Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΡΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
Advertisements

Στόχοι ενότητας: Να ορίζεις την έννοια της ομοιόστασης και να περιγράφεις το γενικό μηχανισμό της Να εξηγείς το μηχανισμό διατήρησης της θερμοκρασίας.
Τμήμα Α 3 1 ο Γυμνάσιο Άργους. Το κάπνισμα δεν είναι παιχνίδι.Το κάπνισμα σκοτώνει.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 4 ο : Δάσος και περιβάλλον Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, Εαρινό εξάμηνο 2012 ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΠΑΡ/ΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian) Κατανομή των Ακραίων Τιμών Τύπου Ι (Gumbel) Όρια Εμπιστοσύνης.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Για την αντίδραση 2Α + 3Β  2Γ +Δ έχει προοσδιορισθεί.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Κατά τη διάρκεια της περιόδου οι ετήσιοι αριθμοί θανάτων από καρκίνο στις Ηνωμένες Πολιτείες από ανήλθαν στις , δηλαδή μια.
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
Φυσικές Ιδιότητες των Υλικών
Αίμα.
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
Για λεκάνες απορροής μικρότερες των 10 Km2
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Β
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
Ο άνθρωπος πάντα αισθανόταν εγκλωβισμένος στη γη…
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κρούσεις σωμάτων.
ΠΑΡΑΘΥΡΕΟΕΙΔΕΙΣ (Γενικά)
Χημική Αντίδραση Στέλλα Θεοδωράκη Άρτεμης Κατσάρη Ρομίνα Κάρκαλου
Παράδειγμα 4.12 Πότε λαμβάνουμε υπόψη τα φαινόμενα γραμμής μετάδοσης Όνομα:Τσιμπούκας Κων/νος ΑΜ:6118 Από το βιβλίο: Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Μία.
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΡΑΒΔΟΥ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
Πρέπει να πληρούνται συγχρόνως 3 συνθήκες
ΥΛΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Βαρύτητα Αστέριος Μπλιώνας Η Βαρύτητα.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΜΟΛΥΝΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Εξαρτήματα και αγωγοί.
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
آشنایی با دستگاه اندازه‌گیری خواص مغناطیسی VSM
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
5. Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς 13/11/2018 Μιχαήλ Μ.
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
Равномерно убрзано праволинијско кретање
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian)
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΠΑΣΗ.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Ευθύγραμμη Ομαλά Μεταβαλλόμενη Κίνηση
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
          
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο (και τον 1ο και τον 3ο)
ΟΡΜΗ –ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΜΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΒΑΡΥΤΗΤΑ (ΦΥΣΙΚΗ) ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ 3874 ηνννννκ Η βαρύτητα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Η Βαρύτητα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Η Βαρύτητα Στη φυσική βαρύτητα ονομάζεται η ιδιότητα των υλικών σωμάτων να έλκουν και να έλκονται αμοιβαία με άλλα υλικά σώματα.Τα ελκόμενα σώματα κινούνται επιταχυνόμενη κίνηση προς το έλκον σώμα.Οι έλξεις είναι αμοιβαίες.Το μέτρο της αντίστασης που αρουσιάζει κάθε σώμα στη μεταβολή της κινητικής του κατάστασης,ονομάζεται μάζα του σώματος.Η δύναμη έλξης που ονομάζεται βάρος,είναι μεγαλύτερη όταν τα σώματα έχουν μεγαλύτερη μάζα ή όταν είναι πλησιέστερα. Η βαρύτητα στην γη ελκεί τα υλικά σώματα και τα ρίχνει στην επιφάνεια της όταν αφεθούν ελεύθερα.Η βαρύτητα είναι αιτία για την ύπαρξη της γης,του ήλιου και των υπόλοιπων αστρικών σωμάτων.Η ζωή δεν θα ήταν έτσι όπως την γνωρίζουμε χωρίς αυτήν.Επίσης είναι υπεύθυνη για την τροχιά της γής και των υπόλοιπων πλανητών γύρω απο τον ήλιο,για την τροχιά της σελήνης γύρω απο την γή και την δημιουργία παλιρροιών καθώς και άλλων φυσικών φαινομένων που παρατηρούμε. ξξηφξδηνδξψδθξψνδξψθξηνξφδσξηξδν Η βαρύτητα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πώς επηρεάζει την καθημερινότητα Εφόσον η βαρύτητα είναι η κινητηριος δύναμη για να υπάρξη ζωή και να λειτουργούμε με αυτούς τους νόμους της φύσης είναι σημαντική τόσο για τον πλανήτη και τις λειτουργίες του όσο και για τον άνθρωπό.Η βαρύτητα έδωσε την δυνατότητα στους ανθρώπους να μπορούν να λειτουργούν χωρίς προβλήματα στις καθημερινές τους ασχολίες να μπορούν να ταξιδεύουν αλλά ακόμη και να καλιεργούν την γή. Η βαρύτητα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Η βαρύτητα σε άλλους πλανήτες Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Η βαρύτητα σε άλλους πλανήτες gΔ = 25,9 m/s2 gΓ = 9,8 m/s2 gΣ = 1,622 m/s2 Η βαρύτητα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Η διαδικασία Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Η διαδικασία G: Η παγκόσμια Βαρυτική σταθερά F:Το μέτρο της Βαρυτικής δύναμης m1,m2: Μάζες των σωμάτων r απόσταση Μεταξύ κέντρων μαζας των σωμάτων Η βαρύτητα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Επίλογος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Επίλογος Σας ευχαριστώ! Η βαρύτητα