Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Κατεύθυνση: Γενική Αγωγή
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Κριτική ανάγνωση κειμένων
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Ο μαθητής / τρια να μπορεί να (α) Πειραματίζεται και δημιουργεί πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνθέσεις τελικής παρουσίασης για τα σχέδια κολλάζ που έχει.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
Η περίπτωση του τυριού στη διατροφή των Ευρωπαίων Ε 3, 10 ου ΔΣ Ιωαννίνων.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΣΟΦΙΑ ΠΟΠΟΡΗ. Το συγκεκριμένο σενάριο εργασίας αφορά τη διδασκαλία των παρακάτω αντικειμένων της ενότητας 14.4 Τα είδη και οι νόμοι.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Στην καρδιά της Ευρώπης
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πρόσκληση σε πάρτι Παρουσιάσεις ομάδων με θέμα: «προβλήματα των νέων»
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Νηπιαγωγείο Λουσικών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’) Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’) ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΩΝ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Α. Αντιστοίχιση ομάδων, ()περιγραφή τρόπου Στόχος προς επίτευξη: ανταλλαγή υλικού Μεθοδολογική προσέγγιση: ομαδοσυνεργατική μέθοδος μέσω τηλεσυνεργασίας Β. Επιλογή, από κάθε ομάδα, τρόπου παρουσίασης ενότητας για την 4η Τηλεδιάσκεψη. Εικονογραφημένο σενάριο (τέσσερα κεφάλαια) Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με πλαστελίνες

Δραστηριότητες μεταξύ 3ης και 4ης Τηλεδιάσκεψης Εργασία στις τοπικές ομάδες- Οργάνωση έρευνας   Στόχοι προς επίτευξη: Καθορισμός διαδικασιών (σενάριο, εικονογράφηση, δημιουργία ηρώων από πλαστελίνη, φωτογράφιση, δημιουργία ταινίας ) Μεθοδολογική προσέγγιση: Διανομή ρόλων-καθηκόντων Σύνθεση αποτελεσμάτων Οργάνωση-ολοκλήρωση τελικής μορφής παρουσίασης

Δραστηριότητες κατά την 4η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 80’) Δραστηριότητες κατά την 4η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 80’)   ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ/ ΔΙΑΛΟΓΟΣ/ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Α. Παρουσίαση ολοκληρωμένου έργου με αντιπαραβολή ομάδων εναλλάξ από κάθε σχολείο Β. Συζήτηση: Εντυπώσεις Εξαγωγή συμπερασμάτων Ανταλλαγή απόψεων  Γ. Αποφώνηση – Χαιρετισμοί  

Δραστηριότητες μετά το τέλος των Τηλεδιασκέψεων Δραστηριότητες μετά το τέλος των Τηλεδιασκέψεων Α. Συμπερασματική αξιολόγηση προγράμματος: Αυτοαξιολόγηση με: Ερωτηματολόγιο

Ερωτηματολόγιο

Ερωτηματολόγιο

Ετεροαξιολόγηση με Ομαδική ζωγραφιά (με τα συναισθήματα που ένιωσε κάθε παιδί παρακολουθώντας τους άλλους)

Β. Εύρεση λογότυπου προγράμματος από κάθε σχολείο και επιλογή αυτού μέσω ψηφοφορίας (poll) στην πλατφόρμα επικοινωνίας (edmodo)  Λογότυπο 3ου δημοτικού σχολείου Αγίων Αναργύρων Λογότυπο 87ου δημοτικού σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Γ. Κατασκευή αφίσας προγράμματος (ατομικά κάθε σχολείο) – ανάρτηση αυτής στην πλατφόρμα.

Αφίσα 3ου δημοτικού σχολείου Αγίων Αναργύρων

Αφίσα 87ου δημοτικού σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης