για το παιχνίδι προσποίησης Άξονες παρατήρησης για το παιχνίδι προσποίησης Τι παιχνίδια παίζουν τα παιδιά στην τάξη που επισκέπτεστε; Ο χώρος και τα υλικά της τάξης ενθαρρύνουν κατά τη γνώμη σας την ανάπτυξη παιχνιδιού προσποίησης στη συγκεκριμένη τάξη; Η εκπαιδευτικός ενθαρρύνει ή/και αξιοποιεί το παιχνίδι των παιδιών; Πώς θα μπορούσε κατά τη γνώμη σας να εμπλουτιστεί ο χώρος ώστε να ευνοεί περισσότερο την ανάπτυξη παιχνιδιού προσποίησης;
Παρατηρήσατε παιδιά να παίζουν παιχνίδια προσποίησης; Μπορείτε να περιγράψετε ένα από αυτά; Στο πλαίσιο της καταγραφής σας αναφερθείτε στους ρόλους, στη χρήση των αντικειμένων, στο θέμα του παιχνιδιού και στη διάρκειά του, σημειώστε επίσης αν ήταν επαναλαμβανόμενο ή αν εξελισσόταν… Σχολιάστε επίσης αν κατά τη γνώμη σας στο πλαίσιο του συγκεκριμένου παιχνιδιού τα παιδιά αποκάλυπταν γνώσεις ή/και εμπειρίες τους και αν μάθαιναν κάτι…
Είδατε την εκπαιδευτικό να συμμετέχει στο παιχνίδι προσποίησης των παιδιών; Αν ναι, με ποιο ρόλο; Εσείς συμμετείχατε στο παιχνίδι προσποίησης των παιδιών; Αν και, με ποιο ρόλο;