5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ: ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ Επιστημονικός Υπεύθυνος: Π. Καφετζής.
Η χρήση των τεχνών ως εκπαιδευτική τεχνική
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Προβλήματα που διαπιστώθηκαν από την εφαρμογή των αρχών του συμπεριφορισμού Χριστίνα Σολομωνίδου Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Π.Θ.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ/ΜΕΘΟΔΟΙ
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Είδη δειγμάτων Τυχαίο/ μη τυχαίο
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Θεωρίες γνωστικής ασυνέπειας
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες της Παιδαγωγικής και της παιδαγωγικής των Μέσων Λοΐζος Σοφός Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπάίδευσης Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΕΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Φιλοσοφική / Ερμηνευτική Παιδαγωγική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Θεωρία Κατανάλωσης 24 Μαρτίου 2015
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Άρθρο 218 (πρώην άρθρο 300 της ΣΕΚ) Ιωάννα Παπαδοπούλου.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 5 & 6
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Αγροτική Κοινωνιολογία
Ερμηνευτική προσέγγιση
ΕΡΕΥΝΑ -ΟΡΙΣΜΟΣ-ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Γεωγραφίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Δομική προσέγγιση και δομο-λειτουργισμός.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Υποθέσεις εργασίας και μεταβλητές
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Η λογική της συγκριτικής ανάλυσης
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας Στη νοολογική ή ερμηνευτική παιδαγωγική και στην ποιοτική κοινωνική έρευνα χρησιμοποιούνται κυρίως η ερμηνευτική και η φαινομενολογική.
Α) Κριτική Θεωρία.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
Βασικές θέσεις της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας του Vygotsky ( )
Ποσοτικές Μέθοδοι Έρευνας Αρχική μέθοδος στην οποία στηρίχτηκε η συγκρότηση της εμπειρικής ή πειραματικής παιδαγωγικής ήταν το πείραμα, κάτω από την επίδραση.
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Η έννοια της επιχείρησης
Reading the City Διαβάζοντας την πόλη
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός

Η σχολη σκεψησ 5/2017 Δίνει προτεραιότητα στην μελέτη της ατομικής συμπεριφοράς /πράξης και όχι της θεσμικής λειτουργίας/οργανογραμμάτων και επισημων κειμένων (ψηφοφόρος/εκλογικό σύστημα, νομοθέτες/νομοθετικά σώματα, πρόεδροι/προεδρικό αξίωμα, δικαστήρια/δικαστές) Εμφανίζεται τη δεκαετία του 60 στις ΗΠΑ. Η λέξη ΄συμπεριφορά΄ δεν υποδηλώνει ΄κάποιο αποκλειστικό ενδιαφέρον για τις πράξεις των ανθρώπων αλλά εκφράζει το αυξημένο ενδιαφέρον για την πολιτική πραγματικότητα έναντι της επίσημης ρητορικής. Η επιστημονική ερμηνεία γίνεται πιο σημαντική από τις γενικές περιγραφές (της θεσμικής θεωρίας). Φιλίππα Χατζησταύρου

Αντικειμενο μελετησ 5/2017 Οι στάσεις, το σκεπτικό, οι γνώμες, η κοινή γνώμη, η εκλογική συμπεριφορά δηλαδή ο πολυσύνθετος τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται τα άτομα εντός ενός θεσμικού πλαίσιου. Προσέγγιση που βασίζεται στις κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές πραγματικότητες για να γίνει κατανοητή η πολιτική (και όχι στους συνταγματικούς τύπους). Μελέτη των οργανισμών εστιασμένη στη συμπεριφορά και όχι στα τυπικά γνωρίσματα τους, π.χ. ο ρόλος των μελών του κοινοβουλίου αντί της νομοθετικής διαδικασίας, με τη μελέτη της κοινωνικής προέλευσης των βουλευτών, του ατομικού ιστορικού τους στις ψηφοφορίες, την σταδιοδρομία τους και την προθυμία τους ή όχι να ακολουθήσουν την κομματική γραμμή. Φιλίππα Χατζησταύρου

Μεθοδολογια 5/2017 Στόχος ήταν η μελέτη της πολιτικής να παρουσιαστεί ως κοινωνική επιστήμη, η αξιοποίηση στατιστικών γενικεύσεων σχετικά με τις ατομικές πολιτικές τάσεις και συμπεριφορές. Χρήση νέων τεχνικών των κοινωνικών επιστημών, π.χ. οι σφυγμομετρήσεις. Η δημοσκοπική ανάλυση προσέφερε γενικεύσεις σχετικά με την συμμετοχή των ανθρώπων στην πολιτική εντός ενός κοινωνικού πλαισίου. Η συμπεριφορά γίνεται μονάδα ανάλυσης αξιοποιώντας τεχνικές της στατιστικής και ποσοτικές προσεγγίσεις (μελέτη του αντικείμενου ως σύνολο μεταβλητών) για να αξιολογηθεί ο τρόπος με τον οποίο η κοινωνική προέλευση, η πολιτική ιδεολογία κτλ. επηρεάζουν τις αποφάσεις και το πως ερμηνεύουν τα πράγματα. Φιλίππα Χατζησταύρου

Συνεπειεσ από την αναπτυξη του συμπεριφορισμου 5/2017 Η καταγραφή των καθολικών γνωρισμάτων μεταξύ διαφορετικών συστημάτων, χωρών κτλ. (έναντι των διαφορετικών γνωρισμάτων) οδήγησε προοδευτικά σε κάποιας μορφής επανασύνδεση με τη θεσμική προσέγγιση. Έγινε δεκτό ότι η συμπεριφορά (π.χ. η εκλογική) εξαρτάται και από τα χαρακτηριστικά του εν λόγω συστήματος ανάλογα με τα κίνητρα που παρέχει. Δεν υπάρχει ένα καθολικό μοντέλο περιγραφής της συμπεριφοράς ούτε καθολικής ισχύος νόμοι σχετικά με τον αντίκτυπο διάφορων παραγόντων (οικονομία, πολιτική κτλ.) στην συμπεριφορά των ατόμων (π.χ. ψηφοφόροι). Οι θεσμοί θεωρούνται ότι μεσολαβούν ανάμεσα στους παράγοντες και την αντίδραση των ατόμων. Στο πλαίσιο αυτό, η συγκριτική ανάλυση αποτέλεσε χρήσιμη επιλογή για την ερμηνεία του τρόπου με τον οποίο οι κανόνες επηρρεάζουν την στάση των ατόμων. Φιλίππα Χατζησταύρου