Σχεδιασμός των Μεταφορών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
Απόκλίσεις της σπονδυλικής στήλης Σκολίωση, Κύφωση, Λόρδωση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΙΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΗΞΗ (screening tests) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΒΑΣΕΙ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ Θεόδωρος Θεοδωρίδης Διευθυντής Αιματολογικού.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εμπορική Ιδιότητα Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 3: Ποιοτικός Έλεγχος στα Έπιπλα Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Test.
Test.
Στατιστική ανάλυση των πειραματικών μετρήσεων
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
H ΑΝΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 27Α ΚΦΕ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Εισαγωγή στις Πιθανότητες
Μέτρα κεντρικής τάσης και διασποράς
ΕΛΕΓΧΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ετήσια ερευνητική εργασία (project)
Επιμέλεια Τσάμης Δ. Ιωάννης Μαθηματικός
ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ APACHE II ΚΑΙ APACHE III SCORES, ΤΗΣ 1ης ΗΜΕΡΑΣ ΣΤΗ ΜΕΘ, ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΜΣ «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ»
Βασικές Έννοιες Στατιστικής
Η σοκολάτα στη διατροφή μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Ταξινόμηση και Γραφικές παραστάσεις ποιοτικών δεδομένων
Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Χριστίνα Ψήμμα Χειρ. Οδοντίατρος
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΟΔΗΓΙΑΣ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ
أثر بعض استراتيجيات حل المشكلات الرياضية وتكوينها
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΔΙΜΟΡΦΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Διάγνωση- Διαφοροδιάγνωση –Υποστήριξη Μαθητικού Πληθυσμού με αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
ΕΛΕΓΧΟI ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ – ΕΛΕΓΧΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ X2
№207 “Жаңатұрмыс” орта мектебі
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΙ Μητράκας Π. Λάμπρος MD, MSc, PhD Ουρολόγος, FEBU
Сучасная беларуская мова
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ Σύντομος οδηγός για την.
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #8 annex III: Υποδείγματα σχεδιασμού μεταφορών Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

Περιεχόμενα ενότητας Υποδείγματα σχεδιασμού μεταφορών Κατηγοριοποίηση μοντέλων Στατιστικοί έλεγχοι Χρήση υποδειγμάτων

Υποδείγματα σχεδιασμού μεταφορών (1 από 3) Λογικές ή μαθηματικές εκφράσεις που αντιπροσωπεύουν ένα πραγματικό σύστημα και δίνουν τη δυνατότητα να δοκιμαστούν διάφορα εναλλακτικά σενάρια σε θεωρητικό επίπεδο, χωρίς να απαιτείται πραγματική εφαρμογή.

Υποδείγματα σχεδιασμού μεταφορών (2 από 3) Πλεονεκτήματα υποδειγμάτων: Δυνατότητα μελέτης πολύπλοκων συστημάτων Διευκόλυνση της περιγραφής της υπάρχουσας κατάστασης Διευκόλυνση της διαδικασίας εκτίμησης των επιπτώσεων εναλλακτικών σεναρίων Διερεύνηση της λειτουργίας του συνολικού συστήματος και της δομής των αλληλεπιδράσεων μέσα σε αυτό άρα και της πρόβλεψης Βελτίωση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων βασιζόμενη σε αντικειμενική κριτική

Υποδείγματα σχεδιασμού μεταφορών (3 από 3) Είδη υποδειγμάτων: Μαθηματικά (αλγόριθμοι) Λειτουργικά (αλγόριθμοι και κανόνες) Διαδικαστικά (περιγραφή)

Κατηγοριοποίηση μοντέλων (1 από 8) Χαρακτηριστικό Κατηγορία μοντέλων Λειτουργία Περιγραφικά Πρόβλεψης (συνθηκών) Σχεδιασμού Λεπτομέρεια Μακροσκοπικά Μικροσκοπικά Θεώρηση Προσδιοριστικά Στοχαστικά Χρόνος Δυναμικά Στατικά

Κατηγοριοποίηση μοντέλων (2 από 8) Παραδοχές: το φαινόμενο που αναπαρίσταται από το μοντέλο είναι επαναλαμβανόμενο και αναμενόμενο το φαινόμενο που αναπαρίσταται από το μοντέλο εξαρτάται από ένα σύνολο παραμέτρων που είναι δυνατόν να εκτιμηθούν Δυσκολίες απαιτήσεις σε μεγάλο αριθμό δεδομένων χρονικές απαιτήσεις για την ανάπτυξη και προσαρμογή των μοντέλων απόλυτη γνώση των παραμέτρων του φαινομένου και συνεχείς έλεγχοι των αποτελεσμάτων του μοντέλου προσδιορισμός του βαθμού ακρίβειας των αποτελεσμάτων

Κατηγοριοποίηση μοντέλων (3 από 8) Βήματα διαμόρφωσης μοντέλων: Ανάλυση της δομής του συστήματος ή φαινομένου. Σκοπός, είδος και μορφή των αποτελεσμάτων, ακρίβεια δείγματος περιορισμοί ανεξάρτητες μεταβλητές του μοντέλου, και υποδιαίρεση τους σε τομείς ποσότητα και ποιότητα δεδομένων επίδραση χρόνου στο σύστημα ή φαινόμενο γενική θεωρεία λειτουργίας τους συστήματος ή φαινομένου

Κατηγοριοποίηση μοντέλων (4 από 8) Βήματα διαμόρφωσης μοντέλων: Επιλογή μορφής μοντέλου, μεθόδων και τεχνικών διαμόρφωσης. έλλειψη θεωρίας  προσομοίωση βασική θεωρεία  μοντέλα βαρύτητας δοκιμασμένη θεωρεία  μαθηματικές εξισώσεις Κατάστρωση των σχέσεων και διαμόρφωση του μοντέλου επιλογή ανεξάρτητων μεταβλητών καθορισμός μαθηματικών εξισώσεων Προσαρμογή του μοντέλου εκτίμηση συντελεστών του μοντέλου και έλεγχος πιστότητας

Κατηγοριοποίηση μοντέλων (5 από 8) α. Ευαισθησία: Υποδηλώνεται από το δείκτη ελαστικότητας και αφορά στις παρακάτω δύο ενέργειες: αλλαγές σε μία ή περισσότερες ανεξάρτητες μεταβλητές καταγραφή αλλαγής τιμής της εξαρτημένης μεταβλητής β. Ακρίβεια: Εκτίμηση του σφάλματος του μοντέλου το οποίο οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους: σφάλματα στα αρχικά δεδομένα σφάλματα στις μαθηματικές σχέσεις ή στις παραδοχές του μοντέλου σφάλματα προσεγγίσεων κατά την εκτίμηση διαφόρων μεγεθών

Κατηγοριοποίηση μοντέλων (6 από 8) Ευαισθησία Μεταβολή στις τιμές των δεδομένων Μεταβολή στην τιμή της συνάρτησης μετακινήσεις Ελαστικότητα Ε = ελαστικότητα Χ = ανεξάρτητη μεταβλητή D = εξαρτημένη μεταβλητή Ε = (θD / θΧi) (Xi / D) D = f(Xi) Π.χ. D = α X β D = 10 X2 πληθυσμός

Κατηγοριοποίηση μοντέλων (7 από 8) Ακρίβεια Δεδομένα Μαθηματικές σχέσεις - υποθέσεις Προσεγγίσεις (διεξαγωγή υπολογισμών) παράθεση αποτελεσμάτων ανηγμένο μέσο τετραγωνικό σφάλμα μέσο τετραγωνικό σφάλμα

Κατηγοριοποίηση μοντέλων (8 από 8) Ακρίβεια συντελεστής συσχέτισης (βάσει μέσης απόκλισης τετραγώνου)

Στατιστικοί έλεγχοι Έλεγχος ίδιου πληθυσμού (Kolmogorov – Smirnov test, έλεγχος χ2) Εύρεση γραμμικής εξίσωσης παλινδρόμησης τομής παρατηρήσεων και εκτιμήσεων Διατύπωση εξισώσεων παλινδρόμησης παρατηρήσεων και εκτιμήσεων (ανάλυση συνδιακύμανσης)

Χρήση υποδειγμάτων Υ = f(Χ) (μαθηματική σχέση) Υ = f(Χi) + e (πραγματική σχέση) Ελαχιστοποίηση επίδρασης e