Τυπογραφία ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
Μορφοποίηση Χαρακτήρων
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal)
Δ.Π.Θ. Επεξεργασία Κειμένου - 1 Επεξεργασία Κειμένου Ένα πρόγραμμα σε γλώσσα HTML είναι ανεξάρτητο της μηχανής όπου θα εκτελεστεί. Δηλαδή αγνοούνται τα.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
Προσβάσιμες Σημειώσεις σε Word DOs & DON’Ts
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Eyetracking III Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκοντες καθηγητές: Μ. Γεργατσούλης Σ. Καπιδάκης Παπαχριστόπουλος Λεωνίδας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας.
CSS – Cascading Style Sheets (Ιδιότητες γραμματοσειράς - font)
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Επιμορφωτής: Δρίμτζιας Βασίλης
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Δημιουργία Παρουσίασης
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Τα Διαδοχικά Φύλλα Στυλ CSS
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
CSS – Cascading Style Sheets (Φύλλα επάλληλων στυλ) Κανόνες που καθορίζουν τη μορφή και τη διάταξη των στοιχείων των σελίδων (X)HTML Σκοπός είναι ο διαχωρισμός.
Μορφοποίηση Παραγράφων
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
σήμα - λογότυπο - συνδιασμός σήμα εικόνα σύμβολο γεωμετρικό σχήμα αρχικά γράμματος.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΗΧΟΣ: Εισαγωγή
Εφαρμογές Πολυμέσων: Εισαγωγή στην HTML (1)
Κατά τη διάρκεια των χιλιάδων ετών της ιστορίας της κινεζικής γλώσσας, μπορούμε να δούμε καθαρά πώς τα εργαλεία και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για.
Ευχρηστία και προσβασιμότητα σε Microsoft Office Word Οδηγίες, συμβουλές & παραδείγματα Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Η ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός.
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Microsoft Word.
Τυπογραφία ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Η Ιστοσελίδα της Α΄ Τάξης Αυτή η πολύ απλή σελίδα είναι φτιαγμένη
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη της αφίσας (ΙΙ)
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τυπογραφία ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

«Η τυπογραφία είναι το μέσο με το οποίο μια γραπτή ιδέα αποκτά οπτική υπόσταση. Μπορεί να περάσει απαρατήρητη ή να ξυπνήσει κρυμμένα πάθη, να αποτελέσει σύμβολο καλλιτεχνικών, φιλοσοφικών και πολιτικών κινημάτων ή να εκφράσει την προσωπικότητα ενός ατόμου, αλλά και μιας επιχείρησης.»

Typographical design should perform optically what the speaker creates through voice and gesture of his thoughts. El Lissitzky

Κινητό μεταλλικό στοιχείο (Γουτεμβέργιος)

Σχέδιο & Αρχιτεκτονική του Γράμματος Κατά τον GEOFFROY TORY(1480–1533)... Τα γράμματα αποτελούνται από ευθείες και καμπύλες το Ο αποτελείται από κύκλο το Ι αποτελείται από μια ευθεία Τα δύο αυτά γράμματα συμβολίζουν τα δύο όργανα της γένεσης. Από αυτήν την ένωση προέρχονται όλα τα αλλά γράμματα.

Geoffroy Tory, Book of Hours,1525

Yakov G. Chernikov (1889–1951)

Yakov G. Chernikov (1889–1951)

Το είδος των γραμμάτων του κειμένου ανάλογα με τον σχεδιασμό λέγεται γραμματοσειρά. (Το μέγεθος των γραμμάτων καθορίζεται από τις στιγμές-points)

Γραμματοσειρές «κειμένου» και «προβολής» >Ποια είναι η οπτική αίσθηση της κάθε γραμματοσειράς; >Ποιος είναι ο σκοπός του κειμένου

Στην περίπτωση μεγάλου όγκου κειμένου, λαμβάνω υπόψη: Α. το ύψος (x-height) της γραμματοσειράς Β. το ολικό πλάτος της γραμματοσειράς Γ. την οπτική αίσθηση της γραμματοσειράς Δ. το διάστιχο

Επιλογές σχεδίασης Αλλάζοντας την ένταση μιας γραμματοσειράς δίνονται πολές προοπτικές. Η αντίθεση στο στυλ-π.χ. κείμενο serif και επικεφαλίδα sans serif – είναι λειτουργική. Προσέχω το διάστιχο ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της γραμματοσειράς μου. Το αρνητικό διάστιχο,με το κενό ανάμεσα στις γραμμες είναι μικρότερο από το μέγεθος της γραμματοσειράς δίνει οπτικά ενδιαφέρουσες γραμμές, πιθανόν λιγότερο ευανάγνωστες. Να αποφεύγεται συνδυασμός όμοιων γραμματοσειρών Η διαστοιχείωση ρυθμίζει το χώρο μεταξύ των χαρακτήρων.Το κενό ανάμεσα στις λέξεις δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το πιο φαρδύ γράμμα της γραμματοσειράς, το Μ.

Γράμματα = φόρμες = σύμβολα "Easter Wings",1633 George Herbert.

“One and three chairs” Joseph kosuth Μεταφορικός και κυριολεκτικός ρόλος του κειμένου

συμπεραίνοντας.... Σε προσελκύει το κείμενο να το διαβάσεις; Εμπλουτίζει η τυπογραφία το κείμενο με νόημα; Είναι ο συνδυασμός των διαφορετικών γραμματοσειρών αρμονικός; Δίνουν οι γραμματοσειρές τον απαραίτητο χαρακτήρα; Χρησιμοποιούνται καθαρά italics και bold και όχι “computer generated”? Οι ρυθμίσεις των παραγραφών εμπλουτίζουν το σχήμα της σελίδας; Τα διαφορά στυλ γραμματοσειρών διαχωρίζουν αποτελεσματικά το περιεχόμενο; Είναι ορατή η τυπογραφική αντίθεση και χρώμα; Οι αράδες έχουν το κατάλληλο μήκος; Είναι το διάστιχο ούτε σφιχτό ούτε πολύ χαλαρό; Χρειάζεται η τυπογραφία αραίωση μεταξύ λέξεων ή αραίωση μεταξύ των χαρακτήρων; Δόθηκε προσοχή στο συλλαβισμό; Το κείμενο έχει υποστεί παραμόρφωση; Χρησιμοποιείται το κατάλληλο μέγεθος γραμματοσειρών;