Η ομάδα μας! Γούνια Ευαγγελία Πλίτσης Δημήτρης Κατσαρός Βασίλης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
Advertisements

ΠΑΞΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡ.ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Απόκλίσεις της σπονδυλικής στήλης Σκολίωση, Κύφωση, Λόρδωση
Στόχοι ενότητας: Να ορίζεις την έννοια της ομοιόστασης και να περιγράφεις το γενικό μηχανισμό της Να εξηγείς το μηχανισμό διατήρησης της θερμοκρασίας.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Σεμινάριο: (Β06Σ10) Νοημοσύνη και νοητική υστέρηση: Θεωρίες & μέσα αξιολόγησης Διδάσκουσα:
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 3: Ποιοτικός Έλεγχος στα Έπιπλα Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Εργαστηριακή άσκηση.  Ο Ρόμπερτ Χουκ (Robert Hooke, 28 Ιουλίου Μαρτίου 1703) ήταν Άγγλος φυσικός και αρχιτέκτονας, ο οποίος διαδραμάτισε πολύ.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Test.
Test.
Εγκυρότητα και αξιοπιστία
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
Το πρόβλημα της μέτρησης Μέτρηση είναι η ένταξη αριθμών σε αντικείμενα σύμφωνα με oρισμένους κανόνες και υπό την βασική προϋπόθεση ότι υπάρχει ακριβής.
Κανονική Κατανομή.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
Κατηγοριεσ αθλητων Παραολυμπιακα αθληματα
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Σχεδιασμός των Μεταφορών
ΕΛΕΓΧΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Διάταξη πραγματικών αριθμών
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ετήσια ερευνητική εργασία (project)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΜΣ «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ»
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT
Β1 Κωνσταντίνα Θεοδωροπούλου
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου Τετραγωνική ρίζα πραγματικού αριθμού
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου Δυνάμεις πραγματικών αριθμών
Ιδιότητες συναρτήσεων
Η επίδραση της Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της Συναισθηματικής και Κοινωνικής Αγωγής. Μελέτη περίπτωσης ατόμου σε απεξάρτηση από ναρκωτικές ουσίες.
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
Η σοκολάτα στη διατροφή μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Βασικές αρχές μέτρησης, Μεταβλητές, Βασικές έννοιες στατιστικής
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ
Αρχές επαγωγικής στατιστικής
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
أثر بعض استراتيجيات حل المشكلات الرياضية وتكوينها
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΔΙΜΟΡΦΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Διάγνωση- Διαφοροδιάγνωση –Υποστήριξη Μαθητικού Πληθυσμού με αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
ودقتلا بلط ةٔنلعلا تاسمؤنلل
Το βιβλίο της μαύρης αλήθειας
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Θεωρήματα συνεχών συναρτήσεων
№207 “Жаңатұрмыс” орта мектебі
Νοημοσύνη: Μέτρηση των Νοητικών Επιδόσεων
Διδάσκουσα: Λήδα Αναγνωστάκη
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Έλληνες Τραγουδιστές.
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ομάδα μας! Γούνια Ευαγγελία Πλίτσης Δημήτρης Κατσαρός Βασίλης Μούστος Κωνσταντίνος

Κλίμακες Wechsler Test νοημοσύνης για παιδιά III -> 6-16 ετών Αναθεωρημένη Κλίμακα νοημοσύνης Προσχολικής και Σχολικής ηλικίας ->3-6 ετών ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ Λεκτικό IQ Πρακτικό IQ Γενικό IQ

Ομαδικά Test Νοημοσύνης Test Lorge-Thorndike Test σχολικής αξιολόγησης American College Test Graduate Record Examination

Νεότερες Προσεγγίσεις στην Εξέταση της Νοημοσύνης Συστοιχία Αξιολόγησης Παιδιών του Kaufman Δυναμική αξιολόγησης

Μέτρηση Νοημοσύνης Βρεφών και Νηπίων Κλίμακες εξέλιξεις νηπίων Bayley -> 2-30 μηνών Κινητική κλίμακα Νοητική κλίμακα Νηπιακή Συμπεριφοριστική Επίδοση

Νέα στοιχεία για τη Συνέχεια των Νοητικών Επιδόσεων ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ Χρόνος οπτικής αντίδρασης Ταχύτητα εξοικείωσης Προτίμηση για το καινούργιο

Σταθερότητα του IQ κατά τη παιδική ηλικία Ισχύει ότι ένα παιδί στην ηλικία 5 ετών αν έχει υψηλό IQ θα παραμείνει σταθερό το IQ του στην ηλικία των 10-15-20 ετών;

Ο Δείκτης Νοημοσύνης ως Προγνωστικό των Σχολικών Επιδόσεων Έρευνες έδειξαν πως οι μαθητές με υψηλότερο IQ, ήταν πιο αποτελεσματικοί από τους συμμαθητές τους. Τα αποτελέσματα διαφορετικών γνωστικών τεστ, αναδυκνύουν πως το σχολείο ανεβάζει το IQ των μαθητών. Συσχετισμός IQ test και σχολικού βαθμού: για μια πλήρη εικόνα θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν και τους παλαιότερους βαθμούς του μαθητή

Ο Δείκτης Νοημοσύνης ως Προγνωστικό της Επαγγελματικής Κλίσης Τα επίπεδα IQ σε ένα επάγγελμα ποικίλλουν, ανεξάρτητα από τις διανοητικές δεξιότητες που απαιτούν. Πολλοί άνθρωποι σε δουλειές χαμηλών διανοητικών δεξιοτήτων (π.χ. αγρότες) έχουν αρκετά υψηλό IQ Όσο υψηλότερο IQ έχει ο εργαζόμενος, τόσο καλύτερη είναι και η απόδοσή του στον επαγγελματικό τομέα. Πειράματα έδειξαν πως τα IQ test μπορούν να προβλέψουν τις μελλοντικές επαγγελματικές επιδόσεις

