Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
Έχεις δύο επιλογές! από το
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
2η ημερίδα Διοργάνωση Επιμορφωτικής ημερίδας καθηγητών με θέμα:
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Συνέντευξη με νήπια.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης 2014-2015 2ου Γυμνασίου Πεύκης 2014-2015 ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: << ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝΤΡΙΔΡΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ .! >>

Σκοπός :Να βοηθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και αποφασιστικότητα, να μπορούν να επικοινωνούν με αμεσότητα και ειλικρίνεια με τους άλλους, να εκφράζουν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους με κατάλληλο τρόπο. Στόχοι : Αναγνωρίζω προβλήματα -δύσκολες καταστάσεις Αντιδρώ στα αρνητικά κείμενα αλλά ταυτόχρονα Προτείνω λύσεις για την αντιμετώπιση τους Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης Απόκτηση αποφασιστικής συμπεριφοράς Μαθαίνω τρόπους συμπεριφοράς που θα βοηθήσουν στις διαπροσωπικές σχέσεις και όχι μόνο

Η κάθε Συνάντηση αποτελείται από μία διδακτική ώρα Γνωριμία ομάδας Συμβόλαιο ομάδας Χωρισμός σε ομάδες, γνωριμία της κάθε ομάδας μεταξύ της Μαθαίνω να ακούω Βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση και ενδυνάμωση της ομάδας μας Μια καλή ανάμνηση από τη ζωή μου στο Δημοτικό Πως είμαι τώρα Η παρέα Συναισθήματα Μια μέρα από τη ζωή του Νίκου Τι επιτρέπεται να νιώθω Οι ρόλοι των φύλων Φυλλάδιο αξιολόγησης

Βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση και ενδυνάμωση της ομάδας μας. Οι ασκήσεις που ακολουθούν έχουν επιλεγεί από τα βιβλία: Δήμητρα Πάντα: Ασκήσεις στον προσανατολισμό- Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός μέσα από Ασκήσεις – Παιγνίδια. Εκδόσεις Μπαρμπουνάκη. Ζάννα Αρχοντάκη-Δάφνη Φιλίππου: 205 βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων. Εκδόσεις Καστανιώτη

Γνωρίζω ότι……, φαντάζομαι ότι…. Προτείνω κάποιος να διαλέξει από την ομάδα έναν που τον γνωρίζει πολύ καλά και να μας τον παρουσιάσει λέγοντας πρώτα τι ξέρει γι’ αυτόν και στη συνέχεια τι φαντάζεται. Ο άλλος ακούει και στο τέλος διορθώνει και συμπληρώνει αν θέλει. Με τη σειρά του διαλέγει κάποιον άλλον τον οποίο μας παρουσιάζει με τον ίδιο τρόπο. Έτσι συνεχίζουμε όλοι. Ποιος θέλει να ξεκινήσει; Συμμετέχει και ο καθηγητής Αυτή η άσκηση προτείνεται συνήθως σε ομάδες που τα μέλη της γνωρίζονται σε κάποιο βαθμό (μαθητές της ίδιας τάξης.) Ο καθηγητής βοηθάει αυτόν που μιλάει να διευκρινίζει αν αυτό που λέει είναι κάτι που ξέρει ή φαντάζεται. Σκέψεις της στιγμής Ο κάθε μαθητής λέει τη σκέψη του και επαναλαμβάνει τις σκέψεις των μελών της ομάδας.

Μετά από 20 χρόνια Ατομική Άσκηση αυτογνωσίας - Ανάδυση – έκφραση επιθυμιών Χαρακτηριστικά της άσκησης: Οδηγίες Προτείνω να φτιάξουμε τον εαυτό μας όπως τον φανταζόμαστε μετά από 20 χρόνια. Μια επιθυμία ο καθένας Χαρακτηριστικά της άσκησης: Σε ζευγάρια Άσκηση επικοινωνίας, Ανάδυση – έκφραση επιθυμιών Μέσα – Υλικά Χαρτιά, μολύβια Προτείνω μια άσκηση για να εκφράσουμε τις επιθυμίες μας. Ας γίνουμε ζευγάρια και καθένας εναλλάξ θα λέει μια οποιαδήποτε επιθυμία του, πραγματοποίηση ή μη. Ξεκινάμε τη φράση μας με το « θέλω να …» και όχι « θα ήθελα…». Κρατάμε ένα γρήγορο ρυθμό χωρίς να σχολιάζουμε ή να συζητάμε. Το περιεχόμενο αυτών που θα ανταλλάξουμε μεταξύ μας δε θα μεταφερθεί στον κύκλο. Έχουμε 15’ χρόνο. Ας διαλέξουμε το ζευγάρι μας και ας ξεκινήσουμε. 2ο Στάδιο (Χρόνος 20΄) Τώρα καθένας παίρνει από ένα χαρτί και σημειώνει όσο το δυνατόν περισσότερες επιθυμίες θυμάται απ΄ αυτές που είπε. Αμέσως μετά τις διαβάζει στο ζευγάρι του και με τη βοήθειά του βάζει στη σειρά τις τρεις σημαντικότερες. Έχουμε 20’ χρόνο. 3ο Στάδιο (Χρόνος 10΄) Ας καθίσουμε ξανά στον κύκλο. Θα ήθελε κάποιος να μιλήσει;

Το καλύτερο μας Παιχνίδι ρόλων Θεατρικό παιχνίδι (βιντεοσκόπηση) Το καλύτερο μας Ο Πέτρος κάνει φασαρία μέσα στην τάξη μαζί με άλλους. Η δασκάλα όμως ξεχωρίζει μόνο αυτόν και τον τιμωρεί, παρ’ όλο που αυτός πιστεύει ότι το φταίξιμο ανήκει σε όλους. Ρόλοι: Πέτρος , καθηγητής , φίλος , συμμαθητές. H Μαρία στο πρώτο τρίμηνο έχει κακούς βαθμούς Ρόλοι : Μαρία , μαμά , μπαμπάς , αδερφός , … γιαγιά , παππούς Ο Κώστας δανείζει το αγαπημένο του παιχνίδι για μια εβδομάδα στο φίλο του. Όμως έχει περάσει ένας μήνας και ……. Ρόλοι : Κώστας–φίλος …………………………………. ……………………………. Παιχνίδι ρόλων Θεατρικό παιχνίδι (βιντεοσκόπηση)

Η ομάδα <<Αναγνωρίζω , Αντιδρώ , Προτείνω>> Σας ευχαριστεί