κακοί αγωγοί) Διδακτική Στρατηγική: Πείραμα Είδος Δραστηριότητας: Δραστηριότητα Διδασκαλίας Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός Υλικά: Μία κατσαρόλα με πλαστικά χερούλια Μία κατσαρόλα με μεταλλικά χερούλια Γκαζάκι Αναπτήρας Νερό

2η Δραστηριότητα: Μικροί Σεφ Περιγραφή: Προτείνουμε να γίνουμε σεφ για να επιβεβαιώσουμε αν ισχύουν οι προβλέψεις – απαντήσεις των παιδιών στις προηγούμενες ερωτήσεις μας Εφαρμογή πειράματος: Ζεσταίνουμε 2 κατσαρόλες 1 με μεταλλικά και 1 με πλαστικά χερούλια Αφού σβήσουμε τη φωτιά ζητάμε από τα παιδιά να έρθουν να ελέγξουν τι συνέβη και στις 2 περιπτώσεις ακουμπώντας τα χερούλια

3η Δραστηριότητα: Καίει ή δεν καίει; Στόχος: Να αξιολογήσουμε αν τα παιδιά κατανόησαν την διαφορά μεταξύ καλών και κακών αγωγών και αν είναι πλέον σε θέση να διακρίνουν ποία υλικά θερμαίνονται σε όλη τους την επιφάνεια και ποία μόνο στο σημείο επαφής τους με την πηγή Διδακτική Στρατηγική: Συζήτηση/Πείραμα Είδος Δραστηριότητας: Δραστηριότητα Αξιολόγησης Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός Υλικά: Βαμβάκι εμποτισμένο σε οινόπνευμα Αναπτήρας Μεταλλικά Αντικείμενα: Κουτάλι, Πιρούνι, μπρίκι με μεταλλικό χερούλι, αλυσίδα Πλαστικά Αντικείμενα: Πλαστικό κουτάλι, μανταλάκι, μπρίκι με πλαστική λαβή, πλαστική σβούρα

3η Δραστηριότητα: Καίει ή δεν καίει; Περιγραφή: Παραθέτουμε στα παιδιά διαφορετικά μεταλλικά και πλαστικά αντικείμενα Ζητάμε να μας τα ταξινομήσουν σε αυτά που ζεσταίνονται σε όλη τους την επιφάνεια όταν θερμανθούν και σε αυτά ζεσταίνονται μόνο στο σημείο επαφής τους με την πηγή Εάν δεν γίνει σωστά η ταξινόμηση τους κάνουμε επαλήθευση ζεσταίνοντας τα υλικά (επανάληψη πειράματος)