Ο Δείκτης Νοημοσύνης ως Προγνωστικό της Υγείας, της Προσαρμογής και της Ικανοποίησης από τη Ζωή Μελέτες έδειξαν πως τα παιδιά με υψηλό IQ μπορούσαν να υπερπηδήσΤο πείραμα Terman έδειξε πως τα «χαρισματικά» παιδιά έχουν δυνατό χαρακτήρα και συναισθήματα.ουν τάξεις χωρίς να έχουν προβλήματα προσαρμογής Τα παιδιά της έρευνας απέφυγαν την σκάρτη ζωή. Τα αγόρια αναπτύχθηκαν επαγγελματικά πλήρως στα 40, ενωτα κορίτσια θυσίασαν τις καριέρες τους για να μεγαλώσουν οικογένειες Για το 100% επιτυχίας στη ζωή δεν παίζει ρόλο μόνο το IQ, αλλά και το οικογενειακό περιβάλλον.

Αποδείξεις όσον αφορά την κληρονομικότητα Τα δίδυμα παρατηρήθηκε πως έχουν παρόμοιο IQ . Τα υιοθετημένα παιδιά έχουν παραπλήσιο IQ με αυτό των βιολογικών τους γονέων και όχι των θετών. Τα παιδιά, όταν μεγαλώνουν, επιλέγουν να αναπτυχθούν σε περιβάλλοντα όμοια με αυτά της παιδικής ηλικίας. Το IQ, ασχέτως από το πόσο υψηλό ή χαμηλό είναι μπορεί να αναπτυχθεί, ανάλογα με τις επιδιώξεις της παιδικής ηλικίας

Αποδείξεις όσον αφορά στο Περιβάλλον Η οικονομική μειονεξία αναχαιτίζει τη διανοητική ανάπτυξη. Σύμφωνα με το πείραμα που έγινε στο ανατολικό Τενεσσί, η οικονομική κατάσταση ενός τόπου επηρεάζει άμεσα το επίπεδο IQ των ανθρώπων. Τα υιοθετημένα παιδια με μορφωμένους θετούς γονείς, είχαν IQ που έμοιαζε σε αυτό των βιολογικών τους γονέω, λόγω της επίδρασης της κληρονομικότητας. Παρόλα αυτά, το IQ τους βελτιονώταν στη συνέχεια, όπως παρατηρούνταν και στο σχολείο. Συνοψίζοντας, το περιβάλλον επηρεάζει σίγουρα το IQ των ανθρώπων.

Οικογενειακό περιβάλλον και δείκτης νοημοσύνης (Arnold Sameroff) ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Οικογενειακό περιβάλλον και δείκτης νοημοσύνης (Arnold Sameroff) Κατέγραψε10 περιβαλλοντικούς παράγοντες που συντελούν στο να παρουσιάσουν τα παιδιά χαμηλές βαθμολογίες IQ. Οι 9 από αυτούς ήταν χαρακτηριστικά των οικογενειών των παιδιών.

Κατάλογος HOME (Bettye Caldwell και Robert Bradley) Σκοπός του ήταν η αξιόλογηση του χαρακτήρα του οικογενειακού περιβάλλοντος. Για την συμπλήρωση του καταλόγου: Ζητά από ένα γονέα του παιδιού να του περιγράψει τη ρουτίνα και τους τρόπους ανατροφής του παιδιού. Παρατηρεί προσεκτικά τη συμπεριφορά του γονέα απένταντι στο παιδί. Σημειώνει τα παιχνίδια που ο γονέας διαθέτει στο παιδί. Μπορει το HOME να προβλέψει το IQ;

Ποιές όψεις του περιβάλλοντος του σπιτιού είναι σημαντικότερες; Οι υποκλίμακες που μετρούν τη σχέση των γονέων με το παιδί. Τα κατάλληλα είδη παιχνιδιών σε σχέση με την ηλικία του. Ευκαιρίες για ποικιλία στα καθημερινά ερεθίσματα.

Μια κρυμμένη γενετική επίδραση. Είναι δυνατόν το ΙQ ενός παιδιού να επιρεαστεί από το ΙQ των γονέων του μέσω των γονιδίων του; Τα υιοθετημένα παιδία σε σχέση με τα ερεθίσματα που δέχονται από το περιβάλλον τους. Η καλύτερη προσέγγιση του IQ για τα παιδιά ηλικιάς 2 ετών είναι το IQ της μητέρας σε αντίθεση με τα παιδιά ηλικίας 4 ετών.

Σειρά γέννησης μέγεθος οικογένειας και δείκτης νοημοσύνης. Μπορεί το IQ του παιδιού να επιρεαστεί ανάλογα με το μέγεθος της οικογένειας,τη θέση του παιδιού μεσα στην οικογένεια ή τη σειρά γέννησης του; Την εξήγηση μας τη δίνει ο Robert Zajonc.

Διαφοροποίηση IQ Τα παιδιά της εργατικής τάξης και των μειωνοτήτων εχούν συχνά χαμηλότερο IQ κατά 10-15%. Στη βρεφική ηλικία δεν παρουσιάζονται διαφορές στο IQ. Δεν είναι δυνατόν να προβλεφθεί το IQ από μεμωνομένους ανθρώπους,φυλής ή εθνικότητας.

Γιατί παρουσιάζονται διαφορές στο IQ Μεροληπτικά προσαρμοσμένα Test Γενετικοί παράγοντες Περιβαλλοντικοί λόγοι