Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια ιστορία έρωτα… μυστηρίου… τρόμου…. Πρωταγωνιστούν Σκληρός Δίσκος: αποθηκεύει (μόνιμα) προγράμματα και δεδομένα (Κύρια) Μνήμη: φορτώνει προγράμματα.
Advertisements

Επάγγελμα : Ορκωτός Ελεγκτής – Λογιστής Προσοχή: τα αριθμητικά δεδομένα της παρουσίασης αναφέρονται στο έτος 2008 και ενδεχομένως έχουν τροποποιηθεί Παρουσίαση.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με προβλήματα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12 Ανάπτυξη & Διατήρηση Σχέσεων με τους Πελάτες.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
Κατασκευή και Ανάλυση Υδρογραφήματος ©Microsoft Word clipart Κλεομένης Καλογερόπουλος Υποψήφιος Διδάκτορας Τμήμα Γεωγραφίας Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Χρίστος.
ΕΚΔΟΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΚΔΔΑ 2η2η ημέρα – Ηλεκτρονικό έγγραφο & ψηφιακές υπογραφές.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής,
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Click to edit Master text styles Ευρετήρια & Πίνακες Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ευρετήρια & Πίνακες Υπεύθυνος Μαθήματος: Αλεξόπουλος Σεραφείμ Τμήμα: 4.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Microsoft ® Office PowerPoint ® Εκπαίδευση 2007 Ενημερωθείτε Η [Επωνυμία της εταιρείας σας] παρουσιάζει:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Ενότητα # 3: Εισαγωγή στο Ms Word CLAUDIA BOETTCHER Τμήμα Ιστορίας
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β’
Ο σκοπός της παρουσίασης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
Εκπαίδευση Microsoft® Office
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Τι είδαμε την περασμένη φορά…
Τιμολόγηση, Προώθηση και Επικοινωνία
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
ΕνΟτητα # 4: Ms Word I CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΕνΟτητα # 5: Ms Word IΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά Λυκείου
Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας
Ιωάννα Βορβή Σχολ. Σύμβουλος ΠΕ02 Ανατολικής Θεσσαλονίκης
ΧΠΕ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο Κατανόηση του έργου ΝΕΟΛΑΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Άνοιγμα αρχείου Οποιοδήποτε αρχείο ζητήσει να ανοίξετε η κυρία θα βρίσκεται “τοποθετημένο” πάνω στην επιφάνεια εργασίας και για να το ανοίξετε θα κάνετε.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
THEmatic FRIDGE AdventARMY_Project _Καράκαρη Χριστίνα.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Εικόνα 10.1: Το Περιβάλλον του Επεξεργαστή Κειμένου Word του MS-Office
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Παρουσιάσεις PowerPoint
Μάθημα 1ο Τι είναι το σενάριο Δομή του σεναρίου Κεντρικός χαρακτήρας
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας
4ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
Solutions All-in-one 112 Ω Word NEAT Box Dig Dig
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
С.Бреусов атындағы жалпы орта мектеп
Εισαγωγή Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού; Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα; Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα.
Solutions All-in-one 112 Ω Word NEAT Box Dig Dig
Types of Subjunctives 1. Circumstantial Cum-clauses Signal: cum + subjunctive 2. Indirect Questions Signal : question word + subjunctive 3. Ut Purpose.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ – 18/10/2017
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
7 Έτη Mira Hansson Για μένα Full Stack Developer Δήλωση αποστολής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: Αγγελική Θεοδωροπούλου Αλεξάνδρα Λύκου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ Κορίτσια: 30 Αγόρια: 20 Σύνολο: 50

Διαβάσαμε το παραμύθι «Η Τετάρτη με τον γίγαντα» και μιλήσαμε για τη διατροφή. Γράψαμε τη συνταγή της «φρουτοσαλάτας» κάνοντας εξάσκηση στην υποτακτική. Στο τέλος την εκτελέσαμε και την απολαύσαμε.

Διαβάσαμε το παραμύθι «Η φάλαινα που βγήκε στη στεριά» Διαβάσαμε το παραμύθι «Η φάλαινα που βγήκε στη στεριά». Εξασκηθήκαμε στις σύνθετες λέξεις, μέσω ασκήσεων, από το υλικό του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη».

Διαβάσαμε το παραμύθι «Οι καλοί και οι κακοί πειρατές» Διαβάσαμε το παραμύθι «Οι καλοί και οι κακοί πειρατές». Γράψαμε σενάριο, φτιάξαμε σκηνικά και κοστούμια και το δραματοποιήσαμε.

Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας» Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας». Καταγράψαμε τα δικαιώματα των ζώων. Εξασκηθήκαμε στη χρήση του word.

Στη συνέχεια περάσαμε στη θεματική των ζώων. Γνωρίσαμε πολλά ζώα Στη συνέχεια περάσαμε στη θεματική των ζώων. Γνωρίσαμε πολλά ζώα. Εξασκηθήκαμε στην κλίση ρημάτων και ουσιαστικών.

Ασχοληθήκαμε με τη θεματική του περιβάλλλοντος Ασχοληθήκαμε με τη θεματική του περιβάλλλοντος. Μάθαμε την έννοια της ανακύκλωσης. Κλίναμε το ουσιαστικό «ανακύκλωση». Διαχωρίσαμε τα σκουπίδια μας στις τέσσερις βασικές κατηγορίες.

Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο κότσυφας απαιτεί το δάσος να σωθεί» Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο κότσυφας απαιτεί το δάσος να σωθεί». Μιλήσαμε για την αναδάσωση. Καταγράψαμε πώς γίνεται το φύτευμα των δέντρων. Μεταφέραμε τις οδηγίες στον πληθυντικό αριθμό.

Είδαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο για την ανακύκλωση των ηλεκτρικών συσκευών. Φανταστήκαμε και γράψαμε μία αντίθετη ιστορία. Εξασκηθήκαμε στο σχετικό με τη θεματική λεξιλόγιο.

Παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Μάθαμε για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Καταγράψαμε σχετικές πληροφορίες.

Σε αυτό το εκπαιδευτικό ταξίδι χρησιμοποιήσαμε το υλικό του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη».

Για το τέλος της χρονιάς φτιάξαμε μία μακέτα στο σχήμα του βαν μας και “βάλαμε μέσα” όλες τις γνώσεις που αποκτήσαμε με τα Κινητά ΚΕΣΠΕΜ